Postitused: 6,757
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Keermed kaetakse pulbervärvimisel kinni täpselt samuti nagu tavavärvimisel. Nii sisemised kui välimised.
Huvitav oleks teada, mida "organid" su ehitamisest arvavad, velgede eest peaks aresti vist ikka saama? Sillajuppide legaalsusest ei tea ja otsida ei viitsi.
Mitte et ma kvaliteedi võimalikkuses kahtleks, isegi sõidetud, aga see torkab ikka kangesti silma...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,466
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
53
Kui just otse soolas ja pasas ei plaani liigelda, siis kaadmium elik "kollane tsink" on selline asi, mis veel midagi keerata ka lubab. Kroomimine ka mingi piirini.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Herr miilits üldiselt nii kaua laiendatud velgede kallale ei tule, kuniks nad koopast välja ei ulatu. Enda autol on eest koopast rattad ca 1cm väljas, veljed ise viisakad musta värvi ja tundub, et isegi praegu pole nokkima tuldud, kuigi kinni on peetud. Edu ja jaksu ehitamisel !
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 6,757
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Keermeid kaitsed tõrvaga. 10 aasta pärast saab näppudega lahti keerata
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,757
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Motamehe kruvikeerajasüsteem toimib.
Tõrvast - müümine baseerubki usul. Kui usud, et ukselt pakutud tolmuimeja teeb nii puhtaks, et nohust ka lahti saad, siis maksadki 30 korda rohkem, kui sama massina poehind. Nutad ja maksad. Olen u 12 aastat paigas olnud kärumunaka lahti keeranud 3mm paksuse lehtvõtmega. Keere mingi 20 korda midagi. Kusagil pärapõrgus oli vaja konksu asemele kolmnurk panna, see võti oli ainuke, mis leidsime. Aga kui usku pole siis ei aita miski.
PS vaatasin amordipadrunite pilti uuesti, ühtegi kahelt poolt avatud keeret ei suutnud tuvastada.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,555
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Marko - käesoleva masina puhul tuleb "pinnakatte" soov ilmselt siiski esteetilise poole soovidest, mitte pragmaatilisest funktsionaalsest poolest
nn funktsionaalne pool ei nõuaks tõesti katteid - kriitilisemates kohtades tõrv vahele ning on hea küll.
galvaanilised katted on kõik väga õhukesed - kas kihi paksuse võtmes on tegelikult vahet, kas tsinkida või katta muuga?
tegelesin paar aastat valdkonnaga, kus M10 ja M12 poldid-mutrid ning U-aasad olid kuumtsingitud. Sai isegi nii, kuigi esines juhusikke sobimatuid partiisid nii kattega tarnitavate poltide-mutrite kui tsinkimises käinud U-aasade võtmes.
(tõele au andes sai lõpuks otsustatud, et kuumtsink ei ole rakenduses otsene vajadus ning mindud üle galvaanilisele kattele - et välistada tüütud nn partii-üllatused)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
Mulle väga meeldivd need veljed, hästi sobivad! Igatahes projekt on põhjalik ja kiitust väärt.
Kapoti alla võiks veel Honda VTi mootori ka istutada.... Siis oleks lõbu kui palju.
Edu ja jõudu projekti lõpuni viimisel!
Postitused: 56
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
ilus. kus sa istmed remontida lasksid?