10-02-2014, 12:47 PM
Kõige lihtsam kontroll, mida hetkel välja suutsin genereerida on see, et keera pumba pealt torud lahti. Siis tõmba käsi kaas nii põhja kui võimalik (dekompresiooni hoob ka üless, et endal lihtsam oleks mootorit keerutada). Siis keerad rooli kardaani ka eest ära, siis on lihtsam kambri kaani maha võtta. Kambri kaaned võtad eest, kuna vaja on näha, mis ringil mootor on. Nii kõrgsurvepump, kui ka nukkvõll teevad ühe pöörde, kui väntvõll teeb kaks.
Siis hakkad mootorit keerutama, ja kui jõuad kohta, kus esimene kolb liigub üles. (sisselaske klapp lõpetas sulgumise ja väljalaske klapp on kinni), siis näed neid nelja kriipse väntvõlli rihmarattal. Nende nelja kriipsu ajal peab pumbast lööma esimesse silindrisse kütet.
Ehk siis kui keerad mootorit rahulikult, peab nende nelja kriipsu ajal tulema esimese silindri pihusti toru stutseri peale kütet. Seda on silmaga näha, kui kütet tuleb.
Kui ei tule, siis keera pumba hammaka eest töötunni lugeja ja õli sissevalamis korpus küljest (kinnitub kolme M6 poldiga). Keerad need kaks M8 või M10 (ei mäleta enam peast) polti täiesti lahti, võtad selle imeliku plaadi küljest ära, (auke täis ja sisemine nuut kinnitub siis pumba nuuti või kompressori nuuti) ja keerad pumpa toore jõuga (toru tangidega, kulli nokkadega, suurte näpitsatega) selle kohapeale, kus pumba esimese silindri stutserist tuleb kütet.
Jätkuvalt korda, et väntvõll peab samal ajal olema pööratud nende nelja kriipsu juurde, mida on rihmarattal näha ja esimese silindri klapid peavad olema sulgunud.
Selle seadega peaks käima minema. Peale käivitust on vaja nagu nii täpsemalt süüdet timmida (kas siis hilisemaks, või varajasemaks - olen mõlemat versiooni kohanud)
Soovitav on ka klapi vahed üle kontrollida, kuna kui kambrikaaned on maas siis on see suhteliselt lihtne tegevus. (klappide regullimise ajaks tuleb dekompresiooni hoob normaal asendisse tagasi suruda)
Kui peale seda seadistust käima ei lähe, siis on soovitatav ikkagi tõmmata traktorit. Diisel pillid, mingi veaga käivituvad tavaliselt tõmmates paremini, kui starterist. (mootor teeb lihtsalt rohkem pöördeid)
Ja kui siis ka käima ei lähe siis on asi hapu.
Siis hakkad mootorit keerutama, ja kui jõuad kohta, kus esimene kolb liigub üles. (sisselaske klapp lõpetas sulgumise ja väljalaske klapp on kinni), siis näed neid nelja kriipse väntvõlli rihmarattal. Nende nelja kriipsu ajal peab pumbast lööma esimesse silindrisse kütet.
Ehk siis kui keerad mootorit rahulikult, peab nende nelja kriipsu ajal tulema esimese silindri pihusti toru stutseri peale kütet. Seda on silmaga näha, kui kütet tuleb.
Kui ei tule, siis keera pumba hammaka eest töötunni lugeja ja õli sissevalamis korpus küljest (kinnitub kolme M6 poldiga). Keerad need kaks M8 või M10 (ei mäleta enam peast) polti täiesti lahti, võtad selle imeliku plaadi küljest ära, (auke täis ja sisemine nuut kinnitub siis pumba nuuti või kompressori nuuti) ja keerad pumpa toore jõuga (toru tangidega, kulli nokkadega, suurte näpitsatega) selle kohapeale, kus pumba esimese silindri stutserist tuleb kütet.
Jätkuvalt korda, et väntvõll peab samal ajal olema pööratud nende nelja kriipsu juurde, mida on rihmarattal näha ja esimese silindri klapid peavad olema sulgunud.
Selle seadega peaks käima minema. Peale käivitust on vaja nagu nii täpsemalt süüdet timmida (kas siis hilisemaks, või varajasemaks - olen mõlemat versiooni kohanud)
Soovitav on ka klapi vahed üle kontrollida, kuna kui kambrikaaned on maas siis on see suhteliselt lihtne tegevus. (klappide regullimise ajaks tuleb dekompresiooni hoob normaal asendisse tagasi suruda)
Kui peale seda seadistust käima ei lähe, siis on soovitatav ikkagi tõmmata traktorit. Diisel pillid, mingi veaga käivituvad tavaliselt tõmmates paremini, kui starterist. (mootor teeb lihtsalt rohkem pöördeid)
Ja kui siis ka käima ei lähe siis on asi hapu.
Come to the dark side, we have cookies!