Postitused: 439
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Tahad kiiresti sõita või niisama kulgeda? Kui kasutad Nõukogude Liidu päritolu kartauto raami, siis tea, et rattad on väikese läbimõõduga, võrri hammasrattaga kaotab läbivust.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
04-05-2014, 15:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2014, 15:26 PM ja muutjaks oli
Gravity.)
Kõige normaalsem samas suhteliselt säästlik oleks sul haarata tööriista marketist Hiina Honda klooni ja siis sellele ketirattaga siduri külge pookida. Müüakse sobivaid detaile. Siis saad keskenduda ülekannete ja raami peale mitte ei pea mootoriga mässama.
Ülekande võid rihmadega ka teha. Mootorile ainult rihmaratas külge ning ühele rihmale pingutus rull,mis töötab sidurina.
-----------
Kahjuks pilte pole aga tuttav ehitas murutraktori vrakist omale lõbusõiduki.
B&S mootori sai odavalt korda teha. Vahetas mootori rihmaratta suurema vastu ning niidudecki viskas alt minema. Ise proovisin ka sõita ning umbes 30-35 km jookseb välja. Isegi natukene hirm hakkas kuna tegu pole stabiilse masinaga ning roolisüsteemil juba sisse programeeritud pool tiiru loksu.
Teoreetiliselt saaks ka 60-70km kätte kuna mootoril jõudu on,ainult ülekanne liiga aeglane.
Vahest äkki lihtsam toorik ette võtta ja seda kohendama hakata kui päris nullist ehitama.
Postitused: 52
Teemad: 7
Liitus: May 2014
Maine:
0
04-05-2014, 15:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2014, 16:02 PM ja muutjaks oli
marjakangur.)
Sooviks ikka kiiresti sõita.
Tänud vastuste eest, aga mis te siis arvate, et võrri hammakaga jääb liiga aeglaseks ? Mis oleks siis teiearvates parim ülekandele?
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Meil oli kunagi "Sõpruse" mootor pandud nõukaaegse kardiraami peale, kusjuures raam oli väikeste ümberehitustega kõrgema kliirensi huvides teispidi keeratud. Originaalis käis selle raami peal vist Minski mootor.
Kui mälu ei peta siis tagateljel oli minuteada originaal kiiluga ketiratas ja Druzba veohammaka külge (või asemele) oli keevitatud sääreka vedav hammakas. Ülekanne kukkus välja selline et 60km/h polnud probleem kuid sellise ülekandega oli paigaltvõtt maru vaevaline ja sae originaalsidur sai ruttu otsa
Postitused: 85
Teemad: 12
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
olen ise kogu selle pulli läbi teinud. Sõpruse mootor,sinna vedavaks hammakaks kasutasin sääreka mootori väikest vedavat hammakat.Et asi lihtne ja korralik oleks siis võtsin sõpruse mootori vedava võlli,see,mis on reduktoris korpusest välja. käis vist kolme viiese poldiga. lasin käia peal neid suuri nuute natuke maha,et hammakas peale hakkas istuma ja lõpuks lasin relakaga kiilu soone ka sisse.Nüüd kokku ja tuld.ülekanne oli ka selline,et kohalt läks päris hästi minema ja tippkiirus oli selline,et silmist vesi väljas!
Postitused: 52
Teemad: 7
Liitus: May 2014
Maine:
0
10-05-2014, 08:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2014, 08:58 AM ja muutjaks oli
marjakangur.)
Eile õhtul ostsin siis ära raami. Täitsa normaalne raam. Ainult mul on veel vaja sebida rooliots ja keevitada veel piduri -ja gaasitrossile torud ümber ja kinnitada pidurikettad. Vaja veel 2hte trossi.
Kas keegi oskaks öelda, kust sihukesi asju saada ?
Postitused: 3,780
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(10-05-2014, 09:12 AM)Necro Kirjutas: Iga asi tahab õppimist. Aga pannud siis vähemalt ilusatest nuutidest pilt
Selline vä?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.