Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Jagajat õnneks vahetama ei pea. Temal on kama kaks, milline pinge sisse tuleb.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 124
Teemad: 13
Liitus: Mar 2013
Maine:
1
Kas see oli kuldses börsis müügil?
Kui huvi siis mul pakkuda digitaalselt 401 kirjandust.raamat koos igast piltidega. Paljud vidinad detailiseks lahti võetuna...saad selle alusel kokku panna kui ise ära oled unustanud, kuda kokku käib mingi asi!
Edu tegemisel!
Kas on mõeldud kah juba, mis värvi tuleb ja kas originaal velgedega?
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
Autod leidsin Soovist. See digiraamat oleks kindlasti edaspidi hädavajalik. Värvi kohapealt unistan praegu mingist metallik oranzist, History Channelil jookseb selline sari nagu Counti autod ja selle reklaamis vilksatab korra sarnane auto ja täpselt seda värvi nagu vaja. Aga ütlen veel kord, et see on helge unistus. Praegused veljed on originaaltrumlite küljes mingi vaheplaadiga, nii et originaal velgede panek ei ole mingi probleem ja need saaksin vajaduse korral "doonori" alt. Mis aga mootorisse puutub, siis selle jätaks esialgu nii nagu on. Prooviks kuidas see edasi rebib ja ehk kunagi tulevikus mõtlen siis vahetusele.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Ühinen eelkõneleja Toffel-iga, et algul orginaal mootoriga arvele, ja hiljem ei koti mitte kedagi mis seal kapoti all teisiti on.
Näidake mulle ülevaatuse venda kes teeb 400 ja 408 mootoril vahet. Tahaks sellist inimest näha, kes tunneb selle vahe vastu ka erilist huvi. 10 kw siia-sinna.
Nii vanal masinal ei mõõdeta isegi CO-d, Ainult visuaalse hinnanguga hinnatakse seda, et kas masin suitseb või mitte.
Ainukesed asjad mida ülevaatusel sellise aasta masinal vaadatakse on pidurid sh ka seisupidur - kõik muu on nagu on.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
ARK ametnikud on ka inimesed ning inimesed nagu ikka satuvad teinekord foorumeid lugema.
Soovitan panna ajastukohane 408 mootor vahele ning ARK`s kirjutada passi "Ümberehitatud" ning ka uued näitajad passi.
Sama tootja mootorit on lihtne paberile panna.
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
Ehitasin eesti aja alguses üles ühe 401. Sõitsin taga umbes 7000 km, siis olin sunnitud ta olude sunnil maha müüma. Mootor podises mõnusalt - vaikselt, aga kiiruseks 60 -70 km/h, läks küll üle saja ka, aga... . Kütuse kuluks keskelt läbi 8l/100 km. Mootorit tuli hoida, sest saaled on 401. kepsudesse valatud.
Mõned jupid seisavad siiani veel garaazi all.
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
Praeguseks on mootor enam-vähem algosadeks võetud ja ka suurem saast pealt maha aetud. Ainult väntvõll ja kolvid-kepsud on ploki küljes. Saasta alt välja ilmunud numbritest tegin järelduse, et plokikaan on 401 oma ja ülejäänud plokk 402 oma, karbussil oli tähis K 59. Ei ole küll mingi mosse asjatundja, aga nii palju on kuskilt justkui meelde jäänud, et 401 ja 402 mootoritel on üüratu võimsuse vahe. Või ma eksin? Kõrval on ka "doonorilt" pärit 400 mootor ja võtsin ka sellel kaane maha. Kolvi jämedus on erinev (oli vist 68 ja 72mm) ja põlemiskamber on hoopis teise kujuga. Aga mis on 401 ja 402 mootorite erinevus? Või ajan ma ise midagi segi ja neil ei olegi mingit erinevust?
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
M402-l peal olnud mootorid "402" on ka 72mm. kolviga, 35Hj. Kuskilt mälestuste tagakambrist meenub, et viimased 401-d väljusid tehasest mootoriga 402. Ja enne seda oli mingi üleminekumootor, aga mis versiooni numbriga, ei mäleta. Ülemineku jutt ei pretendeeri absoluutsele tõele, vaid põhineb loetu/kuuldu mälestustel.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
23-11-2013, 21:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2013, 21:12 PM ja muutjaks oli
Toffel.)
Täna käisin Viljandis ja läks nii hästi, et sain uue plokikaanetihendi ja ühest antikvariaadist leidsin raamatu "Sõiduautod Moskvits". Enamus juttu on seal küll uuematest Mossedest, aga seal vahel on hea elektriskeem 401-le. Nüüd üritan leida ka kõik ülejäänud uued tihendid. Eile käisin Tartus ja astusin ka Ülo ärist läbi ning sain teada, et tihendite leidmine on täiesti võimalik.
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
Neid uusi tihendeid peaks vaatama kriitilise pilguga, nagu ka teisi "Zdelono v Rossije" juppe.
Küll on materjal kehva, küll on tihendid liiga õhukesed ja mitteklappivate aukudega.