Postitused: 80
	Teemad: 1
	Liitus: Nov 2012
	
Maine: 
0
	 
 
	
	
		1025 tagasilla kandevõime peaks olema 5,2 tonni.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 896
	Teemad: 16
	Liitus: Apr 2006
	
Maine: 
21
	 
 
	
	
		Sellele kärule ei kannata rohkem peale pannagi kui 8, äärmisel juhul 10, mis 20-nest me räägime,  sillad nõrgad aga muidu tugev kast russile paras vedada, on ennem veetud ja veetakse ka edaspidi.
Aga muidu töötingimusi peab kiitma, lust töötada firmas vist kus pole normaaselt töökoda, et traktorit pooleks harutada, sisuliselt liivakastis käib teil see remont.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 109
	Teemad: 7
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
 
	
	
		Küsiks vahele, mis mõõdus rihm Mtz generaatoril käib?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,374
	Teemad: 9
	Liitus: Feb 2010
	
Maine: 
13
	 
 
	
		
		
		
		04-06-2014, 05:59 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2014, 06:00 AM ja muutjaks oli 
maisalup.)
 
	
	 
	
		käru kannatamise kohapealt, on käidud kaalus nn. t-150 kahekastiga käruga mis ise kaalub umbes 5tonni ja kruusakoorem oli lisaks 25tonni, ehk siis 30 t kogu kaal millest kuskil 1/4 surub haake seadmele.
Sellel haagisel on samad sillad all....
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 896
	Teemad: 16
	Liitus: Apr 2006
	
Maine: 
21
	 
 
	
	
		Ühekordselt jah, aga mitu koormat sellega nii vedada kannatab?  1-2 ilmselt veeti, et laiali ei läinud aga ma räägin igapäeva kasutusest ja et ka aastaid vastu peaks, siis üle 10t koormaid see valga käru ei kannata 
Ja suht lõhkumine on kärule 5kordne enda mass peale panna, ütleme lollusi on igasugusi tehtud, aga seda ei tasu eeskujuks võtta.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 18
	Teemad: 0
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
 
	
	
		Ma ei tea kas on päris õige teema kuhu oma küsimus  esitada aga teema oleks järgmine:
MTZ 80-l, väikese kabiiniga oleks vaja vahetada rippsüsteemi hüdrosilinder, kuna ei saa teda kuidagi õlipidama. 
Olen vahetanud kõik tihendid 2x, kuid asjata...natuke aega peab ja siis hakkab taas lekkima, kas sääre vahelt või ülevalt silindri peal olevast tagasivoolutoru vahelt.
Kuidas seda kõige lihtsam teha oleks, paluks teadjamatelt juhiseid, et ei peaks ise päris jalgrattast leiutama hakkama.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 30
	Teemad: 5
	Liitus: Sep 2010
	
Maine: 
0
	 
 
	
		
		
		
		18-06-2014, 11:43 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2014, 11:43 AM ja muutjaks oli 
2141.)
 
	
	 
	
		kuna belarus on probleemne traktor, siis küsiks ka midagi...
nimelt hüdropumba juures minev surve toru, mis läheb jagajasse on ümber tehtud vooliku peale, vist teine jagaja on peal. probleem nimelt selles et stutsi ja vooliku mutri kohalt tilgub õli, mille leket ma ei suuda peatada, kas oskab keegi nõu anda selles vallas? ma ei teagi kas 1025-e see hüdrotoru mis pumbast jagajasse läheb on samasugune, mis vanal russilgi või teistsugune, kuna sai 82.e toru proovitud aga siis ei saa jagajat kasutada, toru jääb jagajale ette.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 357
	Teemad: 51
	Liitus: Dec 2007
	
Maine: 
5
	 
 
	
	
		Hei-hei
On ka üks mure 82-e hüdrosüsteemiga. Nimelt, aastaid kaks-kolm tagasi sai soetatud "uus" jagaja. Tegu peaks olema vist ukraina toodanguga. Häda seisneb selles, et juba algusest saadik, ei hoia ta seadmeid üleval. Ja järjest hullemaks tundub asi minevad. Nüüd vajub esilaadur ka nii kiiresti alla, et ca. 1min. tagant pean tõstma teda. Eks õrnalt lekkeid on silindri juurest, kuid mitte midagi sellist, mille tõttu seadmed nii kiiresti alla vajuks.
Olen lugenud siin ennem, et mingeid klappe soovitadakse lihvida ?
Kas segada võiks ka see, et torustikus palju omaloomingut? Eelnev omanik on harrastanud korralikult (enda arvates) asja ümber teha. Originaaltorusid pole, kõik on isetehtud, pikemad asjad voolikute peale.
Lugupidamisega
Kris
	
	
	
Rohkem kapotti all 
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 145
	Teemad: 0
	Liitus: Nov 2012
	
Maine: 
1
	 
 
	
	
		Silindri vars võib olla ka kulunud ovaalseks.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,173
	Teemad: 37
	Liitus: Sep 2006
	
Maine: 
148
	 
 
	
	
		Vene päritoluga silindrite ostmisel peaks eriti tähelepanelik olema!
Tuttav ostis T-40 uue silindri, millel varretihendid üle 3 päeva ei pidanud.
Pärast mõõtes selgus et vars on ühest otsast 0,2mm peenem...
Alati, kui minna poest mingit võlli, pulka või laagripesadega asja ostma võtta mõõteriist kaasa.
Ilmekam näide on T-25 käigukastivõll, millel laagrialune pind oli 0,15mm ülemõõdus ja teine ots 0,08mm alamõõdus.