07-02-2014, 18:24 PM
Siis tulevad hiinlased, kes teevad 2 aastat kestvaid akusid ja asjad asetuvad oma kohtadele....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(07-02-2014, 17:02 PM)aeroplano Kirjutas: Edit, ksf Tom, miks peab minu laetud piltidel olevate autodega sõites paberkotti peas hoidma?
(07-02-2014, 18:24 PM)Marko Kirjutas: Siis tulevad hiinlased, kes teevad 2 aastat kestvaid akusid ja asjad asetuvad oma kohtadele....
(07-02-2014, 18:24 PM)Marko Kirjutas: Siis tulevad hiinlased, kes teevad 2 aastat kestvaid akusid ja asjad asetuvad oma kohtadele....
(07-02-2014, 18:24 PM)Marko Kirjutas: Siis tulevad hiinlased, kes teevad 2 aastat kestvaid akusid ja asjad asetuvad oma kohtadele....Võite mind parandamatuks pessimistiks pidada, aga see ennustus tõi mulle silma ette kusagil narmendavas telgis toimetavad hiinlased, kes joodavad peenikese traadiga AA mõõdus akupulki kokku. Ja kui akupulgad otsa saavad, saadetakse kõige noorem käruga lähimasse kioskisse tavalisi patareisid ostma, sest töö tahab tegemist ja peremees on kuri...
(11-03-2014, 10:17 AM)raivo45 Kirjutas: http://epl.delfi.ee/news/eesti/riigi-ele...d=68211817
Ainult 589 kasutajat sel võrgul. Kui lähima ~10 aasta jooksul autode hulk ulmeliselt ei kasva, on tegu mõttetu raha tuulde viskamisega.
(04-04-2014, 13:14 PM)Basilio Kirjutas: Murdsin pead, kas postitada link siia või naljanurka. http://www.aripaev.ee/?PublicationId=3ec...9d5f69c7d2
Teema selline, et kuna elektriautod on liiga vaiksed, siis peab neile paigaldama lisa-müraallika. Tahetakse et just sisepõleka müra oleks. Kommentaar on ka hea, mürgine!
Minu fantaasia mängib juba ette suurepäraseid pilte Ferrari, Vormel-1 või hoopis linnulauluga Imevat linnavahel sõitmas, kuuldekaugusel olevad kaaskodanikud maas naerust vähkremas ... Müraallika rikke korral tuleb aga kasutada kummipirniga pasunat või imiteerida mürinat suuga.
Oleks esimene aprill, siis oleks OK, aga on juba neljas.
(07-02-2014, 13:23 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ei oleks, sest praeguse süsteemiga jääks endal maksta 7,5K ja see on juba täitsa argument! Ja meie pere oleks vist ka sellise tarbijad, vähemal seni, kuni veel ei pea vanaemaga magama ja mingid korrad titetoole tassima Meile piisab tõesti 2-kohalisest elektrikärust kilulinnas uimerdamiseks: Tiinal tööle ja tagasi ring napp 15 km koos poeparklate külastusega. See nädal on suisa ideaalne näide: pühapäeval ralliraja kontrolli lõppemisest seisab Q maja ees ja on lumine, sõidab Sitikas ja mina käin koolis ühistranspordiga ning vajadusel kilomeetri poodi ja paarsada meetrit Alfredisse numbreid jagama suudan ka jala minna Samas reedest esmaspäevani oli lumevaiba all pisipunn. Aga me ei saa mitte kuidagi läbi "päris"autota...
(05-04-2014, 15:14 PM)v6sa Kirjutas:Põhjusmõtteliselt siiski võiks/peaksju mingil ajahetkel järgmise tuliuue või peaagu uue masinakese soetama. Ja siis hakkabki rolli mängima HIND, mis on elektripunnidel absoluutselt arutu! Üldse on oma tagumendi vedamiseks teatud mõistlikust piirist kallima tranduleti soetamine paras "lollus ja raiskamine" aga elektriauto on kohe eriline lollus ja raiskamine! Jälle: Tesla on nii eriline masin ja pigem võrreldav S-klasside, 7-seeriate jms niigi ebavajalikuga oma omadusilt ja hinnalt, et selle kohta käivad üldse muud "reeglid". Jutt siiski tavaliselt elektrifitseeritud poekärust, mis siis läbib a'la kuni 500 km kuus ja vähem. Aga samas on suuteline sõitma ühe paagitäiega (40-50 liitirit) paksus metsas läbi lumehangede -20 kraadi juures 500 km või tooma Rootsist ära suure purjeka sisemootori Paned kõik vajadused, omadused ja HINNA omavahel võrdlusesse ning elektriauto on igal juhul mõttetus. Kui seda kasutada nii, milelks ta ju mõeldud on ja kuidas nüüd 2 kuud me Sitikat ka esimest korda 13 aasta jooksul kasutasime, on kordi odavam iga päev taksoga sõita. Too kütuse pealt "Kokkuhoid" on samahea kui null, kui asja otstarbekohaselt kasutada. Ainuüksi aastane liikluskindlustus ja rehvide hinnavahe on oluline kuluartikkel... Ja teistpidi on kohe see, et uut ja kallist tranduletti soetades, kui seda just taskus oleva raha ülejäägi eest ei tehta, peaks sellega siiki võimalikult palju sõitma - seega peaks see ikkagi sobima absoluutselt kõigeks! Jälle: kõik muud elektripunnid ei kõlba suures piires millekski. Ikka jääb see, et veel mingi "teine auto" peab kõrval olema. Ja olemegi jälle ringiga alguses tagasi Aga see on vaid kuiv numbriline raamatupidamine, emotsioonid, "Ma tahan" jms tuleb otse loomulikult ka arvesse. Kuid et meil enamusel on siiski päevas/kuus/aastas/elus mingi kindel summa ELAMISELE kulutada, siis meie püüame päriselt elada ja lolli ebavajaliku pakazuuhaga mitte tegeleda. Ja muidugi mitte orjata... kedaiganest siis.(05-04-2014, 11:35 AM)PlyVal64 Kirjutas: Tegime siis täiesti "kogemata" siia pane suvaline tänapäevane liisngauto mõtekuse testi meie pere jaoks ja tulemus on see, et see muutus VEEL mõttetumaks!
...
Põhjusmõtteliselt õige: heas korras vanatehnika on odavaim võimalus oma tagumenti liigutada.
(05-04-2014, 15:49 PM)PlyVal64 Kirjutas: või tooma Rootsist ära suure purjeka sisemootori
(05-04-2014, 20:45 PM)aavu Kirjutas:(05-04-2014, 15:49 PM)PlyVal64 Kirjutas: või tooma Rootsist ära suure purjeka sisemootori
Kohe torkas pähe, et tulevikus peaks saama el. autosid praami peal laadida, sest seisab ju. Sadamas pole enam aega laadimiseks. Olgu siis kallimalt kui maavõrgust aga võimalus peaks olema.