(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2013, 15:08 PM ja muutjaks oli overspeed.)
(15-10-2013, 09:59 AM)v6sa Kirjutas: Kas petab silm või oligi too uuasik tagavedune? Videost nõksatab kaapimapääsedes vaid tagaosa, esiots ei liigu üldse, nagu esivedu polekski...
UAZ oli ikka nelivedu. Kuna aga sildadel omal vasaku ja parema ratta vahel difre-plokk puudub, siis käis teises pardas esi-ratas ringi. Koorma raskuskese oli suht körge ja seetöttu UAZ lumes mul eriti ei söitnud. Kuskilt pardast käis ratas all ringi ja köik, olgugi et esi ja tagasild omavahel difreta on.
66-ga istusin kinni vaid siis edaspidi söites, kui lume all oli ärajäätunud sulakoorik, ja kui siis läbi kaapis end sellest, istus köhu peal s.t. kui kabiinist välja astusin polnud enam rattarummukohta jalatoega ammu näha, lumi oli esistangekörgune. Ja ka siis polnud tal jöust puudust aeglustiga, lihtsalt mis pöhjapeal kinni see pöhjapeal kinni.
Tagurdada aga ei saa, sest kalasabarehvimuster siis ei toimi ja haakumist pole.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2013, 10:49 AM ja muutjaks oli overspeed.)
(28-10-2013, 12:17 PM)Janka Kirjutas: Rehvise tühjendamise-täitmise süsteemi pole lumisel põllul katsetanud?
Ikka, toimib ja kasu väga palju. Kuskil eespool sellest kirjas ka.
Aitäh kaasfoorumlane hellrix , kes kinkis mulle originaal-akukasti.
Mul on küll uuemat tüüpi ette nähtud (plastkattega), kuid kinnitused paistavad samad olema, pole veel jöudnud täpsemalt uurida.
Natukse plekitööd ja värvimist ning peaks jälle samm originaalsusele lähemal olema.
Ei osanud kuhugi mujale panna oma probleemi, kui väga rikub teemat siis tõstke mujale, aga oma mõistus enam ei võta.
Gaz 66 kaob säde ja tegu on kontaktivaba süütesüsteemiga. Kommutaator, variaator (vist nii nimetatakse seda kahe takisti traadiga karbikest), süütepool on vahetatud. Probleem aga kestab. Nimelt kaob säde mõni aeg peale töötamist ära ja enne kui variaator pole maha jahtunud tagasi ei tule. Variaator kuumeneb tõsiselt, lumepall sulab momendiga nagu saunakerisel. Mis võib olla kuumenemise põhjuseks? Kuidas (üle)kuumenemine katkestab sädeme kui takistitraadid ise variaatoris on terved? Kas jagajas olev plaat (kontaktide asemel olev) ei või seda põhjustada?
Generaatori poolt ülelaadimist ka ei ole, hoiab ilusti 13..14V.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2014, 18:51 PM ja muutjaks oli overspeed.)
(19-02-2014, 15:58 PM)klaave Kirjutas: Nimelt kaob säde mõni aeg peale töötamist ära ja enne kui variaator pole maha jahtunud tagasi ei tule. Variaator kuumeneb tõsiselt, lumepall sulab momendiga nagu saunakerisel. Mis võib olla kuumenemise põhjuseks? Kuidas (üle)kuumenemine katkestab sädeme kui takistitraadid ise variaatoris on terved? Kas jagajas olev plaat (kontaktide asemel olev) ei või seda põhjustada?
Elektriosakonnas nii kogend ei ole et oskaks aidata.
Kuid tekkis küsimus, et kus kohas 66-l see variaator/resistor (kas see on too element 32 skeemil http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=40772 ) asub ... pole seda veel oma masinal näinud ?
Sama tulemuse saavutamiseks ei pea kasutama sellist hirmrasket vahekasti. Piisab täiesti 66 oma vahekasti väljavõttest. On selline asi endal tehtud ja tulemus sai hea.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2014, 09:20 AM ja muutjaks oli Külahull.)
Paigaldatud sigaraske Ural vahekast, et saaks teha tagumise mehhaanilise vintsi. Väga kena vaadata kui pöörleb, kuid tegelikus elus täielik overkill. Lisaks vintsi enda kinnitus võrreldes kardaani/vahekastiga nagu tite lalin. Kahtlen küll, et esimene korralik vintsimine ja targem annab järele.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2019, 09:56 AM ja muutjaks oli overspeed.)
(22-10-2008, 11:00 AM)overspeed Kirjutas: Vahetasin köik süüteküünlad NGK omadega. Ühel silindril oli keere maha keeratud, sinna panin pika vindiga küünla, mis lahendas probleemi.
Räägitakse, et selle masina mootor kipubki küünlaid natukse tahmama ja siis puterdab kui möni silinder seetöttu enam ei tööta. Koormusega söites pöleksid puhtaks.
Mul aga metsas töristades koormus suht harva ja lühiajaliselt, enamus aegadel tooreski peal. Viimati näppisin süüteküünlaid Oktoober 2008. Pikemat aega juba 1 silinder ei töödand öieti. Nüüd siis viimane reis ei töödand enam 2 silindrit ja see muutus häirivaks, mitte et söita poleks saand. Otsisin välja millised silindrid ei tööta ning puhastasin küünlad, toimis taas.
Proovin aga nüüd üks aste kuumemaid küünlaid, ehk ei tahma enam sedavörd kui ennem (olgugi et kaua pidas vasta). Kui originaalis on NGK BP6HS, siis nüüd panen BP5HS
Aint alles nüüd lugesin vanast postitusest, et ühe küünla oleks pidand pikema keermega ostma, ups... kuid önneks sahtlist leidsin BP5ES (H=keere pikk 12,7 mm, E= keere pikk 19 mm), millest see sinna jäänd on pole örna aimugi.