07-02-2014, 15:06 PM
Süütepoolile, kontaktile ja kondensaatorile minevad juhtmed peavad omavahel olema kokku ühendatud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(07-02-2014, 15:00 PM)b-902 Kirjutas: kas kontaktidelt süütepoolile minev juhe, peab ka ühenduses olema selle kondekaga või misiganes selel nimi on, või võib minna otse kontaktidelt süütepoolile? igatehs, kui olen aku süütepoolile ära pannud, siis lõgistasin neid kontakte seal näpuga, sisi sädeles küll, aga küünaldes sädet polnud, usun et ühendasin ikka midagi valesti?
(07-02-2014, 15:45 PM)raivo45 Kirjutas:(07-02-2014, 15:00 PM)b-902 Kirjutas: kas kontaktidelt süütepoolile minev juhe, peab ka ühenduses olema selle kondekaga või misiganes selel nimi on, või võib minna otse kontaktidelt süütepoolile? igatehs, kui olen aku süütepoolile ära pannud, siis lõgistasin neid kontakte seal näpuga, sisi sädeles küll, aga küünaldes sädet polnud, usun et ühendasin ikka midagi valesti?
Kas mootorit keerates katkesti nukk ikka kontakte ulatub avama?
(07-02-2014, 16:25 PM)Marko Kirjutas: Suhtlus kippus privasse, kirjutan siia ka järgmistele huvilistele.Kusjuures lähemalt vaadates elgus et süütepoolid on siiski 6voldised, kuigi vana omanik väitis kindlalt teist :S, leitsin mingi suvalise umbes sama suurusega süütepooli kuuri alt, vedasin akult - raamile ja + süütepoolile ning süütepoolilt ühte kontakti, ikka kuumeneb.. ja ei miskit :/, ehk peab ikka 2 süütepooli korraga ühendama sel juhul? mõttetd otsas ...Murutraktori 12voldist akut ikka võib ju kasutada?
Süütepoolil ei tohiks vahet olla kumb on + ja kumb -
Näpuga kontakte liigutades lahti-kokku peab säde olema, kui ei ole pole väntamisel mõtet. Kui poolid lähevad 5 minutiga väga kuumaks on nad ilmselt 6voldised, samas säde peaks olema ja vägevam veel, või taob pooli sees üle. Ühenda poolid järjestikku, st kontaktidele minev juhe võta teisest poolist ja vabad otsad omavahel kokku. Kui siis ka kuumaks lähevad on miski jama. Ratas ei tohi maha põleda kui süüte sisse unustad.
Säde peab siis ka olema, kui kontaktidesse mineva juhtmega massi puudutad, see välistab viletsate kontaktide vea.
Oeh, viimati näppisin Jawat 30 aastat tagasi, eks keegi korrigeerib, kui midagi valesti.
Põhimõisteid ei hakka sulle siin keegi õpetama, kondensaatori ja massi ja järjestikühenduse pead iseseisvalt selgeks saama.
(07-02-2014, 16:25 PM)Marko Kirjutas: Suhtlus kippus privasse, kirjutan siia ka järgmistele huvilistele.Mul ehtkel niimoodi, et ühelt kontaktilt läheb juhe ühte pooli ja teise kontakti juurest teise pooli, kas peab siis 1 juhe olema või?Muidu geneka küljes igasugu juhtmed praegu ka küljes, kas need peab lahti võtma?
Süütepoolil ei tohiks vahet olla kumb on + ja kumb -
Näpuga kontakte liigutades lahti-kokku peab säde olema, kui ei ole pole väntamisel mõtet. Kui poolid lähevad 5 minutiga väga kuumaks on nad ilmselt 6voldised, samas säde peaks olema ja vägevam veel, või taob pooli sees üle. Ühenda poolid järjestikku, st kontaktidele minev juhe võta teisest poolist ja vabad otsad omavahel kokku. Kui siis ka kuumaks lähevad on miski jama. Ratas ei tohi maha põleda kui süüte sisse unustad.
Säde peab siis ka olema, kui kontaktidesse mineva juhtmega massi puudutad, see välistab viletsate kontaktide vea.
Oeh, viimati näppisin Jawat 30 aastat tagasi, eks keegi korrigeerib, kui midagi valesti.
Põhimõisteid ei hakka sulle siin keegi õpetama, kondensaatori ja massi ja järjestikühenduse pead iseseisvalt selgeks saama.
(07-02-2014, 17:40 PM)Marko Kirjutas: No kurask! EI PEA vastamiseks mu juttu 2x dubleerima!toesti seal oli sade, mis oli vaga h@dine, kuid siiki ta oli olemas, tana proovin uuesti tais laaditud akuga, ehk on aku tyhjaks saanud...
Järjestikühenduse pakkusin süütepoolide pinge kontrolliks. Kontaktide ja süütepoolilt tuleva juhtme küljes peab olema kondensaator, mitte midagi muud.
Veel kord: pane kontakti minev juhe massi (raami külge, ühendamisel PEAB säde olema. Kui ei ole vaheta kõrgepingejuhe või piip või küünal.
Ma hakkan natuke ära tüdinema, sa esitad selliseid küsimusi, et parem oleks ikka keegi kõrvale võtta, kes nii põmm ei ole elektriteemal. Süütepoolide ja kontaktide kontrollimine on max 10 minuti töö.
(09-02-2014, 14:36 PM)b-902 Kirjutas: asi nii kaugel, et kui kontakte kruvikaga, avada ja siis uuesti kinni lähevad jne, on säde olemas, kyll mitte väga suur, kuid siiski normaalne, kuid kui vändast lüüa, pole midagi, mis seekord siis võib valesti olla?Kas see võib olal kontaktide liiksest kulumisest?
(09-02-2014, 16:21 PM)aavu Kirjutas:TEHTUD! Säd eon käes, kuid yks probleem on ikka et 12V poolid lähevad 30min ikka suht kuumaks, umbes nii kuumaks, et yle 25sec ei saa kätt peal hoida, sisi hakkab valus...(09-02-2014, 14:36 PM)b-902 Kirjutas: asi nii kaugel, et kui kontakte kruvikaga, avada ja siis uuesti kinni lähevad jne, on säde olemas, kyll mitte väga suur, kuid siiski normaalne, kuid kui vändast lüüa, pole midagi, mis seekord siis võib valesti olla?Kas see võib olal kontaktide liiksest kulumisest?
Ei, see tähendab kahte võimalust: 1. kontaktid mustad või praht vahel ja 2. kontaktid kas ei sulgu või ei avane (reguleerimata kontaktivahe).
Kõigepealt käi vene 5-kopikasega kontaktivahe läbi, sedasi tehakse kui miskit paremat teeservas käepärast pole. Kui see ei aita, siis reguleerima.
(10-02-2014, 20:17 PM)Wiki432 Kirjutas: Siis ei ole midagi imestada. Nii peabki olema. Lõpuks teeb paugu ka ära. Lihtsalt nii ei tohi teha ja ongi probleem lahendatud. Kui vool on taga, pannakse mootor käima. Kui mootor seisatakse, lülitatakse süüde välja, ehk vool tagant ära.
(21-02-2014, 21:52 PM)b-902 Kirjutas: taas paar küsimust 1) käivitades hakkab 3-6 sec üks pütt vahel õnne peale tööle, siis sureb välja, teine ei tee midagi, või sisi käib hull kärakas ning sumpsist lendab reaalselt sädemeid, millest see?
2) kuidas izi süüte reguleerimine käib? 3) kas väga kulunud kontaktid muudavad midagi, kuigi et säde on olemas? 4) kas iz jupiteril peavad silindrid sünkroonis käima? hetkel nad käivad kull erinevatel aegadel üles-alla. 5)kindlasti tuleb veel aja jooksul küsimusi.Ootan juba vastuseid põnevusega, sest homem on vaba päev !
(22-02-2014, 16:01 PM)Marko Kirjutas: Mis mõttes? Kui üks kolb liigub üles siis teine läheb alla, siis suunad vahetuvad. Kõik muud variandid on välistatud. Võimalik muidugi, kui väntvõll on koostatud mitte 180 kraadi aga suvalise nurgaga.just õige, üks läheb alla, teine üles... aga muidu sain ühe silindriga tööle, ühel pütal siis paistab süüde õige olevat, aga teien tuleb vahel järgi ning siis teeb jubetat pauku ja lööb tagasi karpasse, sedasi, et õhufiltrist toss väljas, küsimus siis selline: MIda aj kuidas reguleerida ning mis viga?