Iseteenindus garaaž
#61

Tead mul tuli sulle jube hea "äriidee" !
Nimelt toon oma vanasõiduki sinna ja selle tunni hinna eest mida välja siis karjusid lasen sinul ja su kohalikul mehaanikul teostada, tööd mida ise ei viitsi või ei oska teostada. Lasen seal teha aga miski muu mind sinna küll ei tõmbaks.
Samas passin kõrval silmad punnis ja vaatan põnevusega, et ikka tehakse nii nagu mina tahan.
Olen kunagi väga ammu omanud kereromondi töökoda, mille ainsaks kliendiks oli ERA kindlustus kus tuli ka 100% töödest mille najal ära elasime !!! Seni kuni see asutus pankroti läks Sad  Tean kui valus see laks oli ja täna mõtlen teisiti, kui äri ei tasu ära 1 aastaga on mõttetu investeering!!!

Aga edu soovides ja küsimustikku ei täida põhimõttega.
Ei oma ühtegi garaazi aga tuttavatel on piisavlt suured, et saaksin teha mida iganes, ainult puudu on kütte klotsidest mida osataks hinnaga 15€ ruum Big Grin
Vasta
#62

(16-01-2015, 23:40 PM)Qunts Kirjutas:  Tead mul tuli sulle jube hea "äriidee" !
Nimelt toon oma vanasõiduki sinna ja selle tunni hinna eest mida välja siis karjusid lasen sinul ja su kohalikul mehaanikul teostada, tööd mida ise ei viitsi või ei oska teostada. Lasen seal teha aga miski muu mind sinna küll ei tõmbaks.
Samas passin kõrval silmad punnis ja vaatan põnevusega, et ikka tehakse nii nagu mina tahan.
Olen kunagi väga ammu omanud kereromondi töökoda, mille ainsaks kliendiks oli ERA kindlustus kus tuli ka 100% töödest mille najal ära elasime !!! Seni kuni see asutus pankroti läks Sad  Tean kui valus see laks oli ja täna mõtlen teisiti, kui äri ei tasu ära 1 aastaga on mõttetu investeering!!!

Aga edu soovides ja küsimustikku ei täida põhimõttega.
Ei oma ühtegi garaazi aga tuttavatel on piisavlt suured, et saaksin teha mida iganes, ainult puudu on kütte klotsidest mida osataks hinnaga 15€ ruum Big Grin
Kui Sa ei viitsi või ei oska Sad Sad  vanasõidukiga midagi teha on see aparaat sattunud ilmselt valedesse kätesse.Sel juhul ei aita ka tuttavate suured ja soojad garaasid Smile Smile
Vasta
#63

(17-01-2015, 00:28 AM)linnuke Kirjutas:  
(16-01-2015, 23:40 PM)Qunts Kirjutas:  Tead mul tuli sulle jube hea "äriidee" !
Nimelt toon oma vanasõiduki sinna ja selle tunni hinna eest mida välja siis karjusid lasen sinul ja su kohalikul mehaanikul teostada, tööd mida ise ei viitsi või ei oska teostada. Lasen seal teha aga miski muu mind sinna küll ei tõmbaks.
Samas passin kõrval silmad punnis ja vaatan põnevusega, et ikka tehakse nii nagu mina tahan.
Olen kunagi väga ammu omanud kereromondi töökoda, mille ainsaks kliendiks oli ERA kindlustus kus tuli ka 100% töödest mille najal ära elasime !!! Seni kuni see asutus pankroti läks Sad  Tean kui valus see laks oli ja täna mõtlen teisiti, kui äri ei tasu ära 1 aastaga on mõttetu investeering!!!

Aga edu soovides ja küsimustikku ei täida põhimõttega.
Ei oma ühtegi garaazi aga tuttavatel on piisavlt suured, et saaksin teha mida iganes, ainult puudu on kütte klotsidest mida osataks hinnaga 15€ ruum Big Grin
Kui Sa ei viitsi või ei oska Sad Sad  vanasõidukiga midagi teha on see aparaat sattunud ilmselt valedesse kätesse.Sel juhul ei aita ka tuttavate suured ja soojad garaasid Smile Smile

Pigem ei viitsi Big Grin Pole nii rikkas, et kõike osata Big Grin 
Kadunud isa kunagi õppetas: Et ma ei ole liiga rikkas, et osta odavalt ja seda põhimõttet järgin juba aastaid !!!
Mul on nii mõnigi vana aparaat ja paljud on öelnud, et parem kui tehasest tulnud aga minu eesmärk ei ole must number mis on täiesti mõttetu !!! Olen selle poolt, nagu keegi KSF on öelnud, et vanatehnikale võiks olla kaks eraldi registrit; Üks on originaal või vähemalt 90 % originaal ja Teine (Võiks olla kasvõi kollane/lilla/pruun number) Millede autode väärtus on hinnatud asjatundjate poolt , et igasuguste kindlustus juhtumite puhul ei arvetsta odavaima turul oleva rondina!!!
Sellega seoses toon oma kolme kuu kogemuste puhul näite:
Mina kui kannatanu pean tõestama (Eestis peaks kehtima seadus kus kannatanu ei pea tõestama oma süütust), et mul on vana auto 25+ mis on renoveeritud ja mille turuväärtust ei saa arvestada hetkel müügis olevatega (läbi ussitanud saanid), kuna kõigil puudub selline lisavarustus ja 99% nendest ei ole läbinud sellist uuenduskuuri!!!
Siinkohal toon näite:
Pargite oma vana sõiduki ilusti oma häärberi ette ja sealt kaugelt tuleb juuatäis naabrimees ja juhuslikult tagurdab otsa sinu vanasõidukile ja mitte üks korda vaidlausa paarkorda ja siis hindab sinu vanasõiduki näiteks 500€ vääriliseks kuigi oled viimase 2 aasta jooksul investeerinud autosse tagasihoidlikud 3000 € rubla, et ta näeks tõesti väla nagu vanasõiduk.
Sellest tekkib ka küsimus:
Milleks ajada taga originaalsust? Kui originaalina kestaks ta veel võibolla 20 aastat, aga uuemate tehnoloogiatega võibolla 50 aastat ?
Tahan näha kindlustust kes hindaks minu ponnistusi ja hindaks minu musta numbriga vanasõidukit mis on vanem kui 35 aastat kallimalt kui kusagil müügiportaalis olev roostes kärakas.
Seda ei juhtu ja kui juhtub siis miks mina pean tõestama oma auto/vara hinda kui olen kannatanu ????
Vasta
#64

Ka minul olemas paar vana põrri isendit,O.K.mitte autot.Niiet aiman mida mõtled.
Jututeema oli aga ikkagi garaaz.Ja nagu ma aru sain olevat Su sõpradel neid küll.Hoiaksid oma rariteeti siis pigem väikese raha eest seal,mitte ei laseks naabrimmeestel neid hoovi peal kolkida. Smile
Vasta
#65

Sa ilmselgelt omad mingit eelarvamust selle "musta numbri" suhtes
See, kui sulle keegi sisse södab, on sinu ja kindlustuse vaheline probleem, ja kui sa nöuad kindlustuselt 3000 ja nemad pakuvad 500, siis ei ole möistlik seda viimast vastu vötta ja pärast foorumis käia hädaldamas et tömmati nahk üle körvade.
Vaid nöuad niikaua oma öigust kui selle ka saad.

Olen seda köike teinud ja ei räägi mingitest umbisikulistest kogemustest.
Ja seda numbrit ei ole raske saada.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#66

Kas Su Isa_Vanaisa on  WC.
Kadunud isa kunagi õppetas: Et ma ei ole liiga rikkas, et osta odavalt ja seda põhimõttet järgin juba aastaid !!!

See ju vana englishmannide vanasõna Smile
Vasta
#67

(17-01-2015, 02:18 AM)90Deville Kirjutas:  Sa ilmselgelt omad mingit eelarvamust selle "musta numbri" suhtes
See, kui sulle keegi sisse södab, on sinu ja kindlustuse vaheline probleem, ja kui sa nöuad kindlustuselt 3000 ja nemad pakuvad 500, siis ei ole möistlik seda viimast vastu vötta ja pärast foorumis käia hädaldamas et tömmati nahk üle körvade.
Vaid nöuad niikaua oma öigust kui selle ka saad.

Olen seda köike teinud ja ei räägi mingitest umbisikulistest kogemustest.
Ja seda numbrit ei ole raske saada.

Keegi ei hädalda siin muidu kisendaks siin ja küsiks abi. Elu õppetab lihtsalt.
Aga mustast numbrist Eestis aru ei saa milleks see vajalik on ???
Siinkohal palun täpsustust milleks see vajalik on ?
Jutt on pigem nemad pakkuvad 3500 aga mina tahan 10000 ruublikut.
Siinkohal juhin vaid kaasfoorumlaste tähelepanu asjaolule, et kahjuks eestis kehtivad kül seadused aga neid seadusi peab oskama sõnastada.
Näide:
Olles selle teemaga suht kursis siis minu poolne viimane küsimus oli kindlustusele: kas nende koostööpartneritel on ka litsents antud sõidukit remontida  oli vastus, et nendel puudub selle firmaga koostöö lepping Big Grin
Aga kahjukäsitleja saatis just mind sinna, siis kus on loogika ???
Vasta
#68

Eesti seaduste koha pealt  ei pea kindlustusfirmal tingimatta olema leping Remondifirmaga,mille oled Sina välja valinud.Tuleb lihtsalt veenvalt,st dokumentaalselt tõestada,et Sinu poolt leitud firma suudab teostada vajalikud tööd,teised aga mitte.Nii lihtne see asi ongi.Sic.Loomulikult ilma peavaluta ja jooksuta.
Vasta
#69

Ma mõtlen, et mina vist peaks olema siis näituseks see, kes justkui võiks "kliendiks" kvalifitseeruda, kui mul poleks oma pinda. Rooliotsad vahetan ise, puksid vahetan ise jne... Ja seda kõike ma teen igal võimalikul juhul eelistatavalt oma garaažis, sest elu on näidanud seda, et igal võimalikul juhul tuleb arvestada sellega, et miskit ei saa kätte, veel vähem saab pärast sedasama tagasi, kuskilt tuleb keere maha, millegi kolmandaga läheb varalõunast kuni sügava ööni jne. Kas selles iseteeninduskohas viitsib keegi kella kolmeni öösel diivanil istuda ja vaadata, kuidas ma rattalaagrit vahetan? Ega vist.

Minu meelest on isetegijal mõni kord märksa lihtsam (kas või vaimse tervise huvides) lüüa mingi hetk käega ja jõuda järeldusele, et hommik on õhtust targem või et homme kannatab ühe päeva bussiga ka tööle minna. Kuidas see sellise iseteeninduskoha puhul välja näeks, kui tahaks jätta ühest nurgast immobiilse aparaadi ööseks ja järgmiseks päevaks kuhugi klotside otsa vedelema? No väga vist ei näeks see asi välja. 
Vasta
#70

(17-01-2015, 03:41 AM)41Degree Kirjutas:  Ma mõtlen, et mina vist peaks olema siis näituseks see, kes justkui võiks "kliendiks" kvalifitseeruda, kui mul poleks oma pinda. Rooliotsad vahetan ise, puksid vahetan ise jne... Ja seda kõike ma teen igal võimalikul juhul eelistatavalt oma garaažis, sest elu on näidanud seda, et igal võimalikul juhul tuleb arvestada sellega, et miskit ei saa kätte, veel vähem saab pärast sedasama tagasi, kuskilt tuleb keere maha, millegi kolmandaga läheb varalõunast kuni sügava ööni jne. Kas selles iseteeninduskohas viitsib keegi kella kolmeni öösel diivanil istuda ja vaadata, kuidas ma rattalaagrit vahetan? Ega vist.

Minu meelest on isetegijal mõni kord märksa lihtsam (kas või vaimse tervise huvides) lüüa mingi hetk käega ja jõuda järeldusele, et hommik on õhtust targem või et homme kannatab ühe päeva bussiga ka tööle minna. Kuidas see sellise iseteeninduskoha puhul välja näeks, kui tahaks jätta ühest nurgast immobiilse aparaadi ööseks ja järgmiseks päevaks kuhugi klotside otsa vedelema? No väga vist ei näeks see asi välja. 

Sellest oligi kuskil eelpool juttu ju.Et kas peab neid rappeid igal õhtul välja vedama,hea,kui rattad veel all.Samas olen asja poolt,noh,et sihuke võimalus olex.
Vasta
#71

(17-01-2015, 02:33 AM)Qunts Kirjutas:  
(17-01-2015, 02:18 AM)90Deville Kirjutas:  Sa ilmselgelt omad mingit eelarvamust selle "musta numbri" suhtes
See, kui sulle keegi sisse södab, on sinu ja kindlustuse vaheline probleem, ja kui sa nöuad kindlustuselt 3000 ja nemad pakuvad 500, siis ei ole möistlik seda viimast vastu vötta ja pärast foorumis käia hädaldamas et tömmati nahk üle körvade.
Vaid nöuad niikaua oma öigust kui selle ka saad.

Olen seda köike teinud ja ei räägi mingitest umbisikulistest kogemustest.
Ja seda numbrit ei ole raske saada.

Keegi ei hädalda siin muidu kisendaks siin ja küsiks abi. Elu õppetab lihtsalt.
Aga mustast numbrist Eestis aru ei saa milleks see vajalik on ???
Siinkohal palun täpsustust milleks see vajalik on ?
Jutt on pigem nemad pakkuvad 3500 aga mina tahan 10000 ruublikut.
Siinkohal juhin vaid kaasfoorumlaste tähelepanu asjaolule, et kahjuks eestis kehtivad kül seadused aga neid seadusi peab oskama sõnastada.
Näide:
Olles selle teemaga suht kursis siis minu poolne viimane küsimus oli kindlustusele: kas nende koostööpartneritel on ka litsents antud sõidukit remontida  oli vastus, et nendel puudub selle firmaga koostöö lepping Big Grin
Aga kahjukäsitleja saatis just mind sinna, siis kus on loogika ???
*Must number ei ole vajadus (kuigi mõni tubli inimene võib seda egotripina defineerida), must number on tunnustus vanatehnika taastamise/säilitamise rajal tatsatud distantsi eest.
*Kindlustuse poolt suunatud keha pole obligatoorne.
* Minule jätab see küll selgesti hädaldamise mulje (mitmekordsed küsimärgid ja üleüldine tonaalsus).
* Must number on tarviline näituseks kvaliteedimärgina. Või kasvõi pelgalt seepärast, et võimaldab mingi ajastu autot presenteerida ilma sobimatu jewronumbrita.
* Pole sisulist vahet kas 500 ja 3000 või 3500 ja 10000.
* Õpetab kirjutatakse ühe p-ga. Niisamuti kui leping. Tasuta õpetussõnad minupoolt Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#72

(16-01-2015, 16:27 PM)Laurts Kirjutas:  kui enam vähem sellise piduriklotsivahetuse remonditöökoja tund on alates 30e, kliendi varuosadega 40e, ja sellest saaks "kokku hoida" kulud tehnikule koos sots. jm maksudega ca 20e/h siis iseteeninduse hind tuleks kuskil 20e/h

Kui nüüd arvestada et amatöör teeb kõike kaks korda kauem siis kaob asja mõte ära. Analoogne teema sellega kuidas teinekord on esinduses kõige odavam autot remontida (tunnihind on küll kallim kuid tööajad on normeeritud)
Tsitaat ksf! maaksilt:
Äriliselt täiesti vale oleks ettevõtte ülesehitus, kus kliendibaas oleks "koonerist odavautode omanikud" või muud mittemaksejõulised kliendid.
Raha tuleb võtta ikka sealt, kus seda on! Ja ei ole mittemingisugust mõtet hakata äriga tegelema, mille sisuks on kellegi abistamine odavamalt toime tulla - selleks on välja mõeldud sotsiaalabi ametid.
Selline ettevõte saaks ilmselt toimida MTÜ-na mingi remondiga tegeleva ettevõtte baasi nädalavahetustel ja töövälisel ajal, aga jube raske saaks olema äri ja MTÜ asjade lahus hoidmine.
Tsitaat ksf! aavult:
Jah, kui lasta remondiettevõtte territooriumile isetegevus, siis tuleks enne nende sisenemist kõik tööriistad ja muu inventar luku taha panna. Kui ma esmaspäeval oma töölaualt ei leia riistu, siis olen sunnitud töökohta vahetama sinna, kus peremees võõraid mu pooleli töö kallale sorkima-tolmutama-livapritsima ei luba. Kui ketaslõikuriga lastakse plokikaan või kõrgsurvepump puruseks, no andke andeks. See klient kes seal omapäi tegutseb ei pruugi veast arugi saada. Temal ju ainult pisut lõigata vaja.

Minu arvates võtavad nende kolme kaasfoorumlase arvamused teema ilusti kokku ja ülejäänud arvutamisel-targutamisel on vaid ajaviiteline väärtus. Alati ei õnnestu püsitöötajatelegi selgeks teha et nad oma töökoha korras hoiaksid ja riistu ei varastaks. Oodata aga heaperemehelikku käitumist suvaliselt tänavalt tulnud tondilt, keda sa rohkem ei näe ja kes pealegi maksta ei jaksa või ei taha ... Krt on ikka veel optimiste!  Rolleyes

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#73

Paar mõtet teemaalgatajale.

1. Kui asja käima paned, siis ära unusta lepingut iga kliendiga, mis sisaldab muuseas tööohutusnõudeid ning iga töörista kasutusjuhendiga tutvumist. Vastasel juhul kui mõni isetegija mutrivõtmega vastu kaalikat saab, võib ettevõtmise lõppenuks lugeda.
2. Vaatamata siinsetele vastuoludele on sul võimalus varuosadega teenida. Selleks oleks tarvis korralikku kodulehte, kus iseteeninduse vajaduse iseloomu saaks registreerida. Näiteks kui soovin ise õli vahetada, siis registreerin selle vastavas keskkonnas ja siis juba sina saad vastavalt vajaminevad kuluosad õigeks ajaks hankida.Asja pluss seisneb selles, et pole vaja pidada mingit tohutut ladu ja lepingulised varuosade soetajad saavad tavakliendist kuluosad ikka oluliselt soodsamalt kätte. Näiteks õlifilter mis teeninduses maksab 10-15 eur, on lepingulisele kliendile suurusjärgus kuni 5 euri jne jne.
3. Vajalik on korralik reklaam. Reklaam ei ole 3-4 erinevas autofoorumis postituse tegemine. Märksõnadeks paberkandjad, raadio, sotsiaalmeedia.
4. Kui ise plaaniks midagi sarnast ette võtta, siis mõtleks ka kuidas kliente peale remondi sinna meelitada. Hmmm alustaks kasvõi mõnest mõnusast ajaveetmis võimalusest Wink

Pakun, et paljud sellised eelmised ettevõtmised ongi läbi kukkunud oma poolikute lahenduste tõttu. Kindlasti pole see päris lootusetu üritus, kuna üle maailma on sarnaseid ettevõtmisi siiski olemas.
Vasta
#74

Eks asi algabki sihtgrupist.

Välismaal on väga hästi toimivaid "do it yourself garage" kuid nende idee seisneb selles, et miks lasta kellegil tööd teha kui võib ise võtta riistad kätte. Meil pakuvad sama asja käsitöö nurgad ja hobiringid. 

Hinnad seal lihtsalt garaazi pind ja tööriistad 30 dollarit tund ning koos tõstukiga 36 dollarit. Vanade õlide jm ladustamine 2 dollarit auto kohta. 

Samas teenusena autoremont seal 100 dollarit tunnis umbes. 

Ehk siis pakkudes kliendile võimalust odavalt oma autot parandada lõppeb teenusepakkuja pankrotiga kui teha seda 5 eur tund. 

Väga suur filosoofia vahe . 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#75

Vot täpselt, see ongi see miks välismaal asjad toimivad.

Meil on autoremontijaid nii palju, et hind on nii alla lastud, et edasi pole enam kasulik. Töökojad, mis pakuvad igasugu põhjalike remonte küsivad 30 euri tunnis koos km.
Töökojad, kes teevad õli vahetusi ja rehvi vahetust küsivad vähem, kuid nad ei hakka ka mootoritel saalesid vahetama ega ka elektri probleemiega tegelema.

Kui eestis saaks töökojad küsida sama hinda, mis esindused 45 euri ja peale ja siis iseteeninduses küsiksid 20 euri tunnis, siis oleks asjal jumet, kuid rahvas on lihtsalt loll. (kui seda arvamust ei poolda, siis pole pidanud lollidele asju selgeks tegema ilmselgelt)

Eestis on inimesi liiga vähe ja töökodade tunnihinnad on isetegemisega võrreldes odavad tegelikult. (kui ikka ise ei oska, siis mida sa punnid)

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#76

(17-01-2015, 14:07 PM)ivoalaska Kirjutas:  Paar mõtet teemaalgatajale.

1. Kui asja käima paned, siis ära unusta lepingut iga kliendiga, mis sisaldab muuseas tööohutusnõudeid ning iga töörista kasutusjuhendiga tutvumist. Vastasel juhul kui mõni isetegija mutrivõtmega vastu kaalikat saab, võib ettevõtmise lõppenuks lugeda.
2. Vaatamata siinsetele vastuoludele on sul võimalus varuosadega teenida. Selleks oleks tarvis korralikku kodulehte, kus iseteeninduse vajaduse iseloomu saaks registreerida. Näiteks kui soovin ise õli vahetada, siis registreerin selle vastavas keskkonnas ja siis juba sina saad vastavalt vajaminevad kuluosad õigeks ajaks hankida.Asja pluss seisneb selles, et pole vaja pidada mingit tohutut ladu ja lepingulised varuosade soetajad saavad tavakliendist kuluosad ikka oluliselt soodsamalt kätte. Näiteks õlifilter mis teeninduses maksab 10-15 eur, on lepingulisele kliendile suurusjärgus kuni 5 euri jne jne.
3. Vajalik on korralik reklaam. Reklaam ei ole 3-4 erinevas autofoorumis postituse tegemine. Märksõnadeks paberkandjad, raadio, sotsiaalmeedia.
4. Kui ise plaaniks midagi sarnast ette võtta, siis mõtleks ka kuidas kliente peale remondi sinna meelitada. Hmmm alustaks kasvõi mõnest mõnusast ajaveetmis võimalusest Wink

Pakun, et paljud sellised eelmised ettevõtmised ongi läbi kukkunud oma poolikute lahenduste tõttu. Kindlasti pole see päris lootusetu üritus, kuna üle maailma on sarnaseid ettevõtmisi siiski olemas.

Ise mõtlesin täpselt sama, nagu tõid välja punktides 1.-3.

4. punkt tundub huvitav, tuleb mõelda. Ühine huvipunkt kõigil külastajatel on tõenäoliselt siis autod. Kui tuua välja mingi ühisprojekt, siis mis otstarbel ning kas inimesed leiaksid selle aja?

Nagu paljud siin öelnud on, et panna siis juba ka korralik autotöökoda ka püsti, siis tekkis selle suhtes küsimus. Kuna Tallinnas neid töökodasid iga nurga peal, siis konkurents on suur või antud hetkel jääb pigem nendest töökodadest lausa puudu? Küsimus olgu siis suunatud inimestele, kes ise omavad mingit töökoda või töötavad ise kuskil sellises.
Vasta
#77

Ma mõtlesin natukene muud peale mõne ühisprojekti Wink Mingi tore vabaaja veetmise võimalus lisaks autode putitamisele Wink Valikuid on mustmiljon...
Vasta
#78

Töökodasid on tõesti palju kuid väga paljud neist on sellised universaalsed, kes teevad lihtsamaid asju kõigile ja ega kvaliteet on ka nii ja naa.

Sellest ei ole vist mõtet rääkidagi, et väga suur osa neist ajavad oma asju enamjaolt mustalt. Ehk siis arveldatakse sulas ja käibemaksu väga ei maksta. Palk enamus samamoodi mustalt ja maksud minimaalsed. Igasugused programmid ja diagnostikaseadmed on valdavalt piraadid jms.

Ei taha ausatele tegutsejatele liiga teha seega tunnustan minupoolne austus neile. Aga reaalsus on midagi muud.


Seega kui tahad teha siis tee ausalt. Kui ausalt teed siis jääd ellu ainult kui spetsialiseerud ja pakud teenust, mida igast suvalisest garaažist ei saa. Tööpuudust siis väga kartma ei pea. Muidugi mida suurem koht seda raskem on piisavas koguses kliente saada (teatud perioodidel).
Korraliku töökoja tegemine tahab muidugi korralikku rahakogust.
Vasta
#79

Õllejoomine ning grill? Big Grin
Vasta
#80

Ise küll ei tööta autoremondifirmas aga kuna sõber selle asjaga tegeleb ja seetõttu olen ise mõnikord ninapidi juures viibinud, siis vähemalt tema teenibki oma raha õlivahetuselt, rehvivahetuselt, sillaremondist ja mõni lihtsam nipet-näpet asi veel. Puhtalt õlivahetuse marginaalid on päris korralikud, kui võtta arvesse, mis hinnaga saab tema oma kuluosad ja mis hinnaga ta need kliendile paigaldab. Vana õli läheb omakorda kasutusse Wink Ta mainiski, et suuremaid ja mahukamaid töid ei ole mõtet teha, kuna need on aeganõudvad ja lõppkokkuvõttes toovad vähem sisse. Huvitaval kombel temal tööd jätkub, kuigi asukoht ei ole kõige parem ja reklaamiks ainult väike sildike tänava ääres.
Mis puudutab muud ajaviitmist, siis remondikohas õlu joomise eest oleks ma nõus pigem maksma, kui mõne lokaali pileti eest Big Grin Pane striptiis ka kõrvale ja ma ainult seal elakski.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne