Võib kustutada.
#61

(24-08-2013, 14:15 PM)viplala Kirjutas:  
(24-08-2013, 12:31 PM)tcumen Kirjutas:  
(24-08-2013, 11:22 AM)_rein_ Kirjutas:  Treipingi padrunipakid treitakse üle.Vajadusel võin õpetada.
Selle õpetuse huvilisi on, usun, rohkemgi.Cool
Ja sobiks see jutt vast päris omaette teemasse.

Mul ka vaja pakid üle lasta, seega ootan huviga õpetusi Smile

Jõudu teemaomanikule.

Pakkide "ülelaskmiseks" on treipingil supportisse kinnitatav väike käi. (käiakivi elektrimootori võllipikendusel, ca 80 mm käi vist oli)
Pakid parasjagu nii laiali, et vahele mahuks, käi käima, spindlile väikesed pöörded ja tasapisi lihvid.
Kindlasti jaokaupa ja kuni paki lõpuni välja, läikiva jälje järgi saab vaadata kas kõik on puute saanud ja seega ühtlased.

Kindlasti saab teisiti ka kuid ntx sisetreiteraga ei õnnestunud mul nii täpset tulemust saada kui käiaga.
Vasta
#62

Niipalju kui mina asjast aru sain ei aeta pakke mõõtu suvalises asendis,vaid sellises kus nad vabrikus tehtud on.Ehk siis ,padruni keskava servas.See siis loomulikult erinevatel padrunitel erinev.250mm näiteks 76mm ava.Kui pakid pole väga nässus pole neid vaja treida vaid lihvida,mida võib muidugi ka peale treimist teha.Selleks tehakse paar kolm kümnendikku peenem, 75,7 näiteks rauast punn.Vars järele ja käepide läbi.Ja lihvitakse teemant pastaga,selleks ma seda siin otsisin natuke aega tagasi,aga tundub et pole kellelgi.Pakid tuleb selles asendis rakisesse kinni pigistada.Just kinni,mitte lahti,lahti siis kui välimisi pindasid treitakse.Ja veel,padrun ja pink tuleksid hoida peaaegu piinlikult puhtad,et seal oleks võimalik üleüldse mingit täpsust ka edaspidi saada. See sodi mis tööpindadel on rikub pingi üpris kiiresti.Niikuinii on enamusel vanad ja tööd teinud asjad.
Vasta
#63

(13-11-2013, 01:03 AM)uko Kirjutas:  Ja lihvitakse teemant pastaga,selleks ma seda siin otsisin natuke aega tagasi,aga tundub et pole kellelgi.
Palju sul seda pastat tarvis on?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#64

Saan nii aru, et junni ja teemantpasta abil soveldatakse pakid üle. Miks peab just teemantpasta olema, miks ei või tavaline sovelduspasta olla? Neid on ju ka mitmes teralisuses?
Vasta
#65

Pastat on vaja natukene,pakid on kõvad ja tavalised möginad ei toimi.
Vasta
#66

Mismoodi neid pakke lihvite? Keerate pakid kergelt vastu lahtist hooni ja siis keerutate, kuni läikima hakkavad? Tundub enesepetmisena, tsentrisse selle meetodiga pakke ei saa.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#67

Asi ongi selles kui ei võta enam toorikut korralikult kinni.Pink pannakse väikestele pööretele ja piisab punni kinnihoidmisest kahe sõrmega.Teemant teeb oma töökiirelt ära.
Vasta
#68

See meetod annab võimaluse padruni tsentri nihkumiseks. Miks teraga ei või üle lasta? Rõngas sisse, 1 kord liigutada ja olemas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#69

Kui asi juba väga nässus tulebki teraga lasta.Rõngas tuleb sättida siis pakkide serva .On tehtu seda tihvtidega kuhu käib rõngas või pakkidele tehtud otsa peale soon kuhu siis rõngas kinni keerata.
Vasta
#70

Võibolla ma mõtlesin natuke üle, vahest juhtub, eriti minuga. Nüüd võiks mõni adminn selle offtopicu treimise teemasse ka tõsta kui juhtub aega olema.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#71

Niisiis Youtube aitab (peaaegu) alati

Pakkide käiamise video leitud:
http://www.youtube.com/watch?v=IAtASZxDaf4

Umbes sedamoodi tegin mina ka, treipink vaid aastast 195+ ja käi omatehtud/laenatud.

Aga leidke pastaga soveldamise video ?
Ma küll pihta ei saa, kuidas selle meetodiga pakid tsentrisse saaks...
Vasta
#72

Video läheb teooriaga juba vastuollu Big Grin Videos on pakid rõngale lahti tõmmatud ja siis lihvitakse. St pakke lihvitakse asendis, mis pole tööasend.

Pealeselle kui hea tulemuse lihvimisega üldse anda saab, sest lihv-kivi ju kulub ka karastatud pakkide lihvimise käigus, pakkide pind jääb lõpuks ju koonusesse?
Vasta
#73

Lihvitakse mitu korda edasi - tagasi, rõngas peaks olema sees.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#74

Lugesin postitusi ja mõtlesin et võtan ka sõna.Esiteks tuleks padrun lahtivõtta,puhtakspesta,määrida.Järgmiseks on minul puuritud paki otstesse 6mm augud.Aukudesse paigaldan tihvtid ja tihvtide sisse pingutan kinni laagrisaalest rõnga.Ideaalis oleks hea lihvida nagu videos,aga tuleb treida.Kuna toorikut on treimise poolt kõvemini kinni hoida korigeerin treimise ajal tera ~0,15mm. pakkide pikkuse kohta.
Vasta
#75

Jah,enne seda tuleks veel spindli laagrid kontrollida ja vajadusel reguleerida.Samuti padruni enda kinnitus ja sealt tulenevalt selle viskumine või mitte .
Vasta
#76

Esimeses videos ikka väga haltuura niitmine, mida ei sobiks teistele näidata. Võiks proovida ees või kõrval lükata, jääks oma sõtkumine ära.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne