(20-06-2014, 09:50 AM)h2rra Kirjutas: Võsa kirjutas # Iseasi, kui mõistlik on kord avatud mootoril jätta kulumiskahtlusega rõngad vahetamata...Rolleyes #
Ümmargune kulumata rõngas ovaalsesse tünnikujulisse auku panna?
See mootor on juba niiii palju läbi sõitnud, et kahtlust selles pole. Vanad rõngad on kulunud ovaaliga koos ja tulemus on tihedam. Aga noh kas keegi siinsetest oskab silindri "tünni" ja ovaali mõõta ja mis riistadega ja kui täpselt? 
Plokikaane remont http://www.kavor.ee/kontakt.htm
Survestavad... lihvivad... töö asjalik kuid kallis. 
Kas sa ise oled mõõtnud kulunud silindrit reaalselt, et hakkad rääkima oaalsest silindrist.
Olen ise oma käega mõõtnud juba kümmet mootorit, millel on 0,4 mm kulumis rant (väga jõhker kulumis rant) ja pole mina rohkem ovaalsust välja mõõtnud, kui 0,04 mm. Mis on täiesti aksepteeritav kulumine. (0,01mm täpsusega võin mõõta iga tööpäev silindreid)
Suurem probleem sõitnud mootoriga on see, et uue rõnga võid panna, aga kui hoonimis jälge enam silindris pole, siis kaua need rõngad ei kesta, kuna õli lihtsalt ei jõua esimeste rõngasteni mööda klaas siledat silindri seina.
Kui tahad, et firma remondiks, siis tule astromotosse tartusse, võin sinu kaane ise ette võtta ja korraliku remondi teha.
http://www.astromoto.ee/
Mootorit võib ka remontida - küll aga kordades (ligi kümme korda) on odavam osta endale kasutatud korralik alumine jagu ja sellega ringi vurada. (korralik alumise otsa remont + taastamine koos juppidega on nii 3000 euri) Korralik mootor on tavaliselt 300 euri. (hind võib varieeruda, kuid suurusjärgud on sellised ametlikes firmades)
See miks mootori on sellist soga täis. Seda võib põhjustada kehv kütus, kulunud rõngas, kinni jäänud rõngas, kulunud klapisääre tihendid jne.
Kõige odavam on otsida endale korralik mootor ja see vahele tõsta, kuna remont on kallis. Sa ei usu mind, et on kallis, aga kui sa tööde hindu näed, siis hakkad mind uskuma.
(20-06-2014, 12:59 PM)mlsluik Kirjutas: (20-06-2014, 11:55 AM)autojuht Kirjutas: [
Siinkohal pean sulle vastu vaidlema. Väga palju on mootoreid, millelele tehases ei olegi ette nähtud tihendit vaid spets mootori hermeetik on (Loctite vist ainukesena toodab seda, numbrit peast ei mäleta ja ei hakka huupi pakkuma ka). See spets hermeetik ei hakka hiljem tükkidena irduma nagu teeb seda äädika haisuline ollus.
Lõpetuseks: kus on ette nähtud tihend siis sinna ka ainult tihend ja vastupidi.
See pigem täiendab eelmainitud juttu, Loctide tihendihermeetikud(äärikud) algavad 5ga, ehk 500 ja 5000 seeria hermeetikud. Peale pikemat kasutamist jääb neistki järgi ainult p//&%sk.
2000 ja üles mootorid on väga paljud tehasest juba kokku pandud silikooniga. Kuna robotiga on nii lihtne silikooni tihendi asemele lasta. Lisaks on silikoon odav, võrreldes tihendiga ja silikoon ei mängi. Tihendi paksus mängib ajajooksul.
Siit ka kehtib reegel, et mootorite eluiga on 100 000 km, üle selle ei anna keegi garantiid, kuna hakkavatki probleemid pihta. Küll mingi materjal ei kannata rohkem stressi välja jne.
Vanakooli mootorid on tihenditega kokku laotud. Küll aga tihti lekivad kõige magusamalt.