DT 75D (ДТ-75Д) 1991, mootor Д-440-22 Altai
#21

Vedada annab ka nii Big Grin https://www.youtube.com/watch?v=MRLlrK8M5DI
Vasta
#22

(31-03-2015, 16:58 PM)sndr81 Kirjutas:  Vedada annab ka nii Big Grin https://www.youtube.com/watch?v=MRLlrK8M5DI

Traktor veetud. Tuli võtta rekka ja treiler.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#23
Photo 

     
Mis ülesanne peaks olema selle alumiiniumist karbi sees oleval elektroonikal. 

   

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#24

Kuidas töötavad hüdraulilised juhtratta/lindi pingutid. Kuidas saab pingest vabaks ja kuidas hiljem peale?

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#25

Maha saamiseks tuleb kork maha keerata ja määre tuleb välja.
Peale tagasi tuleb niplist pritsiga määret sisse lüüa kuni soovitud tulemuse saamiseni.
Vasta
#26

Kork nagu oleks. Kus asub tavotinippel?

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#27

Küsimus kasti õlide kohta. All on väljalaskmis punnid reeverskastil, käigukastil ja tagasillal. Üleval aga täiteavad tasemevarrastega ainult reeverskastil ja tagasillal. Milline kast millega ühenduses on? Mis järjekorras väla lasta ja mis järjekorras juurde? Siis teab ka arvestada kui palju ja kuhu kallata.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#28

Nippel loogiliselt mõeldes korgi all et kaitsta niplit.
Üldiselt kui remonti ja hooldust tegema hakata oleks kaval masin enne puhtaks pesta ja palju küsimusi saab vastuse.
Reverskasti õli justkui on eraldi ja tagasild kastiga koos.
Ei mäleta enam kõike, kuid julge inimesena ajasin selle riista plokkide peale üles, pang ja võti kätte ning nii see õli välja sai kõigist punnidest kaasaarvatud külgülekanded.
Seni kui õli jooksis kangiga sai kõik käiguosa elemendid läbi loksutatud, vahetusse läksid kärude tapid, puksid ja rataste omavahelised puksid.
Nüüd aga küsimus kõvematele lindimeestele:
on olemas jooks uusi lindi lülisid ja sõrmi aga lülidel on valamisest aukudesse jäänud nn.uimed sisse.
Puurida seda 2mm ribi ei kannata, käsifreesiga on võimalik aga neid on meeletu hulk ju...
Kuidas vanasti see asi lahendati?
Vasta
#29

(24-04-2015, 10:31 AM)2715 Kirjutas:  Nüüd aga küsimus kõvematele lindimeestele:
on olemas jooks uusi lindi lülisid ja sõrmi aga lülidel on valamisest aukudesse jäänud nn.uimed sisse.
Puurida seda 2mm ribi ei kannata, käsifreesiga on võimalik aga neid on meeletu hulk ju...
Kuidas vanasti see asi lahendati?

Pane nädalaks kulunud polt sisse ja siis asi korras. Nädalaks = 30-40tt.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#30

Minu eilne /teeme ära/ aktsioon lõppes lindielementide vahetusega. 


   
Ketipingutite ja soklitega on see töö ka üksi tehtav, ilma et peab esimest juhtratast lõdvaks laskma.
Töö käigus selgus, et nii mõnigi lindipoldi ots on ära murdunud ja vajab väljavahetamist. (traktor lükkas eelnevalt betoonplaatidel lund). 
   
Kui mõnel kaasfoorumlasel on vanast ajast alles lindipolte ja lindi elemente, siis oleksin tänulik kui need ei lähe vanarauda, vaid saavad ostu, vahetuse või muul moel minu tagavara varuosadeks. Hetkel on mul kõik varud otsas.  Lindielement võib olla ka kulunud. Ootan igat sorti ühenduse võtmist.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#31

Üks põhjus miks ma roomikut pingest vabaks ei lasknud on teadmatus pinguti osas. Millise korgi alt vabaneb silinder? Kas korgi all on määrdenippel või lendab korki avades määre välja?

   

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#32

Pumba küljes on üks andur või klapp. Mis eesmärk sellel võiks olla ja mis juhtmeid sinna peaks ühendama. Tegu on Altai mootoriga D-440

   

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#33

Mille kell on armatuurist puudu?

   

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#34

  Lindipinguti tundub olema tavaline klassikaline mutriga, mida tuleb lihtsalt suure võtmega keerata. Hüdraulilised pingutid on ikka lääne tehnikal.
   Pumbal olev klapp on avariilise seiskamise magnetklapp, selliseid asju on harva näha.
Vasta
#35

Lindipingutil on ühe auguga punni all alumiinplekist seib, mis pressitakse katki liiga suure jõu korral vältimaks muude asjade purunemist.
Teise punni all aga asub määrdenippel millest uus määre sisse lüüakse.
Uuemal isendil on asi lihtsama ehitusega ja seal saab stutseri lahti keeramisega määrde välja lasta nagu tänapäevastel masinatel.
Sellel variandil lastakse määre välja kaitsekorgi lahtikeeramise teel.
Näidikutest see auk on tühi, kui pole peal õhusüsteemi.
Kui on siis käib sinna manomeeter.
Samuti on silma jäänud õlitemperatuuri näidikut omav isend.
Kas ise pandud või tehasest ei tea.
Elektrilise suretusklapiga olid muidu starteriga variandid uuematel kombainidel ja Zil autodel, kus mootor jäi tühikäigul tööle gaasi maha laskmisel.
Vasta
#36

Ühe sildi tagant tulid päevavalgele ka kaitsmed. Üks kaitse oli asendatud jämeda vasktraadiga ja teine oli sulanud. Kas tõesti on kaks kaitset ja ühe kaitsme peal näitab koormustaluvust 60A??
Kui tugevad kaitsmed teistel traktoriomanikel on?

   

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#37

Kaitsmekarp.
   

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#38

See läbipõlenud 60A kaitse meenutab BMW 524TD eelsoojendusküünalde kaitset. Sinu traktoril on 20A kaitsmed ja see 60A on lühisega läbi põletatud. Hea, et juhtmed ja traktor maha ei põlenud.
http://xn----itbachmidudk6msa.xn--p1ai/blok-predoxranitelej-traktora-dt-75m.html
See leht vilgub imelikult aga seal ütleb, et 0,36 mm läbimõõduga tinaga kaetud vasktraat sobib kaitsmeks. Jämedam mitte.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#39

Uuteks kaitsmeteks lähevad pildil olevad kaitsmed.     
Sai natuke liiga tugevad.  Hiljem vahetan ümber. 

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#40

Kontrolllampide paneelil üks tuli põleb, vahel vilgub ja vahel on kustus. Kas keegi teab selle tingmärgi tähendust?
   

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne