Pikalt jälle vaikus olnud aga eks muud tegemised tahvad teha, tervisega ka probleeme ja eks saanud teha ka selliseid asju mis eriti välja ei paista

Aga nüüdseks hakkab juba vanaraua hunnikust ka lootuse kiir paistma

Algul sai raami küljest rauda vähemaks võetud aga nüüd siis vastupidi tuleb aga juurde. Raamile on keevitatud mõned nurgad ja taga silla kohale lapid. paika on sätitud esisild, alul oli mõte panna sild otse vedrude alla aga oh õnnetust, 53 ja 51 silla kokku klopsimine ei jätnud ilma probleemideta. Nimelt on 51 silla tala otsad rohkem konksus (käänteljed asuvad üleval pool) ning selle tagajärel ei tahtnud 53 paraleer varras vedrude alla ära mahtuda, selle mure lahenduseks tuli panna vedrude alla lisa klotsid nii umbes 12+7mm. Kammitsad sai paika originaalid, muttrite alla lisa pakksust ainult.
Kuna tagasilla reduktor on veel ehitamisel siis tõstsime alla lahtiselt vaid silla korpuse (tagasillast pikemalt siis kui reduktori osad valmis). Aga et tegemistega edasi minna tuli kest alla visata. Sealt edasi sai mootor, käimar ja kardaan paika sätitud (agregaadid vana bagi pealt). Tagumise moorori kinnitusega oli asi lihtne

52 tagumine tala ja raami külge riputamiseks kasutasime (idee meistri bagilt

) ära kabiini esimesed kandurid, esimeste padja kinnitustega tuli vähe rohkem vaeva näha aga vähe relakaga nüsimist, keevitamist ja puurimist valmis sai

(hetkel küll vähe poolik, sest tuleb veel tugi poldid panna). Ja nii saigi mootor aiste vahele kinni

Edasi tuleb hakata mõtlema

radika kinnitusele, põhimõtteliselt idee/projekt olemas aga aeg sai otsa ja vaja materjaale hankida

Aga põhiline et ikke tasapisi edeneb ja vaimu me pole veel nurka visanud