Москвич 412 1969
#21

Kapotialune Silt
Vasta
#22

Tänud.
Fotot sildist peaks näha saama sellel lingil klikkides.
Vasta
#23

võta heaks, aga mis sa seal nii olulist nägid.
Vasta
#24

Noh, \"nii olulist\" ei olnud seal tegelikult midagi. Oma silm on kuningas lihtsalt, nagu vanasõna ütleb.
Huvitav, et seal sildi peal valmistusaastat ei ole...
Vasta
#25

Tuled
Vasta
#26

Tule tagumine osa näeb välja oma eluea kohta väga hea, isegi nagu uus, maha võetud selle pärast et klaas oli katki ja nüüd on uus asemele pandud.
Vasta
#27

mõned mõtted selle teema juurde. E täht tähistas minu mäletamist mööda seda, et need autod olid mõeldud tegelikult ekspordiks, E, ja kuna osa neist oli tagasi saadetud, või ei jõudnud üldse sinna, siis paisati nad \"koduturule\" tagasi. jah, aga neid M müüdi ju välismaale. ainult üks asi on segane: kuna neid autosi tegi kaks tehast, moskvas ja izevskis, siis minu arvates läksid ekspordiks ainult moskva tehase omad. ise olen sõitnud m 408, millel oli ees kandilised tuled, kroomitud iluvõred ja muu staff, ja taga 412 tuled. kang põrandal ja nii edasi. aga mootor, 408. ja täht E, sest olla tulnud välismaalt tagasi. ja veel, kui keegi peaks taastama seda ekspordiks mõeldud autut, siis kummid peaks ka vist originaalis olema valge äärega. eks neid pisividinaid on veel... kummid kehtivad just selle nelja tulega variandi kohta. müüdi neid ju isegi vasakpoolse liiklusega riikidesse.
Vasta
#28

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hume
ise olen sõitnud m 408, millel oli ees kandilised tuled, kroomitud iluvõred ja muu staff, ja taga 412 tuled. kang põrandal ja nii edasi. aga mootor, 408. ja täht E, sest olla tulnud välismaalt tagasi.

Ega ei mäleta, mis aasta masin see oli?
Nii palju kui mina olen asjadest aru saanud, siis toodeti mingist ajast peale nii 408-t kui ka 412-t (mõlemat valmistati Moskvas parallelselt kuni 1976 aastani) unifitseeritud (ehk siis 412) kerega.
Vasta
#29

arvan, et 68 või siis 69.
Vasta
#30

uue kere sai 412 Moskva tootena 1970 (kandilised esilaternad) ja Moskva tootel näidikud ovaalsetes akendes ja punase põhjaga , IZ -il

muideks.. egas keegi tea kuskohast saada vana 412 plekkarmatuuri mustast plastist näidikute ümbrist? vana juba ajahambast puru
Vasta
#31

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hume
ja veel, kui keegi peaks taastama seda ekspordiks mõeldud autut, siis kummid peaks ka vist originaalis olema valge äärega. eks neid pisividinaid on veel... kummid kehtivad just selle nelja tulega variandi kohta. müüdi neid ju isegi vasakpoolse liiklusega riikidesse.

Ei tia kas sellist whitewall (valge servaga) rehvi ikka mujal pruugiti, kui reklaamfotol. Põle kull sattund ühtegi nägema. Aga häda korral saab ju valge randi ka kleepida. Noid valgeid rõngaid müüakse maailmas eraldi kah.

loll on loll olla.
Vasta
#32

Uks maas ehk väike remont enne sõitu.
Vasta
#33

Nädalavahetusel (25.12.2005) proovisin Mosset käima panna peale seisma jätmist 19 märtsil 2004. aastal. Enda teada jätsin paaki umbes 15 liitrit bensiini, nüüd aga üritasin bensiini üles pumbata ja mitte midagi ei tulnud. Natuke sai mootorit ringi aetud aga ei mingit tulemust. Seega on ainult paar võimalus: paak läbi roostetanud; bensiini liiga vähe et pump ei tõmba või on keegi lihtsalt paagi "kuivaks" tõmmanud. See selleks, järgmine kord valan paagi täis ja proovin uuesti.
Esile kerkis aga hoopis uus probleem-Kojamehed. Nii kui süüte sisse keerasin hakkasid kojamehed kohe tööle ja mitte ühegist nupust välja lülitada ei saanud. Varem oli probleem ahjuga, mis töötas koguaeg aga sooja ei andnud, see ei töötanud nüüd üldse. Armatuurlaua üksi tuli ka põlema ei hakanud, eks on oksüdeerunud.
Millisest nupust peaks saama kojamehed välja lülitada, armatuurlaud nagu 408 ikka ja ettekujutuse saab siit: Armatuurlaud
Vasta
#34

Eelmine kevad oli isa M-408(412) sama jama. Seisis talve läbi ja kevadel elektri osa anomaalijaid täis. Aitas lülitite, ühenduste ja pesade puhastamine roostest ja halletusest. Samuti vaata üle massi ühendused. Mass kehva, hakkab vool ise massi otsima läbi teiste seadmete.
Vasta
#35

kolz Kirjutas:Eelmine kevad oli isa M-408(412) sama jama. Seisis talve läbi ja kevadel elektri osa anomaalijaid täis. Aitas lülitite, ühenduste ja pesade puhastamine roostest ja halletusest. Samuti vaata üle massi ühendused. Mass kehva, hakkab vool ise massi otsima läbi teiste seadmete.
Enne praegust seismist seisis 2 aastat õues, ja esimene käivitus(pärast bensiini karbussi saamist) õnnestus kohe, st. läks käima kohe kui võtit keerasin. Kõik armatuurlaua tuled põlesid sammuti(kõik mis pidid põlema). Aga oleks just vaja teada kojameeste lülitit, sest ühel kojamehel on kumm puudu ja see hakkaks klaasi kriipima kui mootor käima panna/süüde sisse keerata.
Vasta
#36

Kojamehed on parempoolne keeratav lüliti spidomeetri all, vasak salongisoojenduse oma.
Vasta
#37

kolz Kirjutas:Kojamehed on parempoolne keeratav lüliti spidomeetri all, vasak salongisoojenduse oma.
Tänan, kumbki neist ei töötanud, isegi ei liikunud kuhugi poole, ju on rooste vahele roninud. Eks tuleb juhtmed lahti võta siis kuskilt, kui muud moodi ei saa kojamehi seisma.
Vasta
#38

Martti Kirjutas:
kolz Kirjutas:Kojamehed on parempoolne keeratav lüliti spidomeetri all, vasak salongisoojenduse oma.
Tänan, kumbki neist ei töötanud, isegi ei liikunud kuhugi poole, ju on rooste vahele roninud. Eks tuleb juhtmed lahti võta siis kuskilt, kui muud moodi ei saa kojamehi seisma.
Püüa eemaldada nupud, piserda aerosoolis vedelat leotusõli (seda, mis roostes poltliidete lahtikeeramisel abiks) lüliti vahele ja ettevaatlikult edasi tagasi nõkerdades lüliti uuesti tööle saada.
Muide, klaasipuhasti juhtmed on lüliti klemmidele hoopiski joodetud! Soojenduse lülitile on juhtmed ühendatud kruvidega.
Vasta
#39

Kui bensupump peale pikemat seismist ei löö, on põhjus ikka kuivades klappides, mis tihedalt ei sulgu. Karburaatori poolt bemsupumbast tulev voolik lahti ja oma organismis leiduvate võimalustega sikuta bensiin pumbani. Kui bensiin pumbani jõudnud, pumpa paar korda ka lahtise voolikuga, kontrollimaks pumba tööd.
Aasta vana bensiiniga käivitamine on muidugi teema omaette, leia pigem 5l värsket.

Kui kojamehe luud puudu, siis piisab ka kojamehe varda liigendist klaasist eemale painutamisest.
Lülitite vahele eelpool mainitud WD40, või muu analoog. Vähe seista, soovitav mõned tunnid.


Vasta
#40

hulgus Kirjutas:Kui kojamehe luud puudu, siis piisab ka kojamehe varda liigendist klaasist eemale painutamisest.
Painutasin, aga kumbki ei jäänud eemale, tundus nagu need ei peakski üldse eemale jääma painutades. Klaasist andis tõmmata umbes 7cm kaugusele aga kui lahti lasin siis läks jälle vastu klaasi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne