Postitused: 184
Teemad: 3
Liitus: Aug 2014
Maine:
6
Kui pakub huvi, siis mul on edasiarendatud mudel sellest, mis näeb ikkagi kahtlaselt sarnane välja venelaste derivaadile, paiknen Taebla ligidal. BMW r65 1980.a. Võin ühel õhtul läbi sõita ja saab näpuga järge ajada erinevustest.
Muus osas: Mis aasta masin, ajalugu jms. info on teretulnud.
Postitused: 184
Teemad: 3
Liitus: Aug 2014
Maine:
6
07-08-2014, 00:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2014, 00:32 AM ja muutjaks oli
AnatoliJermakov.)
Mis see liivaprits ja pulbervärvimine ka maksma läksid? Endal plaan sama asi ette võtta aga puudub igasugune aim umbkaudsetestki tööde mahtudest ja kuludest.
Eks musta numbrimärgi tagaajamine ongi eraldi hobi. Tahad töökindlust ja mugavust, siis ei ole see tihti päris otstarbekas. Ma olen enda rattal tihendeid, kummijublakaid, kaableid jms. nodi vahetanud tohututes kogustes. Kuigi ametlikelt edasimüüjatelt, siis originaaljupid nad enam pole. Valik - kas originaal ja seisev sikkel või korras ja sõitev kuid originaalilähedane. Kasvõi ketaspiduri voolikud on originaalis kummist ja neid ei olnud mul võimalik korralikult tööle panna. Pidur oli väga pehme ja vajus läbi kui vajutasid käega. Paar kuud sai kõike proovitud ja nii kui terasest uued liinid peale said, oli 5 minutiga pidurid õhutatud.
Ja originaalis pole mu rattal suunakaid. Eestis aga pole võimalik arvele võtta ilma. Dilemma?
Edu töökorda seadmisel!