Belarus traktorid.

1025 tagasilla kandevõime peaks olema 5,2 tonni.
Vasta

(29-05-2014, 13:20 PM)Rapsijuurikas Kirjutas:  1025 tagasilla kandevõime peaks olema 5,2 tonni.

Väga kahtlen selles... Noo vaata neid velgi ja pooltelgi... Wink Nagu kõrsikud Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(29-05-2014, 14:01 PM)mlsluik Kirjutas:  
(29-05-2014, 13:20 PM)Rapsijuurikas Kirjutas:  1025 tagasilla kandevõime peaks olema 5,2 tonni.

Väga kahtlen selles... Noo vaata neid velgi ja pooltelgi... Wink Nagu kõrsikud Toungue

Kahelda võid, kuid reeglina traktorid suudavad kanda oma massi tagasillal.
Vasta

see käru ilmselge overkill, mtz1025 tehaseraamat lubas kui õieti mäletan, siis haakeseadme koormus 1,5tonni ja aisavõllilt mõõdetud koormust 3,5tonni, ehk siis see 20tonnine mullakoorem oleks pidanud olema maks8tonni nagu ette nähtud...Sad
Vasta

Sellele kärule ei kannata rohkem peale pannagi kui 8, äärmisel juhul 10, mis 20-nest me räägime, sillad nõrgad aga muidu tugev kast russile paras vedada, on ennem veetud ja veetakse ka edaspidi.
Aga muidu töötingimusi peab kiitma, lust töötada firmas vist kus pole normaaselt töökoda, et traktorit pooleks harutada, sisuliselt liivakastis käib teil see remont.
Vasta

Küsiks vahele, mis mõõdus rihm Mtz generaatoril käib?
Vasta

http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tract...mtz-80/59/
1-11х10х1250
Vasta

käru kannatamise kohapealt, on käidud kaalus nn. t-150 kahekastiga käruga mis ise kaalub umbes 5tonni ja kruusakoorem oli lisaks 25tonni, ehk siis 30 t kogu kaal millest kuskil 1/4 surub haake seadmele.
Sellel haagisel on samad sillad all....
Vasta

Ühekordselt jah, aga mitu koormat sellega nii vedada kannatab? 1-2 ilmselt veeti, et laiali ei läinud aga ma räägin igapäeva kasutusest ja et ka aastaid vastu peaks, siis üle 10t koormaid see valga käru ei kannata

Ja suht lõhkumine on kärule 5kordne enda mass peale panna, ütleme lollusi on igasugusi tehtud, aga seda ei tasu eeskujuks võtta.
Vasta

Väike mäluvai, peamiselt mulle endale...Big Grin

Belarus 900 seeria ingliskeelne kasutusjuhend on siin:
http://www.mtzequipment.com/sites/defaul...Manual.pdf

Leheküljel 213 on positsioonregulaatori varraste häälestamise juhend.
Vasta

Ma ei tea kas on päris õige teema kuhu oma küsimus esitada aga teema oleks järgmine:

MTZ 80-l, väikese kabiiniga oleks vaja vahetada rippsüsteemi hüdrosilinder, kuna ei saa teda kuidagi õlipidama.
Olen vahetanud kõik tihendid 2x, kuid asjata...natuke aega peab ja siis hakkab taas lekkima, kas sääre vahelt või ülevalt silindri peal olevast tagasivoolutoru vahelt.

Kuidas seda kõige lihtsam teha oleks, paluks teadjamatelt juhiseid, et ei peaks ise päris jalgrattast leiutama hakkama.
Vasta

kuna belarus on probleemne traktor, siis küsiks ka midagi...
nimelt hüdropumba juures minev surve toru, mis läheb jagajasse on ümber tehtud vooliku peale, vist teine jagaja on peal. probleem nimelt selles et stutsi ja vooliku mutri kohalt tilgub õli, mille leket ma ei suuda peatada, kas oskab keegi nõu anda selles vallas? ma ei teagi kas 1025-e see hüdrotoru mis pumbast jagajasse läheb on samasugune, mis vanal russilgi või teistsugune, kuna sai 82.e toru proovitud aga siis ei saa jagajat kasutada, toru jääb jagajale ette.
Vasta

Hei-hei
On ka üks mure 82-e hüdrosüsteemiga. Nimelt, aastaid kaks-kolm tagasi sai soetatud "uus" jagaja. Tegu peaks olema vist ukraina toodanguga. Häda seisneb selles, et juba algusest saadik, ei hoia ta seadmeid üleval. Ja järjest hullemaks tundub asi minevad. Nüüd vajub esilaadur ka nii kiiresti alla, et ca. 1min. tagant pean tõstma teda. Eks õrnalt lekkeid on silindri juurest, kuid mitte midagi sellist, mille tõttu seadmed nii kiiresti alla vajuks.
Olen lugenud siin ennem, et mingeid klappe soovitadakse lihvida ?
Kas segada võiks ka see, et torustikus palju omaloomingut? Eelnev omanik on harrastanud korralikult (enda arvates) asja ümber teha. Originaaltorusid pole, kõik on isetehtud, pikemad asjad voolikute peale.
Lugupidamisega
Kris

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta

Ega selle 82 hüdrosüsteemi väga perfektseks ajada eriti ei õnnestu, no vene jagaja hüdropumba vahel peaks survetoru ikka metallist olema (survetorusid oli vist 2e erineva lookega või kujuga saada. Peaklapp, mis jagajal asub kahe poldiga (vist M8) kaane all peaks ilma sooneta olema või siis poest uue tellima. Süsteemi töökindlus sõltub ka palju selles ringlevast õlist ja viimase kvaliteedist.

(18-06-2014, 10:24 AM)Raixh25 Kirjutas:  Ma ei tea kas on päris õige teema kuhu oma küsimus esitada aga teema oleks järgmine:

MTZ 80-l, väikese kabiiniga oleks vaja vahetada rippsüsteemi hüdrosilinder, kuna ei saa teda kuidagi õlipidama.
Olen vahetanud kõik tihendid 2x, kuid asjata...natuke aega peab ja siis hakkab taas lekkima, kas sääre vahelt või ülevalt silindri peal olevast tagasivoolutoru vahelt.

Kuidas seda kõige lihtsam teha oleks, paluks teadjamatelt juhiseid, et ei peaks ise päris jalgrattast leiutama hakkama.

Vahetasin ise vanal silindril tihendid ja jäid pidama, kuidas sa üldse tihendeid vahetada said kui silindrit maha ei võtnud....silindri otsakaane poldid tuleb väga toore jõuga pärast kinni keerata, et ka pidama jääks.
Üldiselt tuleb alustada sellest, et vaadata kummale poole silindrit hoidev sõrm välja tuleb ja siis vastava poole paagivitsad lahti võtta, sõrm välja ja käes ta ongi.
Vasta

(18-06-2014, 19:07 PM)Harrastaja Kirjutas:  Vahetasin ise vanal silindril tihendid ja jäid pidama, kuidas sa üldse tihendeid vahetada said kui silindrit maha ei võtnud....silindri otsakaane poldid tuleb väga toore jõuga pärast kinni keerata, et ka pidama jääks.
Üldiselt tuleb alustada sellest, et vaadata kummale poole silindrit hoidev sõrm välja tuleb ja siis vastava poole paagivitsad lahti võtta, sõrm välja ja käes ta ongi.

Keerasin silindri kaane otsapoldid lahti ja tõmbasin sääre koos kolviga välja, vahetasin tihendid ja panin kokku tagasi.

Esimene kord kui tagasivoolutoru hakkas läbiajama uuesti, siis lahtivõttes selgus, et tihend seal liiga lohvalt, lisasin siis ühe plastikseibi ja asi jäi pidama.
Poldid keerasin kinni nii kõvasti, kui suutsin mõlemil korral.
Kuid nüüd nagu lekib sääre ja kaane vahelt ning päris heasti.

Silindri vahetamiseks ratast alt võtma ei pea või kabiini tõstma?
Vasta

Silindri vars võib olla ka kulunud ovaalseks.
Vasta

(18-06-2014, 22:27 PM)Raixh25 Kirjutas:  ...
Silindri vahetamiseks ratast alt võtma ei pea või kabiini tõstma?

Kui alumise sõrme saad kronsteini avast nii kätte, et silinder välja tulema mahub, siis ei pea. Mõni väikese kabiini spets võiks öelda, kas mahub istmealusest luugist toimetama...

Läbilekkivat jagurit parandada pole jõukohane kodustes oludes. Teoorias on võimalik sobitada, kuid praktikas pole kuulnud edulugudest.

Valikus on järjepidevalt vahetades leida mittelekkiv isend või minna üle lääne jagurile.

Seda muidugi eeldusel, et silindrid ei leki.
Vasta

(18-06-2014, 22:48 PM)sndr81 Kirjutas:  Silindri vars võib olla ka kulunud ovaalseks.

Seda ma ka ise kahtlustan.
1 variantidest on leida kasutatud korraliku varrega ja see ära vahetada, teine siis on, et uus silinder panna.
Vasta

(18-06-2014, 23:53 PM)Raixh25 Kirjutas:  
(18-06-2014, 22:48 PM)sndr81 Kirjutas:  Silindri vars võib olla ka kulunud ovaalseks.

Seda ma ka ise kahtlustan.
1 variantidest on leida kasutatud korraliku varrega ja see ära vahetada, teine siis on, et uus silinder panna.

Kodanikud, silindri vart on võimalik ka eraldi poest osta!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Vene päritoluga silindrite ostmisel peaks eriti tähelepanelik olema!
Tuttav ostis T-40 uue silindri, millel varretihendid üle 3 päeva ei pidanud.
Pärast mõõtes selgus et vars on ühest otsast 0,2mm peenem...
Alati, kui minna poest mingit võlli, pulka või laagripesadega asja ostma võtta mõõteriist kaasa.
Ilmekam näide on T-25 käigukastivõll, millel laagrialune pind oli 0,15mm ülemõõdus ja teine ots 0,08mm alamõõdus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne