14-10-2013, 03:47 AM
Autorestauraatoril õige ütlemine, et suurtel meestel ...
http://www.youtube.com/watch?v=q_0xifuTqVA&NR=1&feature=endscreen
http://www.youtube.com/watch?v=q_0xifuTqVA&NR=1&feature=endscreen
(06-11-2013, 00:20 AM)USSR V4 Kirjutas: Lammutasin selle mootori juppideks, ja selgus, et vaja oleks veel kolvirõngaid. Silinder on korralik ja uus kolb on mul olemas, kepsu vahel on peilid ka alles, ja need saab ära võtta, kui vaja. Veel oleks vaja jahutusvee malmtorusid, mis käivad silindri külge.
(24-02-2014, 15:59 PM)ahtos Kirjutas: Keevita kiilu külge pikem polt ja toru jupp ning seib ja ongi tõmmits,natuke vunkrattale sooja kah.Lööktõmmitsa leiad igast korralikust töökojast.
(25-02-2014, 00:30 AM)Gravity Kirjutas: Lihtslt tekkis küsimus,mis pole nende tõeliste statsionaarmootoritega seotud aga veidi ikka haakub teemasse.Et kui palju üldse puututakse kokku tänapäevaste tööstusmootoritega? Usun,et tööstusmootor natukene õigem sõna kuna seoses tehnika arenguga on statsionaarist saanud tänu väiksemale massile ning gabariitidele palju mobiilsem mootori valdkond.
(25-02-2014, 16:13 PM)metsakohin Kirjutas: Kui pole just vale kiil, siis sellistel ühendustel oli kannaga kiil ja selle kanna pihta andsid kuvaldaga pingutamiseks, samast kannast peaks teoorias ka välja meelitamisel abi olema.Vot-vot! Hakkab tulema. On küll kannaga kiil. Välja meelitamine ongi probleem. Olen kiilu kõikvõimalikes külgsuundades toskinud, seni edutult.