Postitused: 1,397
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Ainuke "skeem" mida vaja on, on see kuidas lülitiga releed juhtida. Teisena, miks peavad kõik tuled ühe lüliti all olema? Muidugi, lülitiga saaks kasvõi kuut releed juhtida. Mõistlik oleks mu meelest kaks või kolm gruppi teha, milledel oleks oma kaitsmed ja lülitid. Kaitsmetel väiksem vool ja pingelang ning kui midagi maha põleb ei kao kogu valgus.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
09-12-2013, 15:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2013, 15:39 PM ja muutjaks oli
uko.)
Puudub kogemus lediga aga küsiks ikkagi,miks nad paremad on kui 55w halogeen?Ma olen päris lähedalt xsenoni näinud ja led tundus just hea olema oma väikese võimsus vajaduse poolest.Seda teemat siin lugedes tundub hoopis vastupidi,halogeen tahab hoopis vähem kui led. Enda aparaadil on praegu 7 halogeeni,muidugi 24v süsteem.Mõtlesi et prooviks xsenoneid,aga ei teagi,niigi hea praegu.
Ah jah,mõõda testriga pingelang ära,näed kui palju särtsu tulesse kohale jõuab.
Postitused: 10,716
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
128
Paremad? Peale vibratsioonikindluse ja eeldatava pikaealisuse nagu muud pähe ei tule.
Erivõimsus ampri kohta on ksenoonil parem, parima hinna-kvaliteedi suhte annab H3. Veel...
LEDide peamiseks hädaks praegu on lastehaigused ja tootmispraak.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Valtra vaata 8500 seeriast,mitte väiksem,nendel kõige võimsamad kastid.Neil on muidugi kõigil millegipärast 12volti elekter,peab olema hea starter et käima saada talvel.Aga startereid ka juba tehakse.Hästi läheb edasi küll.
Postitused: 289
Teemad: 21
Liitus: Sep 2009
Maine:
5
Kuna vedav käru siiski läheb ehitusse uuriksin, et kas keegi teab kuidas on tehtud tugevamaks või on muudetud veosüsteemi traktori tagasillast käigukastini jne?. Endal on hetkel sisse pandud laiad lindid ja täistoruvõll käigukasti. Aga ehk on keegi meistrimees midagi veel paremat välja mõelnud?
Mina olengi 87 aasta parim väljalase
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Mingi aeg tahtis üks teha sinna kasti võlli otsa keevitatavat lülitusmuhvi ja selle lintidega värgi välja visata ning panna võll otse välja.
Muhvi detailid ma tegin ja käisid karastuseski ära ja ka see pikk võll on olemas, ainult et nuudid on lõikamata ja karastamata.
Lülitus oli plaanitud õhuga ja ka vastav silinder on tehtud ja paika sätitud, kuid siis ostis Valmeti vedaja ja loobus sellest leiutamisest ja Belarusist.
Veel olid pidurid õhuga ja ka sidur oli tubleeritud taha koos gaasiga, kuid põhiviga on ikkagi vajadus iga liikumise jaoks käik sisse panna ja pärast välja võtta.
Siis mõtlesime teha täisraam traktorile, panna taha K-701 sild koos ratastega ja ette 66 sild.
701 sild on olemas ja poolteljedki lühemaks võetud, kuid käised võtmata
Mootoriks siis Belarus ja kastiks TH300 või miskit sellist ja omatehtud vahekast, kust läheb kärule, esisilda ja vintsile ning on 2 kiirust.
Siis saine Ford Ekonoline Powerstroke v8 koos kastiga ja vahekastile ülekandedki valitud, kuid jällegi see teema, et tuli valmis lahendus ja jupid seisavad.
Postitused: 289
Teemad: 21
Liitus: Sep 2009
Maine:
5
Esimene nipp mille teada sain on kasutada uue Mtzi jõuvõtuvõlli systeemi...Pidi olema juba päris tugev...
Mina olengi 87 aasta parim väljalase
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Üldiselt ei tea küll kuidas te jõuetevõlli kasutate, kuid käru veo puhul peaks jõuetevõllilt tulema 1000 pööret mitte 540. Kirjandus kirjutab, et 540p võib kasutada, kui jõuetevõllilt on vaja kuni 60% mootori võimsusest ja 1000pöördega võib kasutada kogu mootorivõimsust.
Postitused: 499
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Siis mõtlesime teha täisraam traktorile, panna taha K-701 sild koos ratastega ja ette 66 sild.
701 sild on olemas ja poolteljedki lühemaks võetud, kuid käised võtmata
Ära siis unusta, et pooltelje pikkus peab olema täpne ja otsakaanes oleva laagri vahele peab jääma 2,5mm lõtku, kuna poolteljega reguleeritakse kiiremini pöörleva ratta väljalülitamist. Praktikas väikese kiiruste vahe puhul asi alati ei toimi ja kumbki ratas veab omaette. Arvata on, et tekib keeramisega raskusi.
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Siin oli kuulda metsameeste muret, et vedava käruga JVV lindid ei kesta. Üks teooria oli see, et lääne õlid ei sobi russi käigukasti ja valati uuesti tep-15 sinna käigukasti peale mida pidid paremini kestma.
Samas JVV tahab head reguleerimist, millele mina pihta ei ole saanud, selleks on poe juures olemas mehed kelle peab traktorisse aitama ja siis ta kakub seda kangi ja hõikab kas keerata esimest või tagumist.