(18-12-2013, 21:45 PM)Illimar Kirjutas: Mis puutub mossedesse ja minu triikrauda, siis minu liikur näeb välja nagu ikka tavaline 80.-date liikur. Eks üritatakse ikka ära teha kui seda nähakse, vanasti ju bemarile võrdseid vastaseid ei tehtud! Kahjuks/õnneks on mu liikuril neid va kiluvaate vähe rohkem kui välja paistab.
Konkurentsitult parim linna-auto on selline, kus neid kiluvaate on peaaegu kolmekohaline number ja reaalne hetke sõidukaal on ka kolmekohaline. Oi kus nendega saab nalja... Kahjuks kipuvad tänased turvalised linnaputukad olema sellisel juhul liiga äratuntavad ja lisaks ka ülekaalulised, kuna turvalahendus mikro- ja makroautole kaalub peaagu samapalju
Aga noh,
näiteks sellisega on ikka tore küll pimedas bemmivendasid ehmatada. Või siis
emma/kummaga, kes mõlemad on ikka sisuliselt ulmelised "elukad" kiirestisõiduks. Muuseas, mõnus sait võrdlustes!
Tegelikult on veel sedasorti
ilmetuid pereautosid, mis tavalisel liiklevad alajõuliste hingeldvate kateldega ja siis kui suskavad oma
191 kiluvaadiga .Aga need on juba uued autod, vanade ehmatajate puhul pole palju mujale vaadata, kui vaid prantslaste valikusse - nii kummaline, kui see ka pole. No näiteks selline tõeline triikraud nagu ZX, kole nagu öö aga
vaatad Jarama raja powerlape, pingerida ja aastaarvusid mudelite taga... ja vaatad kaks kohta ette, leiad sealt tuliuue giga-mega-super-hüper sportauto tojoota geetee-kaheksamümnekuue
Siis klikid ja loed sellist sulapaska: Toyota GT-86 racing rivals: Nissan Skyline GT-R R34, Audi TT 3.2 quattro, Mazda RX-8, Nissan 350Z, Aston Martin DB5.
Kusega pooleks pääseb kahe ilmetu iidvana Sitika, liignimega VTS, eest ära.
Kaal on koleda triikrauaga sama, hobuseid koletumalt rohkem, mõlemal Sitikal veel "väänduvate traatidega" tagasild aga???
Muidugi suurm häda sellistega on, et Eestis pole neid õigeid VTS'e ühtegi, äkki kogemata C2 VTS'i leiaks ja üldse maksavad veed elukad ikak veel kolepalju. Vähegi kabedama Saxo VTS eest küsitakse kinnisilmi 2-3,5K eur.
Omaette teema on veel selle triikrauaajastu neljaveolised ja ülelaaditud erimudeld. Aga ilmetu triikrauana olemise osas on ZX 16V Mk2 ületamatu:
167hp/6500rpm
193Nm/5500rpm
weight 1149kg
0-100kmh 8.5 sec
max speed 219kmh
Power to Weight ratio 143 bhp/tonne