21-10-2013, 23:35 PM
Mina olengi 87 aasta parim väljalase
(15-10-2013, 10:32 AM)phyl Kirjutas: Ei oska muu kohta eriti midagi kommenteerida, kui et led tuled on juustud - sain ise proovida 24V baasil xenon töötulesid (7000K oli vist) ja krt ei enam taha näha mingeid ledi junne ja halogeeni junne.Kas keegi võiks lühidalt kirjeldada mis moodi toimub MTZ elektrisüsteemi ümberehitamine 24V süsteemile. Kas lisaks elektripirnidele on vaja ka välja vahetada generaator ja starter või lisatakse mingi trafo elektrisüsteemi mis voolu muudab 12V - 24 voldiseks.
Generaatori eluiga saab ka pikendada, kui 24V süsteemile üle lähed.
(22-10-2013, 08:47 AM)mlsluik Kirjutas: Kuidas Sul kaarkummidaga lood on, on kindel koht kust neid ostad?Mul neid vanast ajast jäänud veel 6 tk koos õhukummidega, aga hetkel hakkan tõsiselt kahtlema selles, kas hakkan tegema yldse kardaaniveoga käru.
(22-10-2013, 17:57 PM)Jaanus9112 Kirjutas: ... aga hetkel hakkan tõsiselt kahtlema selles, kas hakkan tegema yldse kardaaniveoga käru.Jäi sinu teema silma. Pole küll ise metsaveoga tegelenud, aga küsiks, et kui sul nii võimas pump plaanis juba paigaldada miks ei kasuta siis hüdromootoreid käru veoks?
(22-10-2013, 18:28 PM)Jokker Kirjutas:Täpselt selline mõte tekkis endal ka(22-10-2013, 17:57 PM)Jaanus9112 Kirjutas: ... aga hetkel hakkan tõsiselt kahtlema selles, kas hakkan tegema yldse kardaaniveoga käru.Jäi sinu teema silma. Pole küll ise metsaveoga tegelenud, aga küsiks, et kui sul nii võimas pump plaanis juba paigaldada miks ei kasuta siis hüdromootoreid käru veoks?
(22-10-2013, 17:57 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(22-10-2013, 08:47 AM)mlsluik Kirjutas: Kuidas Sul kaarkummidaga lood on, on kindel koht kust neid ostad?Mul neid vanast ajast jäänud veel 6 tk koos õhukummidega, aga hetkel hakkan tõsiselt kahtlema selles, kas hakkan tegema yldse kardaaniveoga käru.
(26-10-2013, 22:16 PM)2141 Kirjutas:(22-10-2013, 17:57 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(22-10-2013, 08:47 AM)mlsluik Kirjutas: Kuidas Sul kaarkummidaga lood on, on kindel koht kust neid ostad?Mul neid vanast ajast jäänud veel 6 tk koos õhukummidega, aga hetkel hakkan tõsiselt kahtlema selles, kas hakkan tegema yldse kardaaniveoga käru.
räägi mulle parem mis õhukumme sees kasutad ja mismoodi sul see ventiili auk veljes on lahendatud? ise olen kaks korda kasutanud t.150 õhukumme aga raske koormaga kakub ventiilid ära või pole rehvirõhud paigas, äkki oskad selle kohapeal nõu anda? ei raatsi uusi kaarkumme ka osta, kuna suht omatarbeks tegemine ja elatist sellega ei teeni...
(27-10-2013, 22:22 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(26-10-2013, 22:16 PM)2141 Kirjutas:(22-10-2013, 17:57 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(22-10-2013, 08:47 AM)mlsluik Kirjutas: Kuidas Sul kaarkummidaga lood on, on kindel koht kust neid ostad?Mul neid vanast ajast jäänud veel 6 tk koos õhukummidega, aga hetkel hakkan tõsiselt kahtlema selles, kas hakkan tegema yldse kardaaniveoga käru.
räägi mulle parem mis õhukumme sees kasutad ja mismoodi sul see ventiili auk veljes on lahendatud? ise olen kaks korda kasutanud t.150 õhukumme aga raske koormaga kakub ventiilid ära või pole rehvirõhud paigas, äkki oskad selle kohapeal nõu anda? ei raatsi uusi kaarkumme ka osta, kuna suht omatarbeks tegemine ja elatist sellega ei teeni...
Ventiilid olen lasknud kummiboxis lasknud ymber tõsta ja rehvi lasen sisse 3,5 atti
(28-10-2013, 09:05 AM)2141 Kirjutas:Ventiilid pannakse vastavalt veljele ja kasutan k700 õhukumme. T150 omad kipuvad pauku tegema.(27-10-2013, 22:22 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(26-10-2013, 22:16 PM)2141 Kirjutas:(22-10-2013, 17:57 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(22-10-2013, 08:47 AM)mlsluik Kirjutas: Kuidas Sul kaarkummidaga lood on, on kindel koht kust neid ostad?Mul neid vanast ajast jäänud veel 6 tk koos õhukummidega, aga hetkel hakkan tõsiselt kahtlema selles, kas hakkan tegema yldse kardaaniveoga käru.
räägi mulle parem mis õhukumme sees kasutad ja mismoodi sul see ventiili auk veljes on lahendatud? ise olen kaks korda kasutanud t.150 õhukumme aga raske koormaga kakub ventiilid ära või pole rehvirõhud paigas, äkki oskad selle kohapeal nõu anda? ei raatsi uusi kaarkumme ka osta, kuna suht omatarbeks tegemine ja elatist sellega ei teeni...
Ventiilid olen lasknud kummiboxis lasknud ymber tõsta ja rehvi lasen sisse 3,5 atti
kus need ventiilid siis paiknevad ja kasutad t150 õhukumme?
(28-10-2013, 19:50 PM)Jaanus9112 Kirjutas: Masinast tulevad homme pildid...Pump sai Rootsi päritolu 80LKas Sunfabi kolbpump? Saan aru, et tavaline avatud ringlusega hüdraulikasüsteem tuleb. Sellisel juhul tekib küsimus, millist jagajat kasutama hakkad. Need levinud kahe kangiga jagajad, kus noolepikendus ja haarats käivad kinni-lahti solenoididega, ei kannata sellist läbivoolu. Õli läheb kuumaks, pumbale ei mõju hästi ja võib äärmisel juhul isegi väristama hakata. Sinu pumba puhul võiks jagaja surveport juba tolline olla, pumbast vedada sinna neljakihiline liin (hüdrolöögid!). Või hakkad iga tõstmise ajaks pumpa eraldi sisse-välja lülitama? Ilmselt mitte. Lisaks pole see tühikäigul tõstmine ka päris õige, 1000 pööret minutis võiks ju mootor ikka teha.
(29-10-2013, 09:38 AM)v6sa Kirjutas: Miks 3,5 bar?
Kas 700 loff volti ei jää?
Kuhu ja kuidas käru haagid?
(15-11-2013, 20:18 PM)MAKS 300 Kirjutas: tere ,tööd kõvasti tehtud.kas pildil olev pump mitte rootorpump ole?kas lahjaks ei jää? mis tõstuk tuleb? Enda omale panin vene kolb 56cm3 kardaaniga kõhu alla , kodus toimetades paneb päris kiiresti tõstuki vehkima ,peab homme metsa proovima minema .Vana raud korpusega hakkas pöördeid tahtma kütte kulu jube
(16-11-2013, 01:37 AM)Jaanus9112 Kirjutas:Pump on jah Rootsi päritolu rootorpump ja 7.5m Nokka tõstukiga ei olnud mingisugust probleemi. Uus tõstuk tuleb siiski Eesti päritolu Palmse toodang, aga pikkuse koha pealt jään vastuse võlgu kuna ei ole sellega aega olnud tegeleda.(15-11-2013, 20:18 PM)MAKS 300 Kirjutas: tere ,tööd kõvasti tehtud.kas pildil olev pump mitte rootorpump ole?kas lahjaks ei jää? mis tõstuk tuleb? Enda omale panin vene kolb 56cm3 kardaaniga kõhu alla , kodus toimetades paneb päris kiiresti tõstuki vehkima ,peab homme metsa proovima minema .Vana raud korpusega hakkas pöördeid tahtma kütte kulu jube
Sul väga hea lahendus.