Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Tere!
Olen püüdnud neid teemasid siin lugeda aga pole leidnud sellist teemat kus ümberehituse kohta midagi oleks.
Uurin kas kellelgi on kogemust muravei vms reduktor/differentsiaal/reevers kastiga, palju see koormust talub ning kas kellelgi on õnnestunud seda vähe kobedamaks ehitada.
Ehk on kellelgi mingit head asenduse ideed? Neid $3k+ uusi isendeid olen ise ka google abiga leidnud kuid hind "pisut" krõbe.
Plaanis siis ehitada üks sõiduk millele sätiks pisut särtsakama mootoratta mootori, pole Eestis juhtunud lugema ühegi sellise projekti kohta... Äkki kellelgi on mingit infot?
Postitused: 234
Teemad: 47
Liitus: Apr 2009
Maine:
77
Siis see Muravei differ tõesti ei kõlba...
Postitused: 1,067
Teemad: 29
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Selle sandikäru diffri eelis on tagurpidikäik,muidu võiks kasutda sierra oma või lukuga audilt pärit tagadiffrit.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Kuna ruumiga priisata pole siis mootor peab jääma peale otse ja see elimineerib võimaluse esiveolise kasti kasutada kuid iseenesest on see hea idee.
Postitused: 2,664
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Kusagilt on meelde jäänud, et keegi kasutas traktoril vanema Volvo tagasilda, mis pidi olema käigukastiga ühes tükis või vähemalt kokku ehitatud. Ei ole sellist Volvot ise näinud , aga see võiks ehk olla sobiv lahendus.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
18-05-2015, 13:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2015, 13:40 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
(18-05-2015, 10:56 AM)taage Kirjutas: Kuna ruumiga priisata pole siis mootor peab jääma peale otse ja see elimineerib võimaluse esiveolise kasti kasutada kuid iseenesest on see hea idee.
Pikimootriga esiveolisi on ka olemas. Või siis zaporoožetsi oma. Seda viimast mainisin teadmata, kas mootor võib ka tagapool veosilda olla või kas sapika kasti reduktorit annab ümber pöörata liikumissuuna muutmiseks. Mõlemil on tagurpidikäik boonuseks olemas.
Mingid alfad on ka tagasild-käigukast ühes tükis, aga nende leidmine võib raskeks osutuda.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Reeverskastiks/lisaaeglustiks sobib ehk ka GAZ20/21 käigukast. Sellel selline meeldiv omadus, et ühest hoovast on edasi-tagasi lülitus ja teisest saab siis vajadusel kiirenduse kuni 1:1
Paras pisike ja 75 KW algselt arvestatud. Ketirattad otstes küsivad ilmselt lisalaagripukki.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
19-05-2015, 12:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2015, 12:37 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Mõned peaks ikka olema järgi
Lugedes esimest posti uuesti, siis arvan, et ATV-le, millega tahetakse sajaga põrutada ei ole just parim aga väiketraktorile vast ideaalilähedane.
Konkreetne kast tuleks panna esimeseks kuna sisendvõll "tihendatud" keerdsoontega.
EDIT: pöörlemissuuna märkus.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Mootorratta mootori paigaldamisel mitte kallutava agregaadi peale pead hoolega tähelepanu pöörama õlitusele. Ei ole ta mõeldud suurel pöördel taluma suuri G-sid mitte kaldu asendis ja õlivõttur jääb kuivale. See ei ole muidugi standart aga siiski tavaline.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Nüüd jääb segaseks, miks see minu jutt seal video lingi juures on?
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.