Külje paunad,kohvrid
#21

kus see kroonu ait asub ? mille lähedal tallinnas ?
Vasta
#22

ja nneed pildil olevad kroonuaida kotid on nn \"makaronivormi\" patrullrakmete seljakott . samas kannatab kasutada ka rootsi rakmete seljakotti kuid need ei pysi yuhjana vormis kui on veekindlad ja töötavad.

Ostan Mini juppe!
Vasta
#23

a sinna ei mahu ju si**gi..
Vasta
#24

kui palju on sittagi ? umbes mis mahub ?
Vasta
#25

noh 12 senti laiust on ju üsna mannetu. aga oleneb kuimilliseid matku sa kavatsed nende kottidega ette võtta. oma kogemusest võib öelda et mida suurem seda parem. noh matka jaoks oleks muidugi kuninglik kui neid ka lukutada saaks, aga jah, see eeldab juba plekk-kasti või plastikut (kallim). tore on kui ratta üks/kaks kiivrit ka oleks võimalik ära mahutada luku taha.
samas, mida suurem, seda rohkem tõuseb ka ratta mass ning tuuletakistuski (bensukulu).
kui mingi ühest punktist teise kavatsed liikuda (100km) siis pole hullu, aga pikem matk nõuab suuremaid paunu ja ka turvalisi.
vähemalt mina arvan nii...
Vasta
#26

aga samas ise nahast tegema hakata ka suur töö Sad pole ennem ju teinud..saaks kuskilt joonised või abimaterjale kuda teha oleks päris hea asi talveks nokitsemiseks
Vasta
#27

Ma mõtlen siin kah oma tsiklile kohverid teha. Matkaeesmärki ei ole ja seega väga suured ei pea olema. Lihtsalt kui kuhugi kokkutulekule lähed, on kuhugi kraam sisse panna, mitte ei pea seljakoti ja kompsudega möllama.

Plaanin teha 16 või 19 mm läbimõõduga torust raami, siis lõigata sinna peale sobivad \"soome papi\" plaadid, need nahaga üle liimida ja siis ilusti raami külge kinni neetida. Kaan peale ja mingi pandlaga kinni. Plaatide ühenduskohad tõmbaks üle mingi musta silikooniga,et vett sisse ei pressiks ja sodi ei korjaks. Kohvrid teine teisele poole tsiklit ja ülevalt mingi nahkrihma süsteemiga ühendada( et kohvrid ripuks) Alt samuti nahrihma ja pandlaga tsikli külge kinni ja peaks nagu toimima.

Lõpptulemusena peaks päris kenad välja tulema (vähemalt mõeldes).Reaalse tegevuse juurde pole veel aja ja keevituse puudusel jõudnud.
Kui tegemisega kuhugi jõuan, annan teada.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#28

aga milleks keevitad ? raami sisse,et kokku ei vajuks ?Piisavalt paks nahk peaks end hoidma ju ? kui neediks naha näiteks plasti külge nagu coca pudeli plast ja siis otsad lihtsalt traageldaks kokku? millegiga
Vasta
#29

Plaanis on kasutada suhteliselt õhukest kunstnahka, sest seda palju kodus olemas. Keevitatud raam selle pärast, et tahaks teha kohvri, mitte koti või mingi lödi moodustise.

Kõige huvitavam kohver, mida olen näinud,oli tehtud WC loputuskastidest mis nahaga üle löödud.Tulemus oli päris hea.

Kuigi jah, suuremal customtsiklil on ilus nahkkott ikka tunduvalt kenam kui näiteks Givi kohver

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#30

loogis mul eeliseks see et mul pakiraam küljes alt toetab ja tagant ka Smile saab õhemat nahka kasutada väike visand ka
Vasta
#31

Niih, nyyd selline teema et miskist kunstnahast kohver-see kujuneb nii või na lötakax kotinirakax, isegi kui sinna traatraam ja asjad sisse ehitada,. mina püakun lahendusena välja vineerist kasti sisseehitamine(vt harlyde custom tyypi kohvreid) ja pärast selle vineerkasti katmine nahaga-kestax kott ka yle yhe hooaja ja ka kukkudes sutikese kaitsex ratast ja ka kohvri sisu. samas osavam vend kindlasti teeb sellise asja ise klaasriidest/matist ja epoksyydvaigust. Vineerikasutamise puhul soovitan lugeda TM-ist seda kohta kus paadi kokkuõmblemisest juttu oli-sealt saad nii kokkupanemise, tihendamise kui ka materjali valikul häid näpunäiteid.
enda rattale kui nyyd liikuma saan siis teen klaasriidest kotid.:keersilm

Ostan Mini juppe!
Vasta
#32

kohvrite jutust veel... et kõvakohvrit kiiretele ratastele ei soovita küll ise tegema hakata... võib kogu ratta aerodünaamika ja teelpüsivuse väga ära rikkuda... mul on hondal üpris suured tehases toodetud spetsiaalsed matkakohvrid ja nendegagi hakkab 120-130+ kiirustel ratta juhitavus väga drastiliselt vähenema võrreldes ilma kohvriteta sõiduga. Muidugi rahuliku sõidu chopperitel see eriti rolli ei mängi, kuna kiirused väiksemad ja igasugune aerodünaamika nagunii puudub...
Vasta
#33

aa ma saan ikkagi endale päris nahka mitte kunst aga mis te arvate sellisest stiilist ja qubik ma ei saa aru täpselt sellest tugevdamisest ? just otste puhul
Vasta
#34

isevalmistajatele selline nõuanne, et poes tuleb lahtiste silmadega ringi käia. kõiksugused postkastid, prügikastid jne on tänuväärt toorikud.
Vasta
#35

kas tänapäeval mingit zn plekki ka müüakse ? õhemat ? kui sellest teha kast ja siis nahk peale neetida aga samas kui paksu naha puhul poleks enam tähtis see sõrestik ?
Vasta
#36

Kroonu aidas on veel neid kotte saadaval hind tõusnud 75 krooni.
Vasta
#37

aga mulle pakuti nahka ka nii et ma suure otsuse ees :???
Vasta
#38

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: P-4
Kroonu aidas on veel neid kotte saadaval hind tõusnud 75 krooni.

Moded, kirved kaasa ja reklaamiraha nõudmaWinkCool

loll on loll olla.
Vasta
#39

Äkki keegi Tallinna foorumlastest soostub mulle ka need paunad ära ostma. Ise pealinnast kaugel ja ühtegi head tuttavat kah seal ei oma.
Sad
Kui keegi tahab väikese heateo teha siis võiks u2u kaudu ühendust võtta. Räägiks raha ja transaasjad ära.Smile

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne