Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Kui tekib isu lindikomplekti komplekteerida siis peab vaatama mida kokku panna. Kui on uus jooks,siis pole häda miskit. Kui lähevad käiku ka poolepidused kilbid koos uuutega,tuleb jälgida,et saaks võrdselt nii uusi,kui ka vanu mõlemale lindile. Muidu sõidab ühele poole võssa.... Ka lindipoltide vahetuse puhul juhtub sama. Paned uue poldi vana asemele ja mõjub. Kunagi juhtus nii,et ei saanud muidu otse jooksma,kui ühele poolele sai uusi lindipolte järjest juurde pandud. Lõpuks oli hea küll.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
07-09-2014, 20:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2014, 20:15 PM ja muutjaks oli
Naabrivana.)
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(07-09-2014, 20:31 PM)mlsluik Kirjutas: Mõlemad jooksud suht õhtal omadega... Ühte peaks vähe järgi andma ja teist pingutama, siis kannataks hobikorras mõned tunnid aastast lükata.
Ära nüüd nii negatiivne ka ole, seal on linte ja pulki rohkem kui mõnel teisel masinal, isegi tähikud on OK - no üks jätab soovida. Kokkuvõtteks võib öelda, et lindid-pulgad on ainult sisse töötanud
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
75 on keti lõhkuja. DT-54-ga saad ka kulunud lintidega töötada,ei lähe nii kergelt katki. 75 mootoril käib jõud üle kõvasti. Peab jälgima,et kõik poldid terved. Kui poldid kulunud,hakkab ka neid puru kakkuma ja palju pole vaja... Nooremast peast sai ikka jakatud ketti.....,hiljem õppisin jälgima...õigel ajal tuleb uus polt sisse lüüa. Kui polnud saada,läks poolepidune terve asemele. Sai jälle mõne aja läbi. Kui liiga magama jääd,näeb palju vaeva,et uuesti lint peale saada. Korra sai ka nii maha sõidetud,et tuli traktoril külg üles tõsta ja jupikaupa kilbid alla panna. Mäsu palju.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Pidage nüüd hoogu, mina ei tea mille järgi te linte hindate, aga teie hindamis metoodika ei kõlba karu p..e kah.
See et asi 1 mm kulunud on väga hea ja peavad kindlasi kauem vastu kui mõned tunnid.
PS! Uks on vabalt hingav - ilma klaasita.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Oh teid vaesekesi...
Kas ma oleks pidanud lindi enne läikima lööma ja pori maha koputama kui pilti hakkasin tegema?
Saabusin objektilt ja no vabandust ei tulnud selle peale et vasarakesega ja survepesuga lindil krihvid esile tuua
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 392
Teemad: 4
Liitus: May 2013
Maine:
6
Abivahendid: Raudkang ja joptvajumatt. Kuvalda kindlasti. Torujupp, millega linditüki tõstmiseks lindipulga abil käsipuu tekib, et saab kõrvalt venitada. Mingi kunstipärase kujuga vinkliga raudplaaditükk mida käru ja lindi vahele sättides sai ratast õigesse "soonde" ajada.
Kui lindipulgad näevad välja juba kui väntvõll, siis on abiks üks terava otsaga sama jäme abipunn, mis läheb pulka sisse lüües ees. Kui kõiki pulki vahetada ei saa, siis on kõvasti abiks kui iga ca 10 lüli tagant on uus pulk, mida on lihtsam vajadusel sisse/välja lüüa. Kui lint kuidagi lollilt pingesse kinni kiilunud, siis vana ja kulunud väntvõll-pulka välja ei saagi.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Kuna lintide kallal on juba hambaid teritatud, siis järgmine küsimus.
Kuna masinal pole elementaarsest elektrisüsteemis miskit alles - isegi generaator pidid seest tühi olema, siis võimalik, et keegi teab või oskab juhatada kõige lihtlabasemat elektriskeemi.
Plaan käivitusmootorile starter panna, seega oleks vaja, et generaator laeks aku uuesti täis ja ehk kunagi tuleb ka mõni tuli.
Genekas, siis uuem kahe juhtmega variant.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 1,321
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
Väntvõlli-pulga väljalöömiseks tuleks teda alustuseks 90 kraadi keerata. Siis tuleb kergemini. Kulunud lindipoltidega on muidugi see hea, et ei ole splintida vaja, sest välja need ise ei jookse, erinevalt uutest.
Ja juhtratta, rullide ja kärude õli tasuks ka kontrollida, sest tehas nägi sinna ette mingit vedelat ollust (tap?) mis seal sees püsida eriti ei tahtnud. Rabatraktoritel lasti jooks "tavotti" täis, vähemalt püsis sees.
Postitused: 854
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Elektri osas loe raskema vanatehnika nurgas, äkki oli ksf saarrand? T40 projekti.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Kuna tundus, et masin võtab kütust liiast, siis sai natuke paaki tuunitud ja asendatud ta vähe väiksemaga.
Selle käigus sai vähendatud ka lülide arvu ühel lindil 41-ni, nüüd on mõlemal pool võrdselt lülisid.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.