06-01-2015, 17:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2015, 00:10 AM ja muutjaks oli AsTroSS.)
Et kõik ilusti ära rääkida , tuleks alustada algusest ,paraku seda ma enam ei viitsi kirjutada sest viimase 30 minuti tekst lihtsalt kadus siit ühel hetkel ära .....
Lihtsalt ja lühidalt kirjutades on kõiges süüdi kolleegid kes on viimased aastad 4wd pillidega talveti põllurallit sõitnud.
Asja ei teinud ka paremaks olukord kui üks nendest hankis rallitamiseks '88 Toyota Corolla universaali 1.6 ja 4WD, mind hakkas huvitama selle pilli veoskeem milleks oli lukustatav keskdiffer.
Umbes 15 aastat tagasi oli mu 1985 aasta Toyota Tercel 4WD ja 1986 aasta Toyota Corolla GT , mis on tänasel hetkel drifitiate ikooni staatuses ja nendest pillidest olid head mälestused
Siit tekkis mõte ,et peaks endale ka mingi huvitava Toyota hankima, tagaveolised Corolla GT'd ja Starletid olid paraku minu hinnaklassist väljas...
Saatuse tahtel jäi minu teele 1988 aasta Corolla GTI , mootoriks vana hea 1.6
![[Pilt: GTI1.JPG]](http://www.hot.ee/astross/sitavikat/GTI1.JPG)
![[Pilt: GTI2.JPG]](http://www.hot.ee/astross/sitavikat/GTI2.JPG)
![[Pilt: GTI3.JPG]](http://www.hot.ee/astross/sitavikat/GTI3.JPG)
Lisaks sellele jäi mingi hetk minu teele, tavaline 1.3 mootoriga Corolla,
![[Pilt: V3.JPG]](http://www.hot.ee/astross/sitavikat/V3.JPG)
![[Pilt: V4.JPG]](http://www.hot.ee/astross/sitavikat/V4.JPG)
Nagu ikka japside pillil , kaugelt tundub enam vähem aga tegelikult on digimuununud ja see pill sobib ilmselt põlluralliks 2wd klassis.
![[Pilt: V1.JPG]](http://www.hot.ee/astross/sitavikat/V1.JPG)
![[Pilt: V2.JPG]](http://www.hot.ee/astross/sitavikat/V2.JPG)
Täielikust õnnest on veel puudu korralik (ilma roosteta ) juhiuks ja tagaluuk.
Täna sai GTI 'ga hoovis paar kiiremat ringi tehtud, et oleks piisavalt motivatsiooni keredoonorle tehnika paigaldamiseks, ütleme nii ,et paarutada oli päris lahe kui mootor ikka 8000+ pööret pakkus
Lihtsalt ja lühidalt kirjutades on kõiges süüdi kolleegid kes on viimased aastad 4wd pillidega talveti põllurallit sõitnud.
Asja ei teinud ka paremaks olukord kui üks nendest hankis rallitamiseks '88 Toyota Corolla universaali 1.6 ja 4WD, mind hakkas huvitama selle pilli veoskeem milleks oli lukustatav keskdiffer.
Umbes 15 aastat tagasi oli mu 1985 aasta Toyota Tercel 4WD ja 1986 aasta Toyota Corolla GT , mis on tänasel hetkel drifitiate ikooni staatuses ja nendest pillidest olid head mälestused

Siit tekkis mõte ,et peaks endale ka mingi huvitava Toyota hankima, tagaveolised Corolla GT'd ja Starletid olid paraku minu hinnaklassist väljas...
Saatuse tahtel jäi minu teele 1988 aasta Corolla GTI , mootoriks vana hea 1.6
Lisaks sellele jäi mingi hetk minu teele, tavaline 1.3 mootoriga Corolla,
Nagu ikka japside pillil , kaugelt tundub enam vähem aga tegelikult on digimuununud ja see pill sobib ilmselt põlluralliks 2wd klassis.
Täielikust õnnest on veel puudu korralik (ilma roosteta ) juhiuks ja tagaluuk.
Täna sai GTI 'ga hoovis paar kiiremat ringi tehtud, et oleks piisavalt motivatsiooni keredoonorle tehnika paigaldamiseks, ütleme nii ,et paarutada oli päris lahe kui mootor ikka 8000+ pööret pakkus
