Belarus traktorid.

Mis remonti tehti, mis vahetati jne?
Vasta

Süüde varane?
Vasta

(05-01-2015, 21:56 PM)huvi5 Kirjutas:  Mis remonti tehti, mis vahetati jne?

Kas pihusti probleem ei või olla?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Arvatavasti on probleem jah pihustis, ei tööta ilmselt üldse, kui kuidagigi kuseks siis lötutaks vms. See, milline saad teha kindlaks kui keerad järjest pihustitorusid lahti töötava mootori puhul, kui hääl ei muutu lahti keerates, siis too pütt järelikult ei töötagi.
Vasta

(05-01-2015, 19:39 PM)deeremees Kirjutas:  Kas see on normaalne  kui äsja remonditud mtz 82 mootori (D 240) häälest on kuulda teravat kloppimist.  

Kui "terav" see "kloppimine" on? Kust kuuldub? Sõltuvalt asjaoludest võib olla normaalne sissetöötamise heli kuni mootori purunemisele eelnev kolin... Toungue
Vasta

(06-01-2015, 10:03 AM)v6sa Kirjutas:  
(05-01-2015, 19:39 PM)deeremees Kirjutas:  Kas see on normaalne  kui äsja remonditud mtz 82 mootori (D 240) häälest on kuulda teravat kloppimist.  

Kui "terav" see "kloppimine" on? Kust kuuldub? Sõltuvalt asjaoludest võib olla normaalne sissetöötamise heli kuni mootori purunemisele eelnev kolin... Toungue
Äsjane kogemus: tühikäigul mootori töö "haukuv". Pöördeid lisades on hetkeks mootori töös metalne heli, selline ..terav. Põhjus - liiga (tegelt mitte "liiga", vaid pisut varajane süüde ja ühe pihusti kehv töö. Mootor kap-remondi oma, töötanud ca 200 tundi.  Märjamaa-mehed kõrvaldasid probleemi, sest teatud garantii on sel mootoril.

 Samal masinal on teine probleem - rool on raske, nagu võimendi ei töötakski. Survet kuskilt kontrollida ei saa. Näppisin reduktsiooniklappi (kui see on selle asjanduse õige nimi Smile ), siis roo puutudes tegi sumeda ploksu roolikarbis. Hammaslatt ribadeks. Vahetasin ära. Korraks töötas roolikarp nagu normaalselt, hetkeks oli tunne, et sain probleemile jälile, aga võta näpust - mõne minuti pärast uuesti rool raske. Tekib mõte, et vist on miskine sõnnik sistemis kaikadi kodarasse pildumas Smile ! Mida arvate? Tuulutuspunni asemele oleks vist mõistlik survekontrolli nippel panna?


Vasta

(06-01-2015, 13:08 PM)Tift Kirjutas:   Samal masinal on teine probleem - rool on raske, nagu võimendi ei töötakski. Survet kuskilt kontrollida ei saa. Näppisin reduktsiooniklappi (kui see on selle asjanduse õige nimi Smile ), siis roo puutudes tegi sumeda ploksu roolikarbis. Hammaslatt ribadeks. Vahetasin ära. Korraks töötas roolikarp nagu normaalselt, hetkeks oli tunne, et sain probleemile jälile, aga võta näpust - mõne minuti pärast uuesti rool raske. Tekib mõte, et vist on miskine sõnnik sistemis kaikadi kodarasse pildumas Smile ! Mida arvate? Tuulutuspunni asemele oleks vist mõistlik survekontrolli nippel panna?


Mõned kogemused veel miks rool võib raske olla, olenevalt roolivõimendi tüübist on muidugi mõned erinevused aga peale survepoole tasuks ka vaadata kuidas roolilati puksi pole liialt peale kruvitud.  Aga alustuseks siiski tasuks veenduda et klapi vahel üleliigset sodi ei pesitseks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(06-01-2015, 15:36 PM)mlsluik Kirjutas:  Mõned kogemused veel miks rool võib raske olla, olenevalt roolivõimendi tüübist on muidugi mõned erinevused aga peale survepoole tasuks ka vaadata kuidas roolilati puksi pole liialt peale kruvitud.  Aga alustuseks siiski tasuks veenduda et klapi vahel üleliigset sodi ei pesitseks.

Sa pead silmas seda reguleerkruvi, mis asetseb ülevalt alla mineva samba või võlli keskmes kaane sees, saab reguleerida lõtku? 
 Kui masina esirattad maast lahti on, siis liigub terve süsteem suht kergelt. Arvatavasti on kala õlisüsteemis, tuleb urgitsema hakata.


Vasta

Mootoril vahetati rõngad, hülsid, saaled.  See terav heli kostub klapikambri juurest. 
Vasta

Meil jumzil kloppis ilmselt ka selle pärast, et üks klapp oli õhtal omadega. Küll ei mäleta kumb klapp.
Vasta

(06-01-2015, 18:32 PM)deeremees Kirjutas:  Mootoril vahetati rõngad, hülsid, saaled.  See terav heli kostub klapikambri juurest. 

Klapivahed õiged?
Nookurivõlli poldid kinni?

Pihusti on alati süüdlane, kui on lahti käinud. Tööhügieen meil pahatihti longap. Toungue
Vasta

Ma võtaks kaane maha, paneks käima ja vaataks. Mul hakkas kap. rem. ja uue plokikaanega mootor pärast 5 töötundi siutsuma nagu linnuke. Õlikanal oli sodi täis ja õli üles ei jõudnudki. Remontijate kvaliteedinõue oli madalam kui vaja ilmselt. Äkki seal ka midagi sellist.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Sai täna ühelt seisvalt belarusilt kütusepump maha võetud, et panna teisele belarusile. Panime pumba kohale, saime pumbast õhu välja siis proovisime käivitada. Ei midagi. Summutist tuleb ainult sinist suitsu. Vedasime mitu ringi mööda teed. Peale sinise suitsu ei ole midagi muud näha. Pidime vana pumba ikka tagasi panema. Kas võib olla, et pumbalatt kinni.
Vasta

miks sa nüüd pumpa vahetad mootor käis ju, asi kas pihustites või klappides
Vasta

See klappide ja pihustite teema oli teisel russil mitte minu töö masinal. Minu töörussil on kütusepumbal üks plunzer koostöö lõpetanud ( vahepeal hakkab tööle suurematel pööretel ja siis jälle ei).  Eks ta olegi kaua vastu pidanud. 2004 või 05 aastal sai talle uus pump peale. Üks video ka seal on kuulda, et ei käi ühtlaselt tühikäigul törtsutab. 
[video=youtube] https://www.youtube.com/watch?v=iUeLXyef...9SfOxor_kA[/video]
Vasta

Selline törtsutamine on ikka kuramuse tavaline asi nende pumpade juures Smile  Palju russe kohand, mis niimoodi törtsuvad, muidugi ei sõltu see traktori margist Big Grin
Vasta

Kui paigaldada sellele klaasipuhasti mootorile kaitse voolujuhtme vahele, kas ta hakkab täitma oma ülesannet. Esimene mootor põles maha kuna polnud kaitset. Ja kui võimast kaitset soovitate. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

5A peaks maa ja ilm olema või 7,5
Vasta

Kindel, et KLAASIpuhasti mootor? Äkki esitule jaoks ja suuremat luuda ei jaksa liigutada, sellepärast põles läbi?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Tavaliselt jah kojamehe mootoritel 5-7,5 kaitse nii palju kui kohanud olen. Kuidagi sai neid ampreid ka wattide järgi arvestada, 100w esituledel pidi olema 10a kaitse samas 2kw starteril on 80A kaitse  Big Grin sõltub kas pidevalt järgi või lühikest aega pinge all
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne