Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Küsisin ühes teises teemas aga vastust ei saanudki, küsiks siin uuesti, kas russi dosaator on hea asi? Võibolla peab kunagi tulevikus hakkama dosaatori peale üle minema, siis oleks hea teada. Ega neid E või fortschritt´i dosaatoreid ka enam kusagil väga ei vedele. Ainus odav ja saadaval olev variant jääks russi oma.
Minu jaoks on dosaator ikka täiesti tume maa. Pole õrna aimugi, milliseid suurusi või milliseid omadusi seal vaadata. Samas ütleb p.tunne, et dosaator on oma omaduste poolest üks lihtsamini paigaldatavaid ja täpsemaid süsteeme.
Siin peaks olema müügis tutikana
http://pood.agromarket.ee/mtz-80-82-820/...riant.html
Kas tasub sellise peale mõelda?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Päris kena kohe. Kui ma õieti aru saan, siis on aku kast viidud kabiini alla, ukse juurde vist.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Tootmisse läks Super 40 vist Ltz-55 nime all, face-lift liiga suur vist et lihtsalt 40 oleks jäänud
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
04-01-2014, 22:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2014, 22:21 PM ja muutjaks oli
viplala.)
Huvitav, kas nendel uutel oli ka peale kabiini mingeid erinevusi,näiteks sildades või kastis?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
ltz 55 on T40 mootoriga, ltz 60 on jumzi D-65 mootoriga.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(09-01-2014, 00:38 AM)sndr81 Kirjutas: Vaatan,et siin on uued kolvid kahe õlirõnga soonega aga siin ühe õlirõnga soonega http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
ja sealt tellitud kolvirõngaste komplektis oli iga silindri jaoks kaks õlirõnga komplekti ehk siis ühe soone jaoks! Ei oska enam midagi asjast arvata,et kas olemas kaks varjanti kolbe või on ühe õlirõnga soonega uuem varjant.
Hiinlased toodavad ka neid. Osta VK Traktorikaupadest, saad kahe soonega kolvi ja venes toodetud.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 145
Teemad: 0
Liitus: Nov 2012
Maine:
1
10-01-2014, 00:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2014, 00:27 AM ja muutjaks oli
sndr81.)
Hiinlased toodavad ka neid. Osta VK Traktorikaupadest, saad kahe soonega kolvi ja venes toodetud.
[/quote]
VK traktorikaubad minust väga kaugel,sõita kõigest 264 km.
Ma asun edgari kirikust umbes 15 km kaugusel.
Aga 2. ja 3. surve rõngal on halvasti loetav kiri (BEPX) ühel küljel olemas,rõngad ise stavropoli tehase omad
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
VKT'ga ongi see hea asi, et nad toovad teisipäeviti kauba edkari kuningriiki kohale. Ole ainult mees ja võta vastu
Saadavad ka postiga, kui vaja on. Juhul kui nad ainult metsatagusest poest müüksid, oleksid nad ammu juba pankrotis. Ma ise asun kirikust 40km
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 58
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
1
Kuidas projekt edeneb?
Vaatasin siin pilte ja tekKis küsimus,et kuhu paagi ja aku paned? Originaal paak ilmselt sinna taha enam ei mahu.
Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(23-01-2014, 23:47 PM)tehnikahuviline Kirjutas: Kuidas projekt edeneb?
Vaatasin siin pilte ja tekKis küsimus,et kuhu paagi ja aku paned? Originaal paak ilmselt sinna taha enam ei mahu.
Projekt edeneb visalt. Seda tööd mis raha sisse toob, on närvidele käivalt palju. Õhtul vaatad traktorit ja enam ei viitsi tegema hakata. Hea meelega ei võtaks üldse töid sisse ja tegeleks ainult enda asjadega, kuid ka arved vajavad maksmist
. Lootus on järgmisel nädalal edasi minna projektiga.
Ma ei teagi kus 80'ne originaal paak käis, kuid 40'ne oma oli istme all. Kabiini põhi aga liigub mul 20cm alla poole, seega peab ka paagiga midagi ette võtma, kui tahta seda istme alla sobitada.
Aku ma vist paigaldan õue, kabiini taha. Kuigi ka seal on asi ikka väga nibin-nabin. Alt hakkab piirama aiskade käik ja ülevalt peab aken avanema. Mõõdulindiga mõõtes oli ruumi 1 cm. Eks ehituse käigus vaatab.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Kui suurtalunikuks ei hakka siis üle 40l paaki pole küll mõtet paigaldada...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB