10-01-2015, 01:33 AM
5 käigulise karpa käivitas hästi , käis hästi ja võttis manteel 7 L 100km. 4 käigulise oma ,selliselt nagu ta peal oli , ei olnud sama hea. Lihtsalt teadmiseks.
(10-01-2015, 01:39 AM)AnatoliJermakov Kirjutas: Selge, võtan teadmiseks. 4 käiguline oli lihtsalt proovisõitudel palju paremini töötav. 5 käigulisel esines tühikäigu hoidmisega probleeme. 4 käiguline aga töötas tühikäigul hästi ja läks kenasti ka pöördesse. Sõites jättis 4 käiguline palju parema mulje. Kuna ma niikuinii mootori ringi tõstan, siis proovin 5 käigulise karpat häälestada ja eks neid karburaatoreid vahetada ja proovida annab hiljem küll ja küll.
(10-01-2015, 12:48 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: Milline see chill-kast veel on? Kas neid pandi üldse 90-le või olid nad 900 pärusmaa? Mootori seerianumbri ma võin ju üles leida kui otsida, mootor kenasti põrandal lebamas praegu.
(30-12-2014, 13:38 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: Esiklaasi eripärast pole veel aru saanud, uste omast ka mitte. Uksed käivad konkreetselt ja lingid on metallist, väga hea.Eripärade all on mõeldud vist seda, et nii esiklaas kui uksed on üle võtnud mõned lennukiehituse jooned.
(12-01-2015, 23:24 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: Keevitatud said poolraamid. Said nad ka epokrundi+krundi+kerehermeetiku keevituskohtadele selga. Alt ära sai tõmmatud kogu õõtshoova+vedrustusekompott. Homme tundub, et lähevad üsna roosteilmelised õõtshoovad liivapritsi.
(24-01-2015, 21:39 PM)JaakH Kirjutas: Kõige pealt soovin edu, et sellest roostehunnikust auto kord Saab
Nägin üht väga räsitud kuid liikuvat 90-t. Vaatasin ka siis teistmoodi pilguga, no ei, seal peab olema mingi kiiks, et sellist autot omada.
Kiiksu all mõtlen andunuid fänne.
(26-01-2015, 10:41 AM)martinjev Kirjutas: Kui tagumine amort läbi siis ära neid "valestisaadetud" amorte tagasi saada - hiljem hakkad uuesti tellima muidu
Ehitus on vägev!