Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
T-150K kohta ei oska kommentaarida aga ZIL tüüpi autodel on jahutusvedeliku keemistemperatuur 110 kraadi mis vastab süsteemis rõhule 4 atmosfäri. Asi see 1 att veel juurde lisada on.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(25-03-2013, 11:02 AM)Daff Kirjutas: T-150K kohta ei oska kommentaarida aga ZIL tüüpi autodel on jahutusvedeliku keemistemperatuur 110 kraadi mis vastab süsteemis rõhule 4 atmosfäri. Asi see 1 att veel juurde lisada on.
Loen ja loen, ja uskuda ei suuda.... krt kui 4 atti ikka veesärgis on, siis lendavad kõik lõdvikud taeva poole + ükski tava klamber ei taha ka seda hästi kinni hoida. (pole mõtet võrrelda kompressori voolikuga, ristlõike pindala on lõdvikul suurem)
Kuskilt on meelde jäänud, et 0.1 bar-i survet suurendab vee keemis temperatuuri 1 kraad. (väike googeldamine tõestas, 2 atm (2.026 bar) juures on vee keemis temp 120 kraadi, kui kasutusel on tosool, siis tosoolil on veel kõrgem keemis temp.)
Et asju natuke rohkem silmade ette tuua, siis võtke tavaline vee lõdvik ja survestage see kompressoriga 4 bar-i juurde.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Võrdluseks kaasaegsel Scania mootoril avaneb paisupaagi avariiklapp 1,2bar juures
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Ei tea, mis allikast teemaalgataja info pärineb, aga kõik neli enda kasutuses olevat kirjandusteost selle masina kohta annavad vastavaks näiduks 0,06 MPa-d ehk ca kümme korda vähem teemaks olevast.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Info võtsin oranzide kaantega raamatust aastast 1990, autoriteks Bannikov ja Roditšev. Aga ilmselt on trükikurat asjasse segatud. 0,5 atmosfääri on ikka reaalsem.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Sai nüüd tihendid vahele pandud ja proovisin ära ka. Hea uudis on see, et termostaadid peavad, käega katsudes olid radikasse minevad torud külmad kui vesi juba soojenema hakkas. Halb uudis on see, et read on endiselt erineva temperatuuriga - kui ühe klapikambrikaane peal saab töösooja mootori korral kätt rahulikult peal hoida, siis teise peal saab sama asja teha 2-3 sekundit, ehk vahe on ilmselge.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Ilmselt on asi selles, et kõik pütid ei tööta. Võtsin plokikaane maha ja kolvid on pealt erinevalt tahmunud, ühel kolvil pole peaaegu üldse tahma peal, teisel rohkem ja kolmandal natuke vähem. Tuleb mainida, et hea tahtmise korral võib karvamütsi ka kolvi ja hülsi vahele toppida. Klapid ka loksuvad oma puksides, nii et tööd jagub ja kulutusi uutele juppidele ka muidugi.
Huvitav on see, et sama rida, mis ei soojenenud, oli klapikambrikaane alt paksu tõgi täis, nagu oleks seal all kilet põletatud, samas vastasrida on suhteliselt puhas.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Soojendaks vana teema uuesti üles, seda küsimusega kas TC6-a ja TC109 termostaadid on omavahel vahetatavad? Küsin kuna ei ole veel eesti maa pealt leidnud kust saaks enda jumz'ile õige termostaadi. Pakutakse seda teist varjanti kuid lihtsalt katsetamiseks ei sooviks seda osta.
Jah, Flint kaubanduse lehel on see soovitav olemast kuid reaalselt nad seda tellides kätte ei saa (Küsisin neilt).
Seega abipalve kaasfoofumlastele kellel oleksid mõlemad kodus olemas ja saaks neid võrrelda (ka avanemis temp.) .
Päikest,
Dex
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
TC-6 käib veel Gaz51, 52, 69, M20 sisse. Järsku lihtsustab otsimist.
Kuskil peaks endal ka olema, aga üles leidmine võib teadmata aja võtta.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Tänud ksf Wiki, laiendan enda otsingut ka Gaz liikuriteni.
Ksf 2715, see esimesel pildil (TC109) on saada ka eestimaa pinnalt, kuid lihtsalt osta selleks, et teada saada kas ta sobib (kui sobib on hästi), on minuarust priiskamine. Sellepärast pöördusingi siinse seltskonna poole, kellel oleks mõlemad kodus olemas (või teab kindlalt minevikust) ja saaks neid võrrelda supleriga, ning lugeda mis on avanemis tempis erinevust (Temp. peaks ju mõlemal olema sisse pressitud).