Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
17-08-2014, 01:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2014, 01:12 AM ja muutjaks oli
karvik.)
Sai siis elline kobudik lauaalt välja kaevatud ja seinale riputatud nagu Компрессор ручной КРС-30.
Kaanealla vaadates oli kõik ilus puhas ja sile. midagi roostes ei ole ja puhub survet kah.
Tekkis aga küsimus. Kui palju ja mis õli talle karterisse käib(kui üldse käib)?
Natuke kukeldasin, aga venekeele vajaka jäämiste tõttu väga kaugele ei jõudnud.
Tänud!
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
17-08-2014, 09:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2014, 10:23 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
See peaks olema endisaegse allveelaeva avariikompressor ballastpaakidega toimetamiseks. Minu eksemblaril teise astme kolb valudefekti tõttu purunenud. Ei julge lubada, et selle kompressori passi niipea üles leian, tean et te kuskil olemas on. On hoorattale ka kiilrihmasoon ise treitud ja el mootor vedama pandud. Õli sissevalamis-kontrollkork jääb hooratta taha, läbi kodarate saab ligi. Ääreni täis, praegused autoõlid peaks sehr gut olema talle.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
ATF vast vähe vesisem, kergem ringi kruttida.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Sellel on rihmasooned hooratta peal olemas.
Kasutusalana olen kuulnud ka seda, et kasutati mingitel laevadel starteri paakide täitmiseks.
Kuna on tegu CCCP pärit olu asjaga, siis väga ei imestaks kui kolvid õlis peavad olema ja see tähendab, et kui ta seisab, siis poeb õli rõngaste vahelt silindrisse ja pressitakse sealt edasi, aga õlitaseme punni ei leidnud. Välja laskmiseks on küll punn olemas.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.