Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
A need keevitused jäävad ju alla või millegi taha, nii ehk tugevamgi.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
no niisuured moodustised samamoodi koguvad ka kogu sitta ligi
Postitused: 188
Teemad: 11
Liitus: Nov 2006
Maine:
3
Olen tähele pannud et liigsuuri kägaraid maha käiates tuleb välja varjatuid tühimikke, mis on heaks allikaks roostele. Sellepärast pooldaks ka käiamist.
aga muidu on vägev!
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
päris tublisti vaeva nähtud. Keevitusele annaks ma ampreid tiba juurde. Mõni auk käib asja juurde
hangi materjali nimega "kerehermeetik". Pitsliga pealekantavat varianti. Kusjuures neid on kah veel (tootjati?) erinevad - mõni kuivab "plastmassiks", mõni jääb nätsulaadne. Käid kattevärvi eel (varjatud) liitekohad üle ja saab kena ning veekindel. Väike eelnev keeviste lihv ei tee paha.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
paistab parem kui varem. Ega ometi pildilt paistvas garaazhipugerikus värvitud ole? See paistab kriitikat kannatavaks värvitööks liiga väike ja tolmune.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 16
Teemad: 4
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Olen ise garaazis värvinud ikka väga palju autosi ja kui vaeva näha ja ise puhas olla siis õnnestuvad teinekord tuisked väga hästi. pärast värvimist peaks aga ikka paberiga üle käima ja ära poleerima. Ei tea ainult kas see on jälle mosu puhul väga vajalik. Üldmulje on kõige olulisem.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Miks tahad mootoris mineraali kasutada? Mis eelis sellel on mingi täissünteetilise õli ees? (jah sitta ei pese mootoris lahti)
Kui juba mootori lahti võtad ja puhtaks pesed, siis pane kindlasti kõvem täissünt sisse, nii kestab pada kauem ja reguleerima peab harvem
.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Ainuüksi õli sellist pulli teha ei suuda, eks kolvid-rõngad hülsid samuti otsakorral et karterisse sel määral tahma on sisse peksnud...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB