05-01-2015, 21:56 PM
Mis remonti tehti, mis vahetati jne?
(05-01-2015, 21:56 PM)huvi5 Kirjutas: Mis remonti tehti, mis vahetati jne?
(06-01-2015, 10:03 AM)v6sa Kirjutas:Äsjane kogemus: tühikäigul mootori töö "haukuv". Pöördeid lisades on hetkeks mootori töös metalne heli, selline ..terav. Põhjus - liiga (tegelt mitte "liiga", vaid pisut varajane süüde ja ühe pihusti kehv töö. Mootor kap-remondi oma, töötanud ca 200 tundi. Märjamaa-mehed kõrvaldasid probleemi, sest teatud garantii on sel mootoril.(05-01-2015, 19:39 PM)deeremees Kirjutas: Kas see on normaalne kui äsja remonditud mtz 82 mootori (D 240) häälest on kuulda teravat kloppimist.
Kui "terav" see "kloppimine" on? Kust kuuldub? Sõltuvalt asjaoludest võib olla normaalne sissetöötamise heli kuni mootori purunemisele eelnev kolin...
(06-01-2015, 13:08 PM)Tift Kirjutas: Samal masinal on teine probleem - rool on raske, nagu võimendi ei töötakski. Survet kuskilt kontrollida ei saa. Näppisin reduktsiooniklappi (kui see on selle asjanduse õige nimi ), siis roo puutudes tegi sumeda ploksu roolikarbis. Hammaslatt ribadeks. Vahetasin ära. Korraks töötas roolikarp nagu normaalselt, hetkeks oli tunne, et sain probleemile jälile, aga võta näpust - mõne minuti pärast uuesti rool raske. Tekib mõte, et vist on miskine sõnnik sistemis kaikadi kodarasse pildumas ! Mida arvate? Tuulutuspunni asemele oleks vist mõistlik survekontrolli nippel panna?
(06-01-2015, 15:36 PM)mlsluik Kirjutas: Mõned kogemused veel miks rool võib raske olla, olenevalt roolivõimendi tüübist on muidugi mõned erinevused aga peale survepoole tasuks ka vaadata kuidas roolilati puksi pole liialt peale kruvitud. Aga alustuseks siiski tasuks veenduda et klapi vahel üleliigset sodi ei pesitseks.