Ega pole võimatu, et erinevad ka erinevate aastakäikude ehitused. Minu omal on ülesehitus järgmine:
Siit lükatakse tavott peale
 
   
Tavott liigub mööda seda toru, sinna korpusesse, mille polt paistab
 
   
Minu meelest taavet libestab selle võlli liikumist
 
   
sest survelaagrid liiguvad koos alumiste võllidega eemale
 
   
Iseenesest ma neid auke seal korpuses mäletan ja ka vaatasin, kuid peale võlli määrimise ma neile muud otstarvet ei leidnud. Äkki oligi kunagi asjad seal teisiti. Survelaagritel ka mingeid auke polnud ja ainus koht, kust taavet sisse võiks sinna pugeda, on ümbrispleki  vahelt.
Täna tuiskasin esiotsa detailid värviga üle. Ei hakka siia kõiki pilte toppima, keda see ikka huvitab 
 
Enne
 
   
Nüüd
 
   
Homme lappan veljed ka kokku, ehk saab rehvidki peale
 
   
Üks küsimus tekkis ka. Kuidas on lahendatud esisilla kiige saale õlitamine? Kas tõesti ainult läbi tilkuva roolivõimendi, sest ühtegi niplit seal ei ole. Silla poolt ka nagu ei tohiks õli tulla.
Sinna auku läheb läbi saale kaela polt, mis hoiab saalet kaela suhtes paigal ja saale liigub ainult vastu sillapoolset pinda.
