Mure d8 mootoriga
#1

Tere olen veel laps ning üritan taastada ühte riga 13 raam on olemas ja uus värv ja asjad peal Smile aga nüüd asi sealmaal et proovin mootorit tööle saada aga need juhtmed minu jaoks suur mõistatus ning tulin sellise mõtte peale et panna mootorsae või millegi muu süütepool ehk elektron süüde
   
ning idee tuli siit pildi pealt+ma oskaksin selle süütepoolega süüdet paika panna Smile sest pocketil samamoodi
http://www.upload.ee/image/4473020/00002...__AL83.jpg

aga minu magneeto liiga suur sinna (pildilt näha) muidu plaanisin ribid maha lõigata relakaga sest neid pole vaja kuna silinder saab õhku kui sõidad tuulega vms
http://www.upload.ee/image/4473026/20150119_183725.jpg

Mida teha või osta trimmeri magneeto sinna või väiksem mootorsae oma vms? 
Palun normaalset suhtumist
Vasta
#2

http://www.x-motorparts.com/productshow....ne%20parts
Mahub kindlasti ära.
Vasta
#3

pole kahjuks võimalust välismaalt tellida,kui midagi sellist osta siis loodaks kasutatud asja peale 
Vasta
#4

palun veel vastuseid Smile andke nõu veel,aga kas kellegil on näiteks väiksemat trimmeri magneetot või traktori magneetot müüa?
Vasta
#5

Vabalt müügil täiesti magneetod.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Pole ainult mõistlik panna nii väiksele mootorile endaga samasuurt magneetot.
Vasta
#6

(19-01-2015, 20:43 PM)RaudseppArmin Kirjutas:  aga nüüd asi sealmaal et proovin mootorit tööle saada aga need juhtmed minu jaoks suur mõistatus

Seal paar-kolm juhet ongi ainult. Vaata teise mootori pealt järgi kuidas need käivad või internetis leiduvaid pilte. Midagi keerulist seal ei ole, kui viga on ainult juhtmete ühendamises.
Vasta
#7

Otsustasin nüüd ära et ostan kuskilt töökorras traktori magneeto pakkuge keegi kui on normaalse hinnaga Smile
Vasta
#8

ja võiksite rääkida kuidas traktori magneetot peale panna ja selle häid ja halbu omadusi
Vasta
#9

Kõige lollim asi mis teha saab ongi traktorimagneeto. See,et see parem on,on mingite saamatute külaparmude loll jutt.
Vasta
#10

Kõigepealt tuleb ikka üritada korda teha asi niimoodi nagu tehas seda ette nägi. Igasugused aretused ei pruugi hiljem enam võimaldada esialgset olekut taastada. Kui tehasemoodi ei saa, siis "hädatappu" erinevate juppide ühildamisega jõuab alati teha!
Vasta
#11

(20-01-2015, 18:48 PM)b-902 Kirjutas:  Kõige lollim asi mis teha saab ongi traktorimagneeto. See,et see parem on,on mingite saamatute külaparmude loll jutt.

Ai,ai,ai.... noormees. Ata,ata!

Kui võrri mootoril originaal magneetol ja ka väntvõllil kiilusoon oli hukas siis  ainuke mõeldav võimalus oligi traktorimagneeto paigaldamine. Kes oskas seda hästi,see sõitis kaua. Hammasratta peale panduna tuleb magneetot vedav ots panna pisikese laagripuki peale,sest muidu kippus magneeto ankru sees võlli lahti logistama...aga kui toetada asi laagripukiga.....jääb kestma.
Nägin kunagi ka vast 80- ndate lõpus või alul...Holstre-Nõmme krossirajal sõitmas ühte võrrimeest,kellel oli traktori magneeto pandud isegi otse väntvõlli külge ja õigele poolele. Kahjuks ligi ei pääsenud ja ei tea kuidas tehniline lahendus kaante all.... Näha oli ,et mingi vahetükk oli ka tehtud.
Magneeto vahe originaalsüütemänguga on see,et niipea,kui natuke lükkad,kohe läheb mootor käima. Säde tugev ja see aitab ka viletsama mootori käima.
Vasta
#12

ei maksa  õhutada   , ma arvan , tegudele , mis  eeldavad  karteri köndistamist . käivitusmootori  magneeto oli aitaja   ajal  , kui  muud  polnud . pandi  tõest  ka igasugu  kähkusõidu  riistadele . lõppes  kohe  kui  oli  motoplat  võtta .sama  jutt on igasuku  metsa ja aiartehnika  atripuutikaga , saab  panna  ja  pandi , kui  paremad  varjandid  puudusid. põhihäda  on  selles   , et see magneteid  kandev  keha on liiga  suure  läbimõõduga  , ning  tuleb  riputada kolepika  varre otsa , et  ketist mööda  mahuks  käima . tihti on tulemuseks   väntvõlli otsa  murdumine .

 noore sõbra  mureks  on  ikkagi asi  sõitmasaada , kahjuks  pole  ressurse  väga  kulutamiseks  ette  nähtud .  ma  pooldaksin  ikkagi  originaalmagneeto  ellukutsumist , sest kõik  teised varjandid  eeldavad   suuremal  või  vähemal  määral  ka treitööd , ning pole  põlveotsas  tehtavad   .  kui eeldada  , et  mähis on  koostöö valmis pole  asi  ju  keeruline ,  kui  mähises  esineb  lühiseid  aitab  välja  suva  süütepool  .  vägapalju  igasugu  ulmevigade  kirjeldusi  on  ette  tulnud , mida  arvatakse  viga  olevat ja  mis  ülduhul  on fantaasia valda  kuuluv . reaalsed  asjad  ongi  see  tuksis  mähis  , valesti  koostatud  või lihtsalt  puhastamata  kontaktid.
  juhtmeid  ühendama  aitavaid  teemasid   peaks  olema ju  siingi  foorumis , vähemalt enne  viimast  uuendamist   mumeelest  oli  ,  või  motokuuris kui  siit ei saa abi . vene asjale  omaselt  tuleb  arvestada  asjaoluga  , et    paljud  asjad  ei  tööta  juba  uutena, niiet   igat  komponenti  peaks  olema  mitu ,  või    kõrval  on  töötav  mudel , millelt  pulki  laenata .
Vasta
#13

magneeto peaks homme kätte saama tänud TALUPOEG TALUJA. Aga mida peaks tegema kui d8 mootoril sõber ütles et sidur jamab ja kirjutas sellise teksti et lahti võtta ja kokku panna võib veel tööle hakkata.ütles veel et vedu kogu aeg taga  ehk siis ei lahuta 
Vasta
#14

Kui ei lahuta, siis sõita saab sellegi poolest, lihtsalt peab sellega arvestama. Ise olen ühe oma võrriga niimoodi aastaid sõitnud. Sõitmata ei jäänud ja ega siis erilist tehnilist taipu ka ei olnud, nii et läks sel ajal niimoodi.
Vasta
#15

Hiina võrrimootori klooni elektronsüüde istub peaaegu 1:1 vene võrrimootorile. Peaaegu sellepärast, et kiilusoone peab ümber tegema.
Vasta
#16

(21-01-2015, 20:41 PM)RaudseppArmin Kirjutas:  magneeto peaks homme kätte saama tänud TALUPOEG TALUJA. Aga mida peaks tegema kui d8 mootoril sõber ütles et sidur jamab ja kirjutas sellise teksti et lahti võtta ja kokku panna võib veel tööle hakkata.ütles veel et vedu kogu aeg taga  ehk siis ei lahuta 

Seal võib mitu varianti olla. Soovitan, võta paremalt poolt kaan maha. Sidurit vajutades peab näha olema, et suure hammaka keskel olev ümmargune siduri plaat liigub kergelt väljapoole. Kui seda ei juhtu, siis on viga kusagil selle liigutamise mehhanismis. Võib proovida mootori peal olevast hoovast, kas sealt surudes midagi toimub siduris. Seda hooba saab võlli otsast eemaldada ja erinevasse asendisse tõsta. See peaks olema sellises asendis, et tross on ilma lõtkuta, lenksult sidurit vajutades liigub hoob. Kuid see ei tohi ka pingul olla, muidu rikub sidurit. Siduri lõtku saad reguleerida ka trossi kõri juurest mutrist - ehk siis niikaua kuni on pingul ja siis natuke tagasi.
Vasta
#17

aga mul nüüd selline mure et mul on lenksu kinnitustest vaid need kõige äärmised olemas mis pildil aga kas oleks võimaliki kuidagi teistmoodi ka lenksu kinni panna kahvli külge? [Pilt: 123.PNG]
Vasta
#18

Kas tõesti ei ole kellegil anda/müüa lenksu kinnitusi?
Vasta
#19

Kindlasti kellelgi kuskil on!

http://www.okidoki.ee/
Vasta
#20

(24-01-2015, 00:14 AM)Martti Kirjutas:  Kindlasti kellelgi kuskil on!

http://www.okidoki.ee/
sealt ma küll ei leidnud et kellegil oleks (üks inimene oli aga teda ma tunnen ja tema kaubale peab järele minema)Loodan just siit leida sest igaltpoolt mujalt müügikuulutustest küsitakse ropp summasi selliste väikeste asjade eest
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne