24-03-2014, 23:23 PM
Tubli oled.20 mm kalibrofkat oleks pakkuda.
Põhiliselt sai oldud tagasilla kallal ning mõndade juppide ettevalmistusega.(16-04-2014, 20:02 PM)skiso Kirjutas: Midagi Einole, et bagi kiiremini valmiks ja liiguks rajal.
Margole toon homme asjad koju ära kui sobib.









Ei tea kui meister inseneerid rääkisid kas siis mõtted olid naistes või pudelis aga arvan et sell korral tähtis info läks kõrvust mööda
Mis siis juhtus
Panin mina vända plokki ja värskelt puuritud hülsid sisse ning udupeened vene kolvid ja raske raha eest ostetud kepsud sisse ning ringi ajamisel käis aga pealegi krõks ja krõks
Vaatluse tulemusel avastasin et vastas poole kepsu mutter jääb teise hülsi serva kinni
Võtsin siis kurvastusest liitrise ja liitrise mahla ning kui olin ära manustanud siis tuju parem
ja mootori sisu uuesti lahti
Kuna treipinki ei oma siis lihtsalt lasin käiaga hülside alt servast vastu käivad kohad maha
Arvan et kunagi Meelis rääkis et tuleb hülside alt servad nii 5mm maha treida. Aga nüüd on nii nagu on ja õnneks kolb sinnani ei jõua. Pildid räägivad enda eest
aga lootus pidi kustuma viimasena







Rainar lubas veel punased triibud peale maalida
(18-05-2014, 18:12 PM)einota Kirjutas: Kaks ja pool nädalat jäänud kuid ehitus edeneb visaltJah - ning tühja neist punastest triipudest tagavelgedel aga ürita komplekt kokku panna! Alati võib tekkida mingi ettearvamatu/ootamatu probleem. Peaksid enne jõudma ka mõned kiiremad ringid teha !!!


Kas tahad appi tulla
Ikkagi 25 päeva järjest autot ehitada on suur väljakutse eriti kui hommikud algasid 5-7 ja lõppesid 22-02
Ehk siis rooli sistemist, algusest peale oli plaan panna võimendiga rool ja nagu laupäev sai kogeda ei kahetse. Karbi valiku sai teha just mida kätte sai ja selleks osutus Toyota (kirjutatakse muideks TOYODA
) ning paigaldus keskele et ei segaks siduri pedaali ehitust ja kardaan ülekanne ei oleks liiga nurga all. Et rooli käik väiksem oleks panin CK-4 õla mis on pea poole pikem kui 51 originaal. Kuna esisillaks tuli 51 tala ja 53 käänud tuli kääntelje küljes koma painutada käänule lähemale (muidu oleks roolivarda ots jäänud raami kinni). Nüüd kui voolikud koos ja pump töös selgus et ülekanne liiga suur ja hakkas raami väänama ja samas andis võimu hüdropump otsad
Pump sai vahetatud Volkari omaga ja õlg pandud 51 originaal, peale mida küll rooliratast tuleb kruttida vähe rohkem aga raamile ja muude kinnitustele on see tervislikum.
Algul oli plaanis tagasillale panna nii öelda tugivardad, see selleks et vedrupakk koosneb ainult 4 lehest ning suure väände puhul võib ära murda siis selleks kolmest punktist toestus raami ja silla vahel. Kinnitused said tehtud kui tulid nõuandjad ja soovitasid hoopis ülemine varras (ja alumised ültse ära võtta) asendada kahepoolse töötava amordiga. See siis selleks et sild liiga jäigalt kinni ei jääks. Noo ja siis proovime ära
?
(11-06-2014, 23:32 PM)maitus Kirjutas: Tere ja jõudu Einota. Vabandan, et risustan ehk natuke teemat, aga küsimus selline, et sul on näha, et käigukasti vedava e. sidurivõlli laagritel oleks nagu mingi seib piirajaks, et need sealt välja ei pudeneks. Minu 53-e käigukastil ei olnud seal midagi- kui võllid eraldasin, siis pudenesid laagrid välja. Kas see seib-kaan-piiraja ... mis iganes selle nimi võiks olla, on sinna ise aretatud, või on mu kastil midagi olulist puudu ????? Igatehas sain selle kasti kokku ja käega keerates nagu midagi aru ei saa- kõik liigub ja ei loksu.. - vähemalt mitte rohkem kui enne lahtivõtmistKahjuks jään vastuse võlgu kuna oli uus kast ja ei uurinud lähemalt, tavaline seib vast ei ole siis oleks need rullid ja seib välja pudisend, ilmselt on mingi soone sees stopper rõngas.?
(12-06-2014, 09:24 AM)MAZ Kirjutas: Küsimus Einole, kas plastmass tiiviku kasutamine,metall tiiviku asemel oleks ehk mõistlikum? GAZ 3307 jahutus tiivik istub sinna ilusti ja on kaalu poolest ikka tunduvamalt kergem.