19-02-2014, 19:33 PM
Eiei, 53-e jalas on tühikäigu segu reguleerimise, ehk CO kruvi. Peadoseerimist saab reguleerida näiteks 51-e karburaatoril.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
(20-02-2014, 11:22 AM)v6sa Kirjutas: ...Kas pettis video või tõepoolest oli süüde katkendlik? Videos on näha, et mitte iga takt ei süüdata, vilkumine on ebaühtlane...Seda panin ka mina tähele. Sellest ka suurem küttekulu. Nüüd küll palju aega möödas ja viga võibolla kõrvaldatud.
(11-06-2014, 10:23 AM)h2rra Kirjutas: Kas jagaja jalg on ka maha käinud? See mille küljes on jagaja.
(28-10-2009, 18:35 PM)2715 Kirjutas: Kontrolliks eemalda eestvaates vasak klapikambri kaas ja esimene küünal.
Keera 1kolb üss ja reguleeri 1silindri klapivaheks 1mm.
Tee kindlaks,et hooratta üss märk oleks teravikuga kohakuti täpselt siis,kui
kolb on täpselt üleval.
Kontrolliks saab mõõta küünlaaugust kas indikaatorkellaga või supleriga,mille saab toetada klapikambri liitepinnale.
Kui märk läheb täpselt kokku,siis on hea.Kui ei lähe,siis teha uus märk.
Nüüd keerata väntvõlli 1pööre nii,et kolb oleks TÄPSELT üleval.
väntvõlli keerata ainult pöörlemissuunas,et vältida hammasrataste lõtkust tekkivat viga).
Nüüd mõõta uuesti klapivahed,mis peavad olema võrdsed.
Kui vahed pole võrdsed,siis on vaja nukkvõlli keerata.
Kui sisselaske vahe on suurem,siis on nukkvõll "hiline" ja mootoril pole algjõudu.Samuti suureneb kütusekulu.
Varases asendis kaob pöörete tõustes jõud ja ka ökonoomsus halveneb.
Reguleerimisele võiks mõelda,kui klapivahed erinevad üle 0,05mm.
Käesolevasse reguleeringusse ei tohiks suhtuda kergemeelselt,sest sellest sõltuvad suuresti mootori omadused.
Seepärast kirub mõni seda riista maapõhja ja teine ei saa aru millest selline jutt.