29-01-2015, 00:02 AM
Selle nõudmise peale ma ütlen et kolm tonni kappale ja järgmise nädala lõpus võib loota prototüüpi näha.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(29-01-2015, 00:13 AM)Veskioja Kirjutas:(28-01-2015, 22:34 PM)dad Kirjutas: Vaja on väikes(t)e käru(de) järele, mis oleks kergelt auto alla paigaldatavad, seda siis ühe-kahe-jne ratta kaupa või haaval, samas peab see olema madal aga piisalvalt laiade ja madalate ratastega ning sõitma ebatasasel pinnal, kohati ka pehmel pinnasel, olema seal juures manööverdamisvõimeline, soovitavalt 360kraadi ning selle paigaldamisega peaks lihtsalt hakkama saama üks mees, seda siis juhul, kui teine hoiab parajasti autot üleval ... aaa, et homseks on valmis?
Dad.
http://www.remonditehnika.ee/DoImage.php...098578.jpg
Kui ma nüüd õieti aru sain.
(29-01-2015, 11:15 AM)diesel Kirjutas: vähem või rohkem liikumisvõimetute masinate kehvemal pinnasel manööverdamiseks aga tasuks pigem kaaluda nn. konna(sid), ehk ühe silla haagist/haagiseid.Mõte liikus ka endal utiliseerimisele kuuluvale kärule, mida vaid veidi modida vaja. Veduriks saaks kasutada teist autot(kiire moodus) kui ka vintsi(aeglane moodus). Peale sõimuvalingut selgus aga, et tegemist on vist eritingimustega mis nõuavad erilist kokkupandavat alust. Kuna ei peetud vajalikuks tingimusi täpsustada või ei saanud lihtsalt mina aru, eeldan et probleeme võib olla tõstukialuse põrandasüvendi või muu tõstuki eripärast tuleneva kitsikusega. Või on tegemist lausa kanaliga? Sel juhul langeb tõesti ära lihtsaim variant, kasutada nelja 100x100 prussi ja kahte käsi-kahveltõstukit, millise meetodiga on vabrikus tonne kaaluvaid tootmisliine liigutatud. Konarlikku põrandat vist mainiti ka, mis välistab samuti "käsikahvli". Kuumaastiku vastu on kaks meetodit - piisavalt suured kummirattad, mis konarused neelata suudavad või n.n. ajutine raudtee kahe U või I profiili näol, mida mööda saab kahetonnist asja veeretada kasvõi paljastel kuullaagritel ja ka üle lävepaku kui tarvis. Kui vaja kaugemale sõidutada, piisab neljast rööpast, laob paarikaupa ringi. Puuduseks on suht halb pööramisvõimekus. Kui alusel peab olema ka tõstesuutlikkus, võib eraldi tõstesilindrite asemel teha pesad hariliku tungraua jaoks + sõrmega lukustus. No nii mina oma pisikese tilganäppija-peaga arvan.
saaks vajadusel ka masinajõul patsiente vedida. veidi modifitseerides saab asjanduse varustada ka vajalike universaalkinnituste ja tungidega.
olenevalt kasutatavast jäätmeraua hulgast, saaks asjandused ilmselt üsna vähese rahakuluga kokku siristada.