Družba Kart

(25-06-2014, 16:06 PM)motamees Kirjutas:  
(25-06-2014, 14:05 PM)marjakangur Kirjutas:  Küsimusi esitan enda teemas mina ja teie vastate!
Aitäh!
Selle lausega muutsid oma teema järgmiseks muruniitja teemaks. Marko ehk üritab sind veel väheke aidata.
Hammakas arvutatakse välja, jagatakse sektoriteks, puuritakse augud ja viilitakse õigeks. Selline on käsitsi meetod.
Teine lihtsam meetod on - võta issi käest pappi ja lase teha.
Pole isa.
Vasta

(25-06-2014, 14:05 PM)marjakangur Kirjutas:  Mul muidu praegu taga 22 hammast.

(25-06-2014, 13:14 PM)viplala Kirjutas:  
(25-06-2014, 12:28 PM)marjakangur Kirjutas:  Sain selle varda koos otsadega kätte, tegu siis 110cc atv vardaga, maksis vaid 10 eur, aga sinna vaja keevitada toru vahele, kuna see natuke lühem.
Ja küsimus siit, et kas kellegil oleks šablooni hammasrataste jaoks? Kuna nagu ma aru sain, on isegi tagumine hammakas liiga väike.
Seega pean siis 2 hammakat ostma.

Mis selle šablooni ülesanne peaks olema?
Küsimusi esitan enda teemas mina ja teie vastate!
Aitäh!

Sellise haukumise peale võid edaspidi ise küsida ja ise vastata oma küsimustele!

Aga palun!

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?f=6&t=22093

https://www.osta.ee/muua-hobikarti-49569...nalisation

Kui vähegi raha on osta parem valmis masin. Saad kohe sõitma!
Korraliku tänapäevase mootoriga vähemalt. Sõidumõnu kordi rohkem kui klikiaegse "sõprusega"

Praeguse projekti jupid võid siin samas foorumis turgu lükata, lahti saad neist kindlasti!

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Sellest asjast ei saa mitte mingit asja ! See mootor on ilmselgelt kardi jäoks liiga lahja. pealegi see drusba mootor on algaja käes suht vanaraud. Soovitan osta korralik kart ,ehita siis kui sõidumõnu käes ja kogemusi ka on.

Omaette nokitseja.
Vasta

Basiliol nüüd ka endal Družbaga maadlemise kogemus olemas ja ütleks, et ksf! mlsluigel on kuradi õigus! Tuleb teha (mootori)valik, kas tahad sõita või Družbaga vahekorras olla. Toungue

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(26-06-2014, 08:42 AM)Basilio Kirjutas:  Basiliol nüüd ka endal Družbaga maadlemise kogemus olemas ja ütleks, et ksf! mlsluigel on kuradi õigus! Tuleb teha (mootori)valik, kas tahad sõita või Družbaga vahekorras olla. Toungue

Kui družba ära koolab ostan tutika pocketi mootori vast.
Wõro motos saadaval Big Grin
Kui ma ei eksi, siis oli see pocket krossika oma.

Ai, see liiga lahja Big Grin
Vasta

(26-06-2014, 11:39 AM)marjakangur Kirjutas:  Kui družba ära koolab ostan tutika pocketi mootori vast.
Mulle tundub, et koolnud olek on Družba põhiolek. Töötamine on lühiajaline anomaalia! Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(26-06-2014, 13:11 PM)Basilio Kirjutas:  
(26-06-2014, 11:39 AM)marjakangur Kirjutas:  Kui družba ära koolab ostan tutika pocketi mootori vast.
Mulle tundub, et koolnud olek on Družba põhiolek. Töötamine on lühiajaline anomaalia! Big Grin

Tule külla, näitan töötavat druzbat, käivitub teisest-kolmandast tõmbest Big Grin ja nii iga aasta kevadel, kui maa freesida vaja Big Grin

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

(26-06-2014, 15:16 PM)rocker Kirjutas:  
(26-06-2014, 13:11 PM)Basilio Kirjutas:  
(26-06-2014, 11:39 AM)marjakangur Kirjutas:  Kui družba ära koolab ostan tutika pocketi mootori vast.
Mulle tundub, et koolnud olek on Družba põhiolek. Töötamine on lühiajaline anomaalia! Big Grin

Tule külla, näitan töötavat druzbat, käivitub teisest-kolmandast tõmbest Big Grin ja nii iga aasta kevadel, kui maa freesida vaja Big Grin

Mul ka paugupill, poole tõmbepealt läheb juba Big Grin
Vasta

See lühiajaline töötmine läheb kiirelt mööda, pole üksi drusva veel käima jäänud... Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

mul oli kunagi minski mootoriga kart, ägedalt läks edasi 10aastase jaoks, aga enam alla iz planeta mootori peale ei paneks,
Vasta

(26-06-2014, 21:45 PM)huvi5 Kirjutas:  enam alla iz planeta mootori peale ei paneks,

Kui sa seda veel teinud ei ole siis soovitan proovida.
Euro kraavide, seinte ja puude jne asjadega piiratud alal eriti sõita ei tasu. Planeeta 5 sai kunagi kardile seatud ja tulemus oli ¤%#. Karvaseid pilukujulisi ja rippuvaid loomi oli pidevat kõik kohad täis, sest kui oli paras moment gaasi anda, ei juhtunud midagi ja kui lõpuks reageeris, ei tahtnud hooratta inerts kuidagi järele anda ja piruett viljapõllul oli esimestel sõitudel suht kindel. Peale mõningast harjutamis sai asi veits selgemaks ja kiirus omadused sirgel olid uhked, aga meeletult pikaldane reageerimis aeg andis kurvides sõiduelamuse omaette.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

Aga kuidas oleks Tuula sundõhkjahutus mootoriga. 199cc, piisavalt jõudu ka. Lisaks veel dünostarter. Ettem ikka kui drusba mootor. Neid liigub isegi müügis, tuleb silmad kõrvad lahti hoida.
Vasta

(27-06-2014, 14:04 PM)deeremees Kirjutas:  Aga kuidas oleks Tuula sundõhkjahutus mootoriga. 199cc, piisavalt jõudu ka. Lisaks veel dünostarter. Ettem ikka kui drusba mootor. Neid liigub isegi müügis, tuleb silmad kõrvad lahti hoida.
Üsna imelik mootor too, mul sirka 5 neid ja võin öelda seda, et kui on tiptop originaalseisukorras ja puutumata mootor käib hää..aga kui on remonditud ja muud näppimist tehtud, siis võid selja kangeks sikutada :S
Vasta

Milleks üldse jalgratast leiutada igasugu Druzba(Abzurd) ja Tuula mootoritega? Tal ju raamil veel 50cc mopi mootori kinnituski peal. Viska mopi kone vahele ja saad juba rohkem sõidumõnu, kui Druzbaga. Käikudega edasi-tagasi vehkida, ketsi lasta ja kannakaid teha. Seni kuni mopi mootoriga kätt harjutad, otsid kõrvale Minski 125cc mootori, teed vastava kinnituse ja tõstad raamile ning naudid sõitu. Vähemalt on neile mootoritele poest uusi varuosi saada ja on nad ka võrreldes Druzbaga tunduvalt töökindlamad.
Vasta

Mopiga eriti ketsi ei tee,tegin oma pojale täiesti originaalina 50-nese,ainult sõidabBig Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(27-06-2014, 19:41 PM)Mato Kirjutas:  Milleks üldse jalgratast leiutada igasugu Druzba(Abzurd) ja Tuula mootoritega? Tal ju raamil veel 50cc mopi mootori kinnituski peal. Viska mopi kone vahele ja saad juba rohkem sõidumõnu, kui Druzbaga. Käikudega edasi-tagasi vehkida, ketsi lasta ja kannakaid teha. Seni kuni mopi mootoriga kätt harjutad, otsid kõrvale Minski 125cc mootori, teed vastava kinnituse ja tõstad raamile ning naudid sõitu. Vähemalt on neile mootoritele poest uusi varuosi saada ja on nad ka võrreldes Druzbaga tunduvalt töökindlamad.
Mopeedurist driftikunn...tahaks näha kuidas sa murul ketsi lased nii et kamarat lendab Big Grin
Vasta

(29-06-2014, 13:55 PM)pen.skar Kirjutas:  Kardiga murule? Vast siis kui rajal kurvi välja ei vääna.
Võimalik jah, et kasutajal Mato on nii vägev mopeedi mootor, et tõmbab suisa asfaldil ketsi ja rehvi põlema Rolleyes
Vasta

Minski mootorist oleks kardile paras küll. Nõukajal oli sugulasel minski motoga kart. Mootor oli peal tutikas. Kui sellega lauda asfaldisirgel ikka toru tühjaks lasti ei saanud üksi jawa mees löögile.
Vasta

(29-06-2014, 14:20 PM)b-902 Kirjutas:  
(29-06-2014, 13:55 PM)pen.skar Kirjutas:  Kardiga murule? Vast siis kui rajal kurvi välja ei vääna.
Võimalik jah, et kasutajal Mato on nii vägev mopeedi mootor, et tõmbab suisa asfaldil ketsi ja rehvi põlema Rolleyes

Jah, ja Druzba mootriga läheb ta Audru ringile rajarekordit püstitama.
Suht koht iseenesest mõistetav, et ta hakkab sellega põldu või külateed mööda põristama.
Ma ei tea, mis mopeedidega Teie siin sõitnud olete, kuid minu Stella suutis küll kraapsu teha, kannakaga sai ka hakkama ning kui õiges kohas istuda, siis sõitsi ka tagarattal Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne