Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,021
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Tähelepanekud mis tehtud aastate jooksul el. mootorites laagreid vahetades
ja neid vahetusi on olnud väga palju.
Enamus ehk lausa 95% juhtudest tuleb "võll" koos laagritega kaante küljest ära ilma eriliste pingutusteta kuid laagrid võlli pealt tahavad ikka tõmmitsaga rammu saada.
Liimi paneme vahele siis kui ikka laager päris näpuga sisse välja käib.
Kuigi on jah tulnud ka mõned otsakaaned taastada aga siis on ka suurem õnnetus asjast üle käinud (sissepõlenud ja kinni jooksnud ehk laagri ringi tõmmanud.)
Pane liim vahele ja kõik peaks hea olema.
Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Meisli ma hoiaksin eemal, jäme liivapaber karestamiseks on hea küll.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Ega ma sellest, meisliga arstitud pesa täpsus kannatab.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,150
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Loctite laagriliimi julgeks küll soovitada. Ise olen kasutanud ka siit foorumist saadud õpetuste põhjal mõned korrad ja on kenasti asja ära ajanud.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(17-06-2014, 23:00 PM)maitus Kirjutas: Tuletan meelde, et projekt pole veel surnud ja küsin ka natuke teadjameeste nõu
. Täna tehti mulle nö selgeks, et hüdropump Nš32 väntvõlli otsas, tõmbab 1.6 diiselmootoril hinge kinni. Kas seda juttu tuleks tõsiselt võtta või on asjatu kartus? Russ pidi isegi hingeldama hakkama teatud tingimustes sellel pumba pärast......
Loodan, et kellelgi on kogemusi sel teemal ?
Mul toimetab Nš50 pump, puulõhkuja 4kw el mootori küljes. Hinge tõmbab lõpuks kinni küll, kuid siis on juba selline surve takka, et känd kiuksub. Palju su diislil kw on? 40-50kw? Seega 10 korda rohkem. Ja ega sa teab võimsust vajavaid riistasid ikka kasutama ei hakka.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 74
Teemad: 2
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Kui otse vänta, siis pigem ikka Nš10. Muidu pole seda tootlikust kuhugi panna. Saan aru, et tegu sõiduauto mootoriga, aga sellel on pöörded oluliselt kõrgemad kui traktoril. T-40-mel on pump ka tegelikult väntvõllist aeglasema ülekandega. Nš32-ga läheb päris keeruliseks seda õli jahedana hoida ja tõstmine käib umbes nagu katapuldiga.
Postitused: 74
Teemad: 2
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
18-06-2014, 08:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2014, 08:27 AM ja muutjaks oli
runts.)
T-40 ongi Nš32-ga. Mootor teeb 1800 p/min. Pumba kiirust täpselt ei mäleta, aga pakun, et 50 - 65% vända kiirusest.
Panin natuke mööda. Väike arvutus näitab, et 79%.