15-11-2013, 15:25 PM
Rattamutrid on täitsa libestamata veel. Kavatsen nad kenasti käima saada ja seejärel mõne kergema keermeliimiga kokku monteerida. Selline tegevus välistab igasuguse keerme roostetamise ka 5 aasta pärast. Samuti saab neid hiljem hästi lahti jälle. Ma kipun arvama, et ega ma neid velgi sealt ära ei hakka võtma iga aasta, kui just mõni rehv saba ei anna.
Kui sa russi veljest räägid, siis see on ju 3cm laiem 40'nel jääb sõrmede jaoks, rehvi ja velje vahele, täpselt sõrmelaiune pragu. Lohvi paikaajamisest on asi kaugel, hea kui sõrmeotsaga saad ventiili nihutada cm võrra. Mina tegin peenemast kõvemast traadist konksu, sellise u kujulise ja nurga all oleva. Ventiil sai sätitud nii, et ta võimalikult augu läheduses oleks. Seejärel, läbi ventiiliaugu, haakisin konksu kuhugile sinna kübara taha ja tõmbasin otsa nats välja, teises käes olevate näpitsatega haarasin kübarast kinni. Lohvil oli õnneks alumine mutikas ka olemas, millega ventiil ära stoperdada. Lohvid muretsesin uued, kuna see kepp ei tasu end ära, kui mõni pragunenud vana lohv seal saba peaks andma.
Selle sihi kohta ei oskagi öelda midagi. Lindi järgi olid asjad nagu paigas. Poltide augud möödas ei olnud. Poolraamid olid ühepikkused ja sirged. midagi nagu kõver ka ei tundu olevat. Eks kui ma tagumise otsa kallale lähen, ning kere eemaldan, saab täpsemalt juba vaadata ja mõõta. Kere ise on küll, rataste suhtes, veits vilt peal. See võib ka visuaali petta.
Kui sa russi veljest räägid, siis see on ju 3cm laiem 40'nel jääb sõrmede jaoks, rehvi ja velje vahele, täpselt sõrmelaiune pragu. Lohvi paikaajamisest on asi kaugel, hea kui sõrmeotsaga saad ventiili nihutada cm võrra. Mina tegin peenemast kõvemast traadist konksu, sellise u kujulise ja nurga all oleva. Ventiil sai sätitud nii, et ta võimalikult augu läheduses oleks. Seejärel, läbi ventiiliaugu, haakisin konksu kuhugile sinna kübara taha ja tõmbasin otsa nats välja, teises käes olevate näpitsatega haarasin kübarast kinni. Lohvil oli õnneks alumine mutikas ka olemas, millega ventiil ära stoperdada. Lohvid muretsesin uued, kuna see kepp ei tasu end ära, kui mõni pragunenud vana lohv seal saba peaks andma.
Selle sihi kohta ei oskagi öelda midagi. Lindi järgi olid asjad nagu paigas. Poltide augud möödas ei olnud. Poolraamid olid ühepikkused ja sirged. midagi nagu kõver ka ei tundu olevat. Eks kui ma tagumise otsa kallale lähen, ning kere eemaldan, saab täpsemalt juba vaadata ja mõõta. Kere ise on küll, rataste suhtes, veits vilt peal. See võib ka visuaali petta.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!