Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(25-06-2014, 14:05 PM)marjakangur Kirjutas: Mul muidu praegu taga 22 hammast.
(25-06-2014, 13:14 PM)viplala Kirjutas: (25-06-2014, 12:28 PM)marjakangur Kirjutas: Sain selle varda koos otsadega kätte, tegu siis 110cc atv vardaga, maksis vaid 10 eur, aga sinna vaja keevitada toru vahele, kuna see natuke lühem.
Ja küsimus siit, et kas kellegil oleks šablooni hammasrataste jaoks? Kuna nagu ma aru sain, on isegi tagumine hammakas liiga väike.
Seega pean siis 2 hammakat ostma.
Mis selle šablooni ülesanne peaks olema?
Küsimusi esitan enda teemas mina ja teie vastate!
Aitäh!
Sellise haukumise peale võid edaspidi ise küsida ja ise vastata oma küsimustele!
Aga palun!
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
25-06-2014, 17:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2014, 21:21 PM ja muutjaks oli
rocker.)
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?f=6&t=22093
https://www.osta.ee/muua-hobikarti-49569...nalisation
Kui vähegi raha on osta parem valmis masin. Saad kohe sõitma!
Korraliku tänapäevase mootoriga vähemalt. Sõidumõnu kordi rohkem kui klikiaegse "sõprusega"
Praeguse projekti jupid võid siin samas foorumis turgu lükata, lahti saad neist kindlasti!
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Sellest asjast ei saa mitte mingit asja ! See mootor on ilmselgelt kardi jäoks liiga lahja. pealegi see drusba mootor on algaja käes suht vanaraud. Soovitan osta korralik kart ,ehita siis kui sõidumõnu käes ja kogemusi ka on.
Omaette nokitseja.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Basiliol nüüd ka endal Družbaga maadlemise kogemus olemas ja ütleks, et ksf! mlsluigel on kuradi õigus! Tuleb teha (mootori)valik, kas tahad sõita või Družbaga vahekorras olla.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(26-06-2014, 11:39 AM)marjakangur Kirjutas: Kui družba ära koolab ostan tutika pocketi mootori vast.
Mulle tundub, et koolnud olek on Družba põhiolek. Töötamine on lühiajaline anomaalia!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
(26-06-2014, 13:11 PM)Basilio Kirjutas: (26-06-2014, 11:39 AM)marjakangur Kirjutas: Kui družba ära koolab ostan tutika pocketi mootori vast.
Mulle tundub, et koolnud olek on Družba põhiolek. Töötamine on lühiajaline anomaalia!
Tule külla, näitan töötavat druzbat, käivitub teisest-kolmandast tõmbest
ja nii iga aasta kevadel, kui maa freesida vaja
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
mul oli kunagi minski mootoriga kart, ägedalt läks edasi 10aastase jaoks, aga enam alla iz planeta mootori peale ei paneks,
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
(26-06-2014, 21:45 PM)huvi5 Kirjutas: enam alla iz planeta mootori peale ei paneks,
Kui sa seda veel teinud ei ole siis soovitan proovida.
Euro kraavide, seinte ja puude jne asjadega piiratud alal eriti sõita ei tasu. Planeeta 5 sai kunagi kardile seatud ja tulemus oli ¤%#. Karvaseid pilukujulisi ja rippuvaid loomi oli pidevat kõik kohad täis, sest kui oli paras moment gaasi anda, ei juhtunud midagi ja kui lõpuks reageeris, ei tahtnud hooratta inerts kuidagi järele anda ja piruett viljapõllul oli esimestel sõitudel suht kindel. Peale mõningast harjutamis sai asi veits selgemaks ja kiirus omadused sirgel olid uhked, aga meeletult pikaldane reageerimis aeg andis kurvides sõiduelamuse omaette.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Aga kuidas oleks Tuula sundõhkjahutus mootoriga. 199cc, piisavalt jõudu ka. Lisaks veel dünostarter. Ettem ikka kui drusba mootor. Neid liigub isegi müügis, tuleb silmad kõrvad lahti hoida.
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Milleks üldse jalgratast leiutada igasugu Druzba(Abzurd) ja Tuula mootoritega? Tal ju raamil veel 50cc mopi mootori kinnituski peal. Viska mopi kone vahele ja saad juba rohkem sõidumõnu, kui Druzbaga. Käikudega edasi-tagasi vehkida, ketsi lasta ja kannakaid teha. Seni kuni mopi mootoriga kätt harjutad, otsid kõrvale Minski 125cc mootori, teed vastava kinnituse ja tõstad raamile ning naudid sõitu. Vähemalt on neile mootoritele poest uusi varuosi saada ja on nad ka võrreldes Druzbaga tunduvalt töökindlamad.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Mopiga eriti ketsi ei tee,tegin oma pojale täiesti originaalina 50-nese,ainult sõidab
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 866
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Minski mootorist oleks kardile paras küll. Nõukajal oli sugulasel minski motoga kart. Mootor oli peal tutikas. Kui sellega lauda asfaldisirgel ikka toru tühjaks lasti ei saanud üksi jawa mees löögile.