Belarus traktorid.

(30-10-2013, 01:43 AM)hillar2 Kirjutas:  mingid eri abinõid? Mehed! Kas teil näpudel üldse tundlikust ei ole. Nagu "Meri ja Orav" orgunnite mingeid abivägesid kokku.
Ühekaupa kõik rõngad, ja küll kolb sisse läheb. Muidugi enne kontrollida rõngapilu ära!

Ma väga kahtlen, et keegi näppudega paneb sisse vedruga õlirõnga uuena...
Plekist õlirõnga korral on 90% tõenäosus, et asjad lähevad kõveraks ja seepärast on ka jõu kasutamine eriti vastunäidustatud.
Ja kes abivahendit ei viitsi teha, siis altpoolt on kuidagi võimalik ka niisama rõngad sisse saada ja pärast hülss koos kolvi ja kepsuga plokki panna.
Kindlasti peab üle mõõtma hülsi ülemised istupinnad sest teatavasti peab plokikaas hülsse kinni hoidma.
Sai neid sorditud poes ja tüüpiline kõikumine on 0,1mm.
Kes ei tea, siis selle mootori hülsid on alt 1-1,5mm peenemad kui ploki ava ja hülssi hoiab paigal ainult ülemine vöö.
Vasta

(29-10-2013, 20:36 PM)2141 Kirjutas:  ...
ja mida tähendab sinu mõistes IGA tükk?

Et kolb mahuks hülssi ja hülss istuks pesas viisakalt, et rõngapilu oleks nõutav ja rõngas kolvile ka peale käiks.

Saalesid vast ei hakkas ükshaaval mõõtma, kuigi koostu lõtku võiks ju ribaga üle kontrollida.

Mootori remont on piisavalt mahukas töö, et seda võiks teha ainult üks kord.
Vasta

Praktika ajal sai mõned klõpsud jällegi tehtud.Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta

Osta.ee saada üks põnev raamat aga natuke kallis minu rahakoti jaoksSad
http://www.osta.ee/traktorid-mtz-80-ja-m...67807.html
[Pilt: 1_1_18293429.jpg]


Vasta

Tere Internetis otsides leidsin uue Belarusi 1025.5 see on vist siis Belarus 1025.4 välkkiire edasiarendus. Link ka http://www.agriaffaires.de/neue/traktor/...um-in.html
Vasta

(02-11-2013, 17:51 PM)MAZ Kirjutas:  Osta.ee saada üks põnev raamat aga natuke kallis minu rahakoti jaoksSad
http://www.osta.ee/traktorid-mtz-80-ja-m...67807.html
[Pilt: 1_1_18293429.jpg]

Tõsi natuke kallis ta on jah rahakotile.
Aga täpselt samasuguse raamatu saab ka internetist alla laadiata ja tasuta ka veel. Kel huvi siis panen siia lingi:
[Pilt: 84f1e0fab88138fcddde0bc4cda9f695.jpg]

http://www.stdutility.com/stduviewer.html Siin on see programm millega saab üldjuhul djvu faile avada (E- raamatu formaat). Ka seda raamatut siis:
http://www.upload.ee/files/3680834/_____....djvu.html VÕTA DOWNLOAD
Vasta

(02-11-2013, 18:47 PM)vellemees Kirjutas:  Tere Internetis otsides leidsin uue Belarusi 1025.5 see on vist siis Belarus 1025.4 välkkiire edasiarendus. Link ka http://www.agriaffaires.de/neue/traktor/...um-in.html

Kaua nad kavatsevad laipa mõnitadaSad
Vasta

Jõudu
Tekkis vajadus vahetada 80-l tagasillas käise laagrit mis seal pooltelje peal istub. Lõtk on päris suur. Kas selle peaks kätte saama ratta, kaane ja splindi eemaldamisega või on vaja terve käis maha võtta?
Vasta

Tagasilla käist pole vaja maha võtta.
Vasta

(05-11-2013, 16:07 PM)Harrastaja Kirjutas:  Jõudu
Tekkis vajadus vahetada 80-l tagasillas käise laagrit mis seal pooltelje peal istub. Lõtk on päris suur. Kas selle peaks kätte saama ratta, kaane ja splindi eemaldamisega või on vaja terve käis maha võtta?

Ratas maha, rumm maha, kaas maha ja siis tõmbama. Mõistlik on teha tõmmits, mis tõmbab võrude vahelt... Kui separaator veel elus on, siis see tuleb vähemalt osaliselt eemaldada.
Vasta

Vahendan siin ühe hädalise muret Mtz-82 .Selline mure et traktori jahutusvesi läheb seletamatutel asjaoludel umbes poole tunni töö järel keema . Näiteks kündmisel läks vesi keema juba 15-20 minutiga. Süsteem kuskilt ei leki ning mootor lihtsalt keedab vee ära. Milles võiks olla probleem?

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

(05-11-2013, 21:25 PM)E303 Kirjutas:  Vahendan siin ühe hädalise muret Mtz-82 .Selline mure et traktori jahutusvesi läheb seletamatutel asjaoludel umbes poole tunni töö järel keema . Näiteks kündmisel läks vesi keema juba 15-20 minutiga. Süsteem kuskilt ei leki ning mootor lihtsalt keedab vee ära. Milles võiks olla probleem?

Roolivõimendi lekib ehk...



Kuhu ma jõuda tahan oma jutuga on see et millal viimati radiaatorit puhastasid? Alustame elementaarsest, kui radikas on õline ja ribib tolmu ja pori täis siis mootor peabki keema minema. Radikas peaks olema puhas nagu prillikivi. Ühele väga ränga ülekoormuse all töötavale russile tegin jumzi 6-labaga tiivikust uue ventika, peale selle paigaldamist ja radika pesu tuli isegi termostaat sisse tagasi panna.

Igaks juhuks võib ju rihma maha tõmmata ja töötava mootoriga radikasse piiluda, kui veemulle tuleb siis tasuks kas remondi või müügi peale mõelda. Wink Rihm maha selleks et veepump seisaks sel ajal kui mulle taga otsid Big Grin Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(05-11-2013, 17:14 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-11-2013, 16:07 PM)Harrastaja Kirjutas:  Jõudu
Tekkis vajadus vahetada 80-l tagasillas käise laagrit mis seal pooltelje peal istub. Lõtk on päris suur. Kas selle peaks kätte saama ratta, kaane ja splindi eemaldamisega või on vaja terve käis maha võtta?

Ratas maha, rumm maha, kaas maha ja siis tõmbama. Mõistlik on teha tõmmits, mis tõmbab võrude vahelt... Kui separaator veel elus on, siis see tuleb vähemalt osaliselt eemaldada.

Tere,

Täpselt nii tegingi, kuid ei jõudnud enam eile õhtul siit vaadata ja mõttele, et tuleb teha tõmmits jõudsin ikka mitme tunni kuludes...
Aga nüüd uus nr 217 sisse ja kokku tagasi.

Radiaatori puhastamisest/parandusest ise kunagi loobusin - lihtsam oli uus peale osta, kuid sellel tuli ümber teha ülemised kinnitused vana radika pealt uuele. Kuna uuel radikal neid kinnitusi ei eksisteerinud.
Vasta

[Pilt: mtz80L.jpg]

Ning see: [Pilt: SDC10111.JPG]
Vasta

(06-11-2013, 09:53 AM)Harrastaja Kirjutas:  
(05-11-2013, 17:14 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-11-2013, 16:07 PM)Harrastaja Kirjutas:  Jõudu
Tekkis vajadus vahetada 80-l tagasillas käise laagrit mis seal pooltelje peal istub. Lõtk on päris suur. Kas selle peaks kätte saama ratta, kaane ja splindi eemaldamisega või on vaja terve käis maha võtta?

Ratas maha, rumm maha, kaas maha ja siis tõmbama. Mõistlik on teha tõmmits, mis tõmbab võrude vahelt... Kui separaator veel elus on, siis see tuleb vähemalt osaliselt eemaldada.

Tere,

Täpselt nii tegingi, kuid ei jõudnud enam eile õhtul siit vaadata ja mõttele, et tuleb teha tõmmits jõudsin ikka mitme tunni kuludes...
Aga nüüd uus nr 217 sisse ja kokku tagasi.

Radiaatori puhastamisest/parandusest ise kunagi loobusin - lihtsam oli uus peale osta, kuid sellel tuli ümber teha ülemised kinnitused vana radika pealt uuele. Kuna uuel radikal neid kinnitusi ei eksisteerinud.

Kas rummu on mõtet maha võtta? Sinna pihta koputades pidi olema hea välja tõmmata.
Vasta

Selline probleem mtz-82(1994) Lisaks mootori vee keetmise sündroomile mida kirjeldasin ühes eelmises postituses tuli külge uus salapärane viga .Lasin vee välja et asemele panna dosool kuna külmad ilmad tulekul .Vesi voolas välja kuid dosooli läks radiaatorisse nii liitri jagu ja mitte grammigi rohkem kuigi vesi voolas ennem radika ja mootoribloki kraanidest tühjaks. Panin mootori käima et äkki tõmbab ringvooluga radiaatorisse rohkem dosooli aga ei midagi sest radikas on korgini dosooli täis ja mingit liikumist alla poole ei toimu .Lihtsalt mõistus ei võta mis viga kuigi vesi ennem ikka sisse läks.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

radiaator seest umbes
Vasta

Kuidas käib ummistuse likviderimine radikas ka selleks on mingi kemikaal mida valatakse radiaatorisse või siis õhuga puhumine. Ehk kuidas käib radiaatori puhastamine või on targem uus radikas osta.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

(10-11-2013, 18:29 PM)E303 Kirjutas:  Kuidas käib ummistuse likviderimine radikas ka selleks on mingi kemikaal mida valatakse radiaatorisse või siis õhuga puhumine. Ehk kuidas käib radiaatori puhastamine või on targem uus radikas osta.

Kui radikas nii umbes siis on targem terve mootor ära puhastada, radikas oleks mõistlik maha võtta ja otsad lahti, kärje saab seest õhuga puhtaks, väljast keemia ja kerge survepesuga. Lihtsam on uus osta... vana nagunii poolpidune.

Hiina plastvanniga radikat ära parem osta.... ei kesta kohe üldse. Hannaliisa Uusma uus lugu "Made in China" tabab siinkohal naelapea pihta... Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Mina tegin rafil torusiili ja vee lahuse,valasin täis,lasin seista,loksutasin jne
Päris palju paska tuli välja.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne