01-12-2013, 18:14 PM
(01-12-2013, 17:44 PM)supp Kirjutas: ma ikkagi juhiks tähelepanu sellele, et sellist autot pole veel leiutatud, mis 24h saaks paugutada, ilma et sellel ei tuleks midagi vahetada.
veermik ja mootor vast kannataks aga pidurid mitte, seega oleks vast ca 6h sõiduga passlik alustada, ma isiklikult osaleks ka 24h sõidus, aga see on ikka harcore fännidele, vörridega ei saa päris autosid võrrelda, autod on keerulisemad ja kiirused suuremad
tegelikult on nii talveralli kui ka tähesõit sisuliselt 12h sõit, väikeste peatustega ja maastikul, aga asfaldil järjest sõitmine on hoopis teine teema
No mis on piduriklotsi vahetus tee või raja ääres tõsisele vanatehnika fanaatikule,kel nii kui nii on näpud ja küünealused 24/7 õlised.
Esialgu oleks muidugi ka 8 tunni sõiduga kindel käpp,mõnd oma youngtaimer opelit piitsutama,tegelt mul üks juba jõuallika täienduste poolest juba pretendent........
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Ausõna ma üldse ei liialda siin mitte karvavõrdki, ma olen veetnud umbes 20 minutit Safety Cari taga ja see on hullem kui tund aega linnas 30-ga sõita.
kui auto hanges. Talvel korraliku jää peal oleks asjal jumet, kuna iga hang tähendas ajaliselt ringi-paarilist kaotust siis ei ole ka mõtet väga rabeleda sest lund kühveldada ei viitsi nigu-nii mitte keegi. Probleem tekib muidugi rajaga, sest pikka ringi kuhu näit. 10 masinat saaks korraga peale lasta 1h ringe nühkima eeldab... vist pisut rohkem kui head peale hakkamist ja kõrgeid hangi. Aga mõttel on jumet, nagu öeldakse "seltsimehed igatahes"
.