25-01-2014, 19:34 PM
Нева on saatana sigitis. See tuleks dot4 vastu viivitamatult välja vahetada, juhul kui kellelgi kusagil süsteemis seda veel loksuma peaks.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
(25-01-2014, 19:34 PM)viplala Kirjutas: Нева on saatana sigitis. See tuleks dot4 vastu viivitamatult välja vahetada, juhul kui kellelgi kusagil süsteemis seda veel loksuma peaks.
(25-01-2014, 21:29 PM)Tift Kirjutas:Igavesti paks ja veniv ollus tuleb siis, kui pannakse Nevale seda punast PSK-d või teist gastoorõli paasil vedelikku. Mansetid lähevad paiste ja kleepuvad kinni.(25-01-2014, 19:34 PM)viplala Kirjutas: Нева on saatana sigitis. See tuleks dot4 vastu viivitamatult välja vahetada, juhul kui kellelgi kusagil süsteemis seda veel loksuma peaks.
Nu, kui võrdluseks läks, siis parem Neva, kui see .."nomaeiteamis", igavesti paks ja veniv ollus, eelmine sohvjöör pani sinna vist mootoriõli !
(04-02-2014, 13:35 PM)KristjanT Kirjutas: Kas keegi headest kaasfoorumlastest oskab nimetada ZIL-130 masinatele paigaldatud nn põllumajandusliku kasti massi koos vaheraami ja tõstesilindriga? Pealisehituse nimi peaks olema MMZ-4502, kallutab kolme külge ja ported on avatavad. Tühimass tervel masinal on vist 4800 kg, kui saaks teada tühja šassiiauto massi, saaks sealt ka vast kastisüsteemi kaalu kätte. Eks ma aiman, mis see kompott kaalub, aga äkki keegi teab täpsemalt? Kiire otsing internetist mulle kohe vastust justkui ei andnud.Tere. Kolme külge kallutav on MMZ-554(M) ja auto tühikaal on nii umbes 5100-5300 kg. 4502 on lühikese raamiga ja lühikese kastiga, ainult taha kallutav kallaja. Zil-130 sasii kaalub umbes 3600-3800 kg. Järelikult MMZ-554 kasti kupatus ise kaakub niiumbes 1400+ kg.
(05-04-2014, 17:19 PM)cesium Kirjutas: Afgani külasid põletada... Igsugune leekiheitev tegevus oli vist sõjanduses selleks ajaks ammu keelatud.
Põhiagregaadiks mahakantud reaktiivmootor. Pildil olev Maz mõeldud rohkem lennukite kui raja sulatuseks.
(02-05-2014, 10:29 AM)cesium Kirjutas: Selle ettevõtte kohta ei leia netist üldse infot. Kuidagi läbi udu nagu meenuks mootorspordiga midagi seal seotud olevat natuke. Kas peale sellisiste haagiste oli neil veel omaloomingut?
(02-05-2014, 10:29 AM)cesium Kirjutas: Selle ettevõtte kohta ei leia netist üldse infot. Kuidagi läbi udu nagu meenuks mootorspordiga midagi seal seotud olevat natuke. Kas peale sellisiste haagiste oli neil veel omaloomingut?
(02-05-2014, 12:31 PM)viplala Kirjutas:Jutt käib TALLINNA Autoremonditehasest.(02-05-2014, 10:29 AM)cesium Kirjutas: Selle ettevõtte kohta ei leia netist üldse infot. Kuidagi läbi udu nagu meenuks mootorspordiga midagi seal seotud olevat natuke. Kas peale sellisiste haagiste oli neil veel omaloomingut?
Millisest netist sa otsisid?. Proovi Googeldada. Sisestades sinna ''Tartu Autode Remondi Katsetehas'', lööb esimesteks lehtedeks kohe vastavad lingid.
http://et.wikipedia.org/wiki/Tartu_Autod...Katsetehas
http://tehnikamasinad.blogspot.com/2011/...tehas.html
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=530
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=12297
jne.