07-12-2013, 11:26 AM
Mis seal on siis, mõni juhe, akult starterile, starterilt ergutus genekale, ja samas geneka laadimisjuhe läbi selle laadimis relee uuesti starteripeale, sealt võtad ka toite lülitusreleele, 40 A vähemalt
(07-12-2013, 10:21 AM)mlsluik Kirjutas: Tahtsingi just küsida et ega sa ise vist seda russi valmis ei ehitanud...
(08-12-2013, 19:20 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(07-12-2013, 10:21 AM)mlsluik Kirjutas: Tahtsingi just küsida et ega sa ise vist seda russi valmis ei ehitanud...
Ise ikka ise. Mõnikord oli paar abilist, aga peamine ikka ise tehtud.
(08-12-2013, 19:20 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(07-12-2013, 10:21 AM)mlsluik Kirjutas: Tahtsingi just küsida et ega sa ise vist seda russi valmis ei ehitanud...
Ise ikka ise. Mõnikord oli paar abilist, aga peamine ikka ise tehtud.
(08-12-2013, 23:00 PM)Illimar Kirjutas: Mainin igaks juhuks ka ühe kogenud metsameeste tähelepaneku LED-töötulede kasutamisest. Nimelt LED-tuled ei soojene ja lumesajuga peab pidevalt töötuledelt lund pühkima (oleneb muidugi tulede asendist).
(13-11-2013, 11:07 AM)Jaanus9112 Kirjutas: [img][/img]
(09-12-2013, 02:18 AM)viplala Kirjutas: Aga siis ei jookse ju ülekanded paika enam. Esimesi rattaid hakkab kaasa vedama kuna tagumiste samm on suurem. Kas see lõhkuma ei hakka midagi?
(09-12-2013, 02:18 AM)viplala Kirjutas: Aga siis ei jookse ju ülekanded paika enam. Esimesi rattaid hakkab kaasa vedama kuna tagumiste samm on suurem. Kas see lõhkuma ei hakka midagi?
(08-12-2013, 21:12 PM)v6sa Kirjutas:(08-12-2013, 19:20 PM)Jaanus9112 Kirjutas:(07-12-2013, 10:21 AM)mlsluik Kirjutas: Tahtsingi just küsida et ega sa ise vist seda russi valmis ei ehitanud...
Ise ikka ise. Mõnikord oli paar abilist, aga peamine ikka ise tehtud.
Ja küsid skeemi? Säärase ümberehituse juures pole algse skeemiga vist kuigi palju teha enam...
Kui jämedad juhtmed töötuledele läksid? Kust ja kuidas läbiviigud tegid?
Voolu võtsid otse akult läbi lülitusreleede?
Originaaljuhtmetega võib vaid lülitusreleesid juhtida.
(08-12-2013, 23:27 PM)mlsluik Kirjutas:(08-12-2013, 23:00 PM)Illimar Kirjutas: Mainin igaks juhuks ka ühe kogenud metsameeste tähelepaneku LED-töötulede kasutamisest. Nimelt LED-tuled ei soojene ja lumesajuga peab pidevalt töötuledelt lund pühkima (oleneb muidugi tulede asendist).
Sellepärast enamustel minu masinatel led tuled puuduvad, kogemused põhjas on piisavalt karastanud... Korralik halogeen on täitsa ok, korralik Xenon veel parem. Pikapeale võib Xenon siiski silmadele hakata, eriti talvel.
(09-12-2013, 11:58 AM)v6sa Kirjutas: Skeemi teed ise vastavalt oma masinale.Selle masina elektrisüsteem iseenesest on eelmise omaniku poolt yhe korra lastud põlema minna ja palju on tehtud isoleerimist jne. Mtz elektrisüsteem mind vist niiväga ei huvitagi. Pigem sooviks teha eraldi süsteemi tuledele. 952l on tulede jaoks eraldi releedega karp, aga ka seal on ˇmeistrimeesˇ juba kallal käinud ja pole ka sellest palju kasu. Plaan on samasugune süsteem ka enda masinale teha. Alustan siis küsimist sellest, et kus oleks kõige mõistlikum võtta vool uuele tuledesüsteemile? Kas otse akult?
Igale tulele tasub vedada oma juhe. Kui kasutada võimsat releed, võib sama relee pealt võtta voolu mitmele samaaegselt põlevale tulele.
Kui panna töövool läbi lüliti, siis saab neid üsna tihti vahetada...
Kui märgutuled on alles, siis nende ühendus võib jääda algseks. Seda osa skeemist vist saab isegi kasutada.
Russi elektriskeeme on siin mitmes teemas jagatud. Tõsi, enamus linke venekeelsesse netti.
Kas armatuurialused suured pistikud on endiselt kasutuses? Või on eed juba "ebavajalikuna" eemaldatud?
(09-12-2013, 11:57 AM)olli Kirjutas: 6x60w teeb 30 amprit. Mina paneks 40A kaitsme võimalikult aku lähedale, minimaalselt 40A relee ja 6mm2 peajuhtme.
(09-12-2013, 11:44 AM)v6sa Kirjutas:(09-12-2013, 02:18 AM)viplala Kirjutas: Aga siis ei jookse ju ülekanded paika enam. Esimesi rattaid hakkab kaasa vedama kuna tagumiste samm on suurem. Kas see lõhkuma ei hakka midagi?
Neljakümnel on esisild diferentsiaalita. vedu antakse põrklinkidega alles siis, kui tagarattad läbi libisema hakkavad. Suuremad tagarattad tähendavad seda, et esirattad hakkavad aitama hiljem.
Traktoritel on esivedu jäigalt, mingit diferentsiaali ei ole (jättes Moogid-Trackid kõrvale).