Postitused: 96
Teemad: 6
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
700 rehv kärule on liiast ma arvan, 150 rehviga saab juba kõrguse piisava, et kändudest ilusti üle ronida ja need rattad tuleks ikka mehaaniliselt vedama panna, rullivedu pigem väikestel kärudel... Rullid kulutavad rehve... pigem kuluvad tavaliselt rullid ise seal rehvide vahel kus liiv ja muda neid koguaeg hõõruvad.
Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(12-04-2014, 16:29 PM)bensnes9064 Kirjutas: on valtraga veetud ja omatud minu arust sitemat masinat metsa jaoks polegi kallis vähe ruumi ja maa alla poeb kähku..
käru hinnaks vedavate rullidega juhitavad motod 700 laiad rehvid raud osad umbes 10000 euri.tõstuki lasen lõigata juppidena elektriline jagaja kokku 5000-6000 euri .kap remitud russ 7000-8000 aga kindel hunnik rauda mis toimib ..ainus mure iga suvi 1.5 kuud hooldust ja jälle nagu uus.
ja kallid sõbrad janusemat traktorit kui valmet pole metsas olemas oli valtra 120 kabiini juurest liigendiga taga timber 810 ne käru ja 10 ne meetrine tõstuk.iga päevane kulu nii suur et mõtetu tööd teha,plus pinnast lõhub meeletult oma kaal oli ligi 11000 tonni tehase näidis masin ..oli esimestel tartu messidel ka väljas.bellarussi eelis kaal odav ja kui isu täis pargid koju ja las ootab kui jälle tööd tahad teha
kellele russ ei sobi ostku koll juba endale valtraga võib mulda sonkida
klaverkatkinevämittekannigieiloeväljatulebühtejorukõik
äravõtaisiklikultmamõtlenrohkemnendepeale kesproovivadlugeda
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Kallis eeskõneleja, tee uus teema. Palun kasuta kirjavahe märke ja suuri algus tähti.
marusittonlihtsaltlugedakuiseitsekordakõikeuuestilugemapeab. Meeldib sellist teksti lugeda?
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 80
Teemad: 1
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Tekitab kohe ülekere külmavärinaid,kurat kui see peaks tuppa tulema...
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Olgu muuga kuis on aga niimoodi tehtud õli pealevool pumpa on küll paha.
Tänapäeval on vabalt müüa keevitatavad torupõlved ja ka siis peaks see toru jämedam olema selliste käänakute juures.
Kolbpumbale on kõige halvem asi mis olla saab vaakum pelevoolul ja see kulutab kolbide otsi ja rootorit.
Postitused: 82
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Ja üleüldse on igasugu järsud pöörded, ükskõik mis materjalist voolikus/torus hüdrosüsteemis saatanast. Pääliku sõiduvõiduautole meisterdasin ka kunagi uue roolivõimu paagi ja uue torustiku, kuna algse süsteemi jaoks oli järelturu pump kaugelt liiga kange. 1 l õlipoti sisu põhjakõrvetamiseks kulus ca 12 min talviti. Vahetasin välja nii paagi 2x suurema vastu, kui ka tagasivoolu veerandtollise vooliku 15mm toru ja 1/2 vooliku kombo vastu. Sestpeale pole ka suvistel võidusõitudel kuskil rabas ukerdades õli keema läinud ega rool raskeks muutunud
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Suure huviga vaataks sellist pilti, mis on tehtud traktori kabiinist istmel istudes silmade kõrguselt käru peale.
Sooviks seda selle mõttega, et kuipalju koormat on läbi võre ja tõstuki näha.
Postitused: 82
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Väga julge tundub see kabiinis olev "katlamaja" - ma isiklikult oleksin vähemasti suka peale lasknud panna voolikutele. Siis ei hakka purskav hüdroõli elunatukese kallale, kui mõni voolik peaks juhuslikul kombel lõhkema.
Ja veel - kas tõstukile nn põdrasarve tüüpi jagajat ei kaalunud?
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Vaade kabiinist polegi nii hull kui algul tundus.
Eks kõrgemad rattad vähe päästavad asja.
Omal kabiin normaalkõrgusel ja all K-700 rehvid.
Seal on küll raskusi et näha koorma viimast kihti ilusti laadida.
Milleks on aga kabiinis see kraan ja väike jagaja?
Esiteks see kütab suvel toa vastikult kuumaks ja kahtlemata on need voolikud seal terviskahjustavad kui miski lõhkeb.
Oleks mu teha oleks pannud kraani ühe käpa voolikute vahele kas siis elektrilise või mehaanilise vastavalt maitsele ja eelarvele.
Lisasektsioon jagajale oleks ka hea lahendus ja veel eriti elektriline.
Saaks nupud käigukangile panna näiteks tiisli keeramiseks.