Minu 4x4 uaz baasil traktorike
#1

2007 sügisel sai ostetud uaz 469ast tehtud 4x4 traktor,gas 24 mootoriga.Algselt tagavedrustus puudus ja oli ainult juhiiste.Kuna lapsed tahtsid kangesti sõita siis installisin prügimäelt leitud kaubiku kahekohaline esiiste.Tagavedrustuseta oli ka nati nigel sõita siis leidsin vanarauahunnikust vanad talboti tagavedrud mis sobisid suurepäraselt,lõikasin pisut lühemaks.Tollisest veetorust vajalikud vardad mis silda paigal hoiavad.Pildike veel sellest ajast kui bensumootor peal oli,pildil veel omavalmistatud haagise proovisõit enne tsinki viimist    
Kuna ma karburaatoritega läbi ei saa siis volga mootoriga sõitmine oli rist ja viletsus siis 2009 sügisel läks volga mootor turgu ja asemele izusu 2,2d.Paar päeva ehitamist ja oligi aiste vahel masuudipress.Sidurikoja tegin ise plekist.Izusu siduriketas väga väikse läbimõõduga,uazi ketas hoorattasse ei mahtunud siis valikuid polnud,vanaraua laost talboti ketta läbimõõt sobis,sisu välja.Uazi kettal sisenuudiga südamik mida pisut treisin ja sobis kenasti talboti ketta sisse,paari korraliku punktiga lasin nad omavahel kokku ja oligi mure murtud,sidurikorv izusu ja gazi survelaager.Pildike sidurikettast,algul oli hirm,et kaua see lahendus kestab,aga elu näitab,et väga hea    
Diisli eelsüüteküünlade puuduvat releed asendab vana gazi starteri tõmbrelee.Küünalde juhtplokki(aju)asendab nn viies küünal,küünaldele lasen voolu peale seni kui väljapool mootorit olev küünal punane.    
Izusu starteril tõmbrelee oli katki,uus starter maksab mingi 4kiloeeku,sellist raha magama panna ei raatsinud panna siis tuli starter käpäraste vahenditega ära parandada ja asi toimib    
Läinud sügisel vedasin selle aparaadiga metsast otse raielangilt kütet mis harvesterist maha jäi,kokku vast mingi 40 rm.    
Vasta
#2

Kõva aparaat. Miks käru ei kasutanud, vaid traktori otsa puid ladusid?
Vasta
#3

(04-04-2011, 19:50 PM)bonx Kirjutas:  Kõva aparaat. Miks käru ei kasutanud, vaid traktori otsa puid ladusid?
Metsas oli kändude vahel tegemist soologagi,oksavaalude peal ja vahel.Metsa ja põllu vahel kena kraav nii meeter sügav,põhja mutta paar relssi ja nende peale risti pikemad puud, sai väikse truubi.Traktoril vedasin puud põllule ja pärast sama käruga koju.Lõpuks muutus põld sedavõrd pehmeks,et hullemad kohad tuli täis hooga läbi sõita kärul tonn puid peal ja päris mitu korda viskas täislasti käru õhku.Tikist oleks hunnik vanarauda alles jäänudSadminu kärul tõmbas ühe amordi lahti ja muud miskit.Smile

Nädalavahetusel tegin tagasilda täis KEMMPI luku.Saaks kuskilt traktori tagarehvid soodsalt teeks sellest roomikmasina,hea mööda sood sõita.
Vasta
#4

Apastraat on igati lahe. Endalgi plaan midagi sarnast teha.

Aga miks seda viiendat küünalt veel vaja on?

Ma oleks lahendanud selle asja lihtsa lüliti, relee, 4 küünla ja märgulambiga armatuuris. Ja viieni oskab meist vast igaüks ju lugeda.

Edit: ja sidur on igati muhe...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#5

kas veermikuga on ka midagi tehtud või mis teda peale välimuse uazist eristab?Toungue
Vasta
#6

(05-04-2011, 21:15 PM)nustu826 Kirjutas:  Aga miks seda viiendat küünalt veel vaja on?

Ma oleks lahendanud selle asja lihtsa lüliti, relee, 4 küünla ja märgulambiga armatuuris. Ja viieni oskab meist vast igaüks ju lugeda.

Viies küünal minu arvates pommikindlam lahendus.See kui kiiresti küünal punaseks läheb sõltub paljuski ka sellest kui täis aku on.Vahest läheb küünal kiiresti punaseks samas teine kord võtab tükk maad kauem aega.Sõltub ka välistemperatuurist.
(06-04-2011, 07:02 AM)pannkook Kirjutas:  kas veermikuga on ka midagi tehtud või mis teda peale välimuse uazist eristab?Toungue

Peale mootori ongi puhas uaz.
Vasta
#7

Tuleb hakata t 25 mootorit peale aretama.Sellele mootorile olemas juba russi pump,pihustitorud veel puudu.Saukos nigel valik pihustitorusi ja siit küsimus kas pihustitorud võivad olla erineva pikkusega?Autokoolis C katti tegemisest on meelde jäänud,et peavad olema ühepikkused.Traktoril t 25 on need erinevate pikkustega(pöörispump).Hakata loogiliselt mõtlema siis pihustitoru sisuliselt anum pumba ja pihusti vahel,kui torud kütet täis ja väljastab pump pihusti poole teele teatud koguse kütet.Vedelikku kokku ei suru ja järelikult jõuab pihustisse sama kogus mis pumbast väljub sõltumatta torude pikkusest.
Vasta
#8

(05-08-2012, 19:22 PM)muska71 Kirjutas:  Tuleb hakata t 25 mootorit peale aretama.Sellele mootorile olemas juba russi pump,pihustitorud veel puudu.Saukos nigel valik pihustitorusi ja siit küsimus kas pihustitorud võivad olla erineva pikkusega?Autokoolis C katti tegemisest on meelde jäänud,et peavad olema ühepikkused.Traktoril t 25 on need erinevate pikkustega(pöörispump).Hakata loogiliselt mõtlema siis pihustitoru sisuliselt anum pumba ja pihusti vahel,kui torud kütet täis ja väljastab pump pihusti poole teele teatud koguse kütet.Vedelikku kokku ei suru ja järelikult jõuab pihustisse sama kogus mis pumbast väljub sõltumatta torude pikkusest.

Madalatel põõretel ei oma tähtsust. Mida kiirem diisel, seda kriitilisemaks muutub. Tegemist on ju "veniva" kõrgsurvetoruga, milles tegelikult liigub nn. hüdrolöök. Pikemas torus jõuab hüdrolöök hilinemisega kohale ja süütemoment suurtel pööretel hilineb. Alla 1000 p/min erilist vahet ei tohiks olla.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#9

(05-08-2012, 19:22 PM)muska71 Kirjutas:  ...
Traktoril t 25 on need erinevate pikkustega(pöörispump).
...

Tehasest on võrdsed. Asendused aga sellised, nagu tehti.

T-25 mootor saab käigukastist ja sildadest kiiresti jagu.
(04-04-2011, 20:11 PM)muska71 Kirjutas:  ...
Lõpuks muutus põld sedavõrd pehmeks,et hullemad kohad tuli täis hooga läbi sõita kärul tonn puid peal ja päris mitu korda viskas täislasti käru õhku.Tikist oleks hunnik vanarauda alles jäänudSadminu kärul tõmbas ühe amordi lahti ja muud miskit.Smile
....
Saaks kuskilt traktori tagarehvid soodsalt teeks sellest roomikmasina,hea mööda sood sõita.

Keevisraamiga profihaagisega ei juhtu midagi. Plekist poldikäru ilmselt oleks ää lagunenud. Aga nendel on jälle hind ja tühikaal väiksemadWink

Palju haagise tühikaal on?

Mul on vaja 13,8R38 küljelt lõhkine rehv veljelt maha võtta, et sinna parem peale panna. Kui tuled ise maha tirima (velge lõhkumata!), saad rehvi tasuta. Harjumaa lõunapiiril on...
Vasta
#10

Hetkel on asja eesmärk lastel sõitu õppida ja selle peavad sillad ja kastid edukalt vastu.
Minu käru tühimass on 300kg.
Vasta
#11

(07-08-2012, 14:14 PM)v6sa Kirjutas:  Mul on vaja 13,8R38 küljelt lõhkine rehv veljelt maha võtta, et sinna parem peale panna. Kui tuled ise maha tirima (velge lõhkumata!), saad rehvi tasuta. Harjumaa lõunapiiril on...

mis see siis maha võtta pole. kahekesi õigete töömeetodite ja korralike tööriistadega- kaks pikka heeblit, suurem kuvalda ja vinkli jupid on üle 15 minuti raske seda lammutada, kokkupanek-see on aeganõudvam
Vasta
#12

(07-08-2012, 19:37 PM)huvi5 Kirjutas:  mis see siis maha võtta pole. kahekesi õigete töömeetodite ja korralike tööriistadega- kaks pikka heeblit, suurem kuvalda ja vinkli jupid on üle 15 minuti raske seda lammutada, kokkupanek-see on aeganõudvam

Ega polegi suur töö, lihtsalt ei ole seni põhjust olnud seda ette võtta... Kui keegi selle minu eest ära teeb, siis on ju veel lihtsamWink
Vasta
#13

Täna üritasin russi pumpa põka mootorile peale toppida,aga mette ei lähe.Põkal too teras plekil auk 0,5 mm väiksem kui pumba rant mis sinna sisse peab minema.Siit küsimus,et kas tuleb pumbal see 0,5 mm maha viilida või on mingi muu lahendus?
Vasta
#14

Käisin saukos asja uurimas,kõik pumbad mis saadaval on mõõdus 105mm,minu mootoril aga auk kuhu pump minema peab 104,5.Seal vanem härra pakkus,et tegu võib olla miski igivana t16 mootoriga ja tollel olevat olnud kahene ridapump peal.Mullu suvel oli mootoril eesmine ots maas ja oleks teadnud siis oleks lihtne olnud too ava suuremaks teha.Enam ei viitsi otsa lahti kiskuda ja peab üritama kuidagi augu suuremaks freesida.
Vasta
#15

lihtsam on ju pumbal see 0.5 mm maha freesida.
Vasta
#16

Tekkis mõte panna hoopis lääne väikemootor põksile peale,et kui selline http://www.hortulus.ee/index.php?product...ct_details otsa toppida siis kas lastel sõidurõõmuks jõust peaks piisama 6HJ ?Eeliseks kerge kaal.Ksf laurenil vist sama pada peal.
Vasta
#17

Tsitaat:Ksf laurenil vist sama pada peal.

Täpselt nii.
Vasta
#18

(31-10-2013, 18:53 PM)lauren Kirjutas:  
Tsitaat:Ksf laurenil vist sama pada peal.

Täpselt nii.
Jõudu piisavalt kui lund lükata jaksab?Mul töötaks enamuse ajast läbi aeglusti.
Vasta
#19

Jõudu on mu põka jaoks piisavalt. Vedas isegi sierrat.
Ülekanne mängib rolli vast kõige rohkem.
Vasta
#20

(31-10-2013, 19:11 PM)muska71 Kirjutas:  
(31-10-2013, 18:53 PM)lauren Kirjutas:  
Tsitaat:Ksf laurenil vist sama pada peal.

Täpselt nii.
Jõudu piisavalt kui lund lükata jaksab?Mul töötaks enamuse ajast läbi aeglusti.

Tuletan meelde, et jõud ja kiirus on pöördvõrdelises suhtes.Cool Ehk piisavalt aeglaselt roomates peaks jaksama küll.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne