13-02-2015, 19:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2021, 16:17 PM ja muutjaks oli karpaadid.)
Tere
Selline tsikkel on viimaks ette võetud. Tegu minu esimese vene bokseriga, nii et tundus asjakohane siia teema sellest teha. Küsimusi ilmselt tekib ning parem vastuseid siitkaudu leida kui iga probleemi eraldi teemas lahata. Tsikkel iseenesest pole küll minu jaoks uus, kuid seda kõpitsema hakkasin alles üsna hiljuti. Tegu minu kadunud vanaisa tsikliga, mida mäletan tema garaažis seismas juba ammusest ajast. Tema seda uuena ei ostnud ning kunagi enda nimele arvelegi ei võtnud, küllap kasutas kohalikeks sõitudeks külavahel. Mina selle masina sõiduaegu vanuse tõttu ei mäleta, kuid paraku seisma jäi see vanaisa haiguse tõttu, mis ei võimaldanud edasi tehnikaga tegeleda. Kümmekond aastat hiljem, 2012 sügisel sai toodud see enda valdusesse. Esialgu ma küll suurt midagi ei kõpitsenud, sai vaid vead välja selgitatud ning edaspidi puuduvaid või katkiseid osi hangitud.
Sellisena sai ta siis mõni aasta tagasi treila peale aetud ning enda garaaži toodud.
Selgus, et mittetöötamise põhjus on klassikaliselt läbipõletatud relee ja kaitsmed, ilmselt korvi veetud autoaku tulemusena. Sai ka käima pandud, kuid oli selge, et tsikkel vajab põhjalikult üle käimist. Lõppkokkuvõttes siiski heas säilivuses ning komplektne. Ka üsna vähe sõitnud, 12 000+. Nüüd sellel talvel sai pooljuhuslikult asi tõsisemalt ette võetud, kuna sellest ei tõotanud tulla pikemat projekti. Mõistagi vahetatud kõik vedelikud, varem hangitud uus relee ja süütekomplekt külge poogitud. Autoaku koos kaasneva juhtmestikuga korvist minema visatud ning õige akuga asendatud. Mootor suurema kõntsakihi alt vabastatud, katkiseid osi asendatud ja muidu siit-sealt sätitud. Õnneks on säilinud ka paberimajandus.
Praeguse seisuga elekter toimib muus osas peale laadimise. Laadimist ma kätte veel ei saanud, kõik ühendused küll puhastatud. Pole küll veel tõsisemalt ka tõtt-öelda sellesse süvenenud. Mootor käib hästi, kuid korvipoolses silindris on klapitiks üsna vali, loodetavasti vaid lihtsa reguleerimisega parandatav. Küljes on muidugi suurepärasted K-301 karpad, mis pritsivad kütust igale poole välja arvatud mootorisse. Võimaluse korral vahetan need millegi vähem ebaõnnestunumate vastu välja.
Välimuse osas on veel tegemata põhjalik pesu. Tegevus käib kooperatiivigaraažis ning veesüsteemi pole, seega ka selline asi on ettevõtmine. Olemas on, kuid veel külge pookimata uued summutid ja leegitorud, sadulanahk ja korviiste.
Selline lugu siis tuli, mis pole veel kaugeltki lõppenud. Seniks kuni uued karpad muretsen, katsun need 301'd enam-vähem pidama saada. Aega kevadeni iseenesest on, siis katsuks ratta arvele saada ning tänavatele tuua.
Selline tsikkel on viimaks ette võetud. Tegu minu esimese vene bokseriga, nii et tundus asjakohane siia teema sellest teha. Küsimusi ilmselt tekib ning parem vastuseid siitkaudu leida kui iga probleemi eraldi teemas lahata. Tsikkel iseenesest pole küll minu jaoks uus, kuid seda kõpitsema hakkasin alles üsna hiljuti. Tegu minu kadunud vanaisa tsikliga, mida mäletan tema garaažis seismas juba ammusest ajast. Tema seda uuena ei ostnud ning kunagi enda nimele arvelegi ei võtnud, küllap kasutas kohalikeks sõitudeks külavahel. Mina selle masina sõiduaegu vanuse tõttu ei mäleta, kuid paraku seisma jäi see vanaisa haiguse tõttu, mis ei võimaldanud edasi tehnikaga tegeleda. Kümmekond aastat hiljem, 2012 sügisel sai toodud see enda valdusesse. Esialgu ma küll suurt midagi ei kõpitsenud, sai vaid vead välja selgitatud ning edaspidi puuduvaid või katkiseid osi hangitud.
Sellisena sai ta siis mõni aasta tagasi treila peale aetud ning enda garaaži toodud.
Selgus, et mittetöötamise põhjus on klassikaliselt läbipõletatud relee ja kaitsmed, ilmselt korvi veetud autoaku tulemusena. Sai ka käima pandud, kuid oli selge, et tsikkel vajab põhjalikult üle käimist. Lõppkokkuvõttes siiski heas säilivuses ning komplektne. Ka üsna vähe sõitnud, 12 000+. Nüüd sellel talvel sai pooljuhuslikult asi tõsisemalt ette võetud, kuna sellest ei tõotanud tulla pikemat projekti. Mõistagi vahetatud kõik vedelikud, varem hangitud uus relee ja süütekomplekt külge poogitud. Autoaku koos kaasneva juhtmestikuga korvist minema visatud ning õige akuga asendatud. Mootor suurema kõntsakihi alt vabastatud, katkiseid osi asendatud ja muidu siit-sealt sätitud. Õnneks on säilinud ka paberimajandus.
Praeguse seisuga elekter toimib muus osas peale laadimise. Laadimist ma kätte veel ei saanud, kõik ühendused küll puhastatud. Pole küll veel tõsisemalt ka tõtt-öelda sellesse süvenenud. Mootor käib hästi, kuid korvipoolses silindris on klapitiks üsna vali, loodetavasti vaid lihtsa reguleerimisega parandatav. Küljes on muidugi suurepärasted K-301 karpad, mis pritsivad kütust igale poole välja arvatud mootorisse. Võimaluse korral vahetan need millegi vähem ebaõnnestunumate vastu välja.
Välimuse osas on veel tegemata põhjalik pesu. Tegevus käib kooperatiivigaraažis ning veesüsteemi pole, seega ka selline asi on ettevõtmine. Olemas on, kuid veel külge pookimata uued summutid ja leegitorud, sadulanahk ja korviiste.
Selline lugu siis tuli, mis pole veel kaugeltki lõppenud. Seniks kuni uued karpad muretsen, katsun need 301'd enam-vähem pidama saada. Aega kevadeni iseenesest on, siis katsuks ratta arvele saada ning tänavatele tuua.