12-04-2014, 07:43 AM
Kõrtsis ka hää öelda: kuule tibi, sõidan subaruga....
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
(12-04-2014, 07:43 AM)mlsluik Kirjutas: Kõrtsis ka hää öelda: kuule tibi, sõidan subaruga....
(09-04-2014, 19:43 PM)DevilDeVille Kirjutas: Mootor
1189 cm3 tüübikoodiga EF12 ridakolm ja kolm klappi per purk. Võimsust sellel elektronsüüte ja automaagilise tooreklapiga karparaatariga versioonil 49 kilu vatti elik 67 eeslijõudu @5600 pööret. Väänamist lubab 95 Nm @3600 pööret.
Jõuülekanne
5 käiku (5MT Justy 4WD), vahekastis elektriliselt juhitav ja pneumaatiliselt lülitatav nelikvedu, peaülekanne 5.285:1 millest tingituna ka lustlikud pöörded maanteekiirustel
1. käik 3.071
2. käik 1.695
3. käik 1.137
4. käik 0.794
5. käik 0.675
Tagurpidikäik 3.461
(15-04-2014, 15:24 PM)13piisab Kirjutas: esimesse postitusse lisandusid võimekusenäitajad ilmselt täna "edit nupuga"?
(17-04-2014, 08:00 AM)wagoneer Kirjutas: Te herrad Devilled olete ikka tõsiselt nõuks võtnud säilitada 3 purgiste imeliikurite generatsioon
PS! Hispaanias mägistel nõlvadel oli täiesti üllatavalt palju näha neid samaseid subaru pisikesi 4wd punne. Nii uuemaid kui ka päris kandilisi isendeid.
(17-04-2014, 09:36 AM)PlyVal64 Kirjutas: Ehk need ultrakerged nelikraapijad-putukad on tegelikult ülikõrgelt hinnatud autod ja pigem näitab sellise omamine ning kasutamine euroopalikkust! Või üldse väikeautodega liiklemine ja siit on teistel palju õppida
(17-04-2014, 14:05 PM)TeeTL Kirjutas:(17-04-2014, 09:36 AM)PlyVal64 Kirjutas: Ehk need ultrakerged nelikraapijad-putukad on tegelikult ülikõrgelt hinnatud autod ja pigem näitab sellise omamine ning kasutamine euroopalikkust! Või üldse väikeautodega liiklemine ja siit on teistel palju õppida
Pisiputuka omamine ei näita suurt midagi. Korrastamine ja andunud kasutamine ehk küll.
Aga teatud eestimaiste eripärade tõttu ei ole väikeauto pruukimine ei noobel ega praktiline. Eriti kui rääkida pere ainsa kasutusesoleva liikuri võtmes. Pooltel peredel on ju pool elamist linnas ja pool maal. Ei saa ju iga kord, kui sõiduks läheb, käru sappa võtta, et kogu pere ja kodinad peale mahuks.
Sellegipoolest - väikekoleautoharrastuse edendamise algatus siin on muljetavaldavalt positiivne.
(17-04-2014, 22:30 PM)90Deville Kirjutas: ...c4 lihtsalt igav sitakast
(17-04-2014, 22:30 PM)90Deville Kirjutas: Autos peab olema see miski, mis paneb temast vaimustuma, mingi iseloomuomadus mis nullib ära sada puudust, mingi kiiks. Enamusel väikeautodel on see olemas, ehkki nad on tegelikult pisikesed, odavad, sitastitehtud, halbade söiduomadustega ilma heliisolatsioonita käkid, aga nad teevad söites vöi pealevaadates tuju röömsamaks.