Belarus traktorid.

On viga ikka kaanes ? Oli enda masinaga selline juhtum, et jahutusvedelik koguaeg karteris. Kaan käisremondis ja ikka sama jama. Lõpuks tuli välja, et hoopis silindri hülsi tihend lekkis. Kui karter alt ära võtta oli ilusti näha , kuidas 3-4 silindri vahelt tule Big Grin .
Kris

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta

(11-06-2015, 21:36 PM)kris282 Kirjutas:  On viga ikka kaanes ? Oli enda masinaga selline juhtum, et jahutusvedelik koguaeg karteris. Kaan käisremondis ja ikka sama jama. Lõpuks tuli välja, et hoopis silindri hülsi tihend lekkis. Kui karter alt ära võtta oli ilusti näha , kuidas 3-4 silindri vahelt tule Big Grin .
Kris

sama jama meil td-75ga oli
Vasta

Puksi vahetas Belarusside remondiga igapäevaselt tegelev mees, kuid kuna kaan ei ole maas käinud, siis survestatud seda pole. Rääkisin Astromotoga ja erilist kindlust sealt ei saanud, üldiselt on probleem selles, et kaanes olevad puksi toetus pinnad on ära ussitanud.  Võtan kaane maha ja uurin kuidas puksi pesad paistavad ja siis vastavalt sellele toimetab edasi. Loomulikult ei saa välistada ka hülsi tihendeid, võtan kindlasti ka karterikaane maha ja vaatab mis sealt paistab.
Vasta

Millele viitab kolin jvv- ga töötades? Niites tuleb aeg ajalt niiduk üles tõsta, aga kui tõsta pisut liiga kõrgele töötava jvv- ga, tuleb kerge lagin või kolin sisse. Kardaan millegi vastu ei käi ja kolin tuleb kõrva järgi nagu mootori poolt, samas täpselt aru ei saa.
Vasta

Kardaaniristid on ikka ilusti ühel joonel nagu peab?
Kui pole, siis tegu erinevast nurkkiirusest tekkiva jõnksutamisega ja loksub sidurikorvi nuutidest.
Vasta

Konttollin kardaaniristid üle. Kas selline asi vajab kiiret remonti?
Vasta

(13-06-2015, 22:03 PM)MTZ Kirjutas:  Millele viitab kolin jvv- ga töötades? Niites tuleb aeg ajalt niiduk üles tõsta, aga kui tõsta pisut liiga kõrgele töötava jvv- ga, tuleb kerge lagin või kolin sisse. Kardaan millegi vastu ei käi ja kolin tuleb kõrva järgi nagu mootori poolt, samas täpselt aru ei saa.

Nagu kogenud kasutaja juba märkis, esmalt kontrolli, et kardaani hargid töötavad samas tasapinnas.

Tavalised ristliigendid töötavad kuni 25 kraadini, sealt edasi hakkavad pilpad lendama. Juba enne selle peaks kolin mõtlemisvõimelisele sohvrile märku andma, et jõusiirdevõllis on lõtkud sees ja peatselt saab tükke lendama.

Kontrolli rippsüsteemi tõstekinemaatikat - vedav ja veetav võll peavad olema paralleelsed. Paraku pole russi ülemise tõmmitsa asend päris CATII ja seetõttu kipub lõpuni üles tõstes riista ninuli keerama ja eri tasandites pöörlevad võllid ei nulli enam nurkkiiruste erinevust ära.

Ega kardaani liugepikkusest vajaka jää?

Keegi ei tea, kui kaua konkreetne isend kesta võiks. Olen ise lõhkunud mõne sekundiga kardaani, mille liugepikkusest ei piisanud ja olen niitnud tunde ühe lõtkuva kausiga, mis toimepandavast vägivallas valju kolinaga teada andis...
Vasta

(13-06-2015, 23:52 PM)MTZ Kirjutas:  Kas selline asi vajab kiiret remonti?

Ilmselt ei vaja see asi mingit remonti.
Vaja on põhjus ära kaotada miks tekib see nähtus et asi ühtlaselt ei pöörle remondi ennetamiseks.
Kolksub siduriketta südamikust mis jõuvõtuvõlli ja hüdropumpa veab aga selle sõlme lõtk ei ole väga näitaja, kuna veo ajal on asi pinges.
Nagu juba kirjutati, siis vaja on saavutada olukord kus mõlemad kardaaniristid on enamvähem sama nurga all ja kardaani keskmise võlli silmad on ühe sirge peal.
Väike õppefilm ka asja ilmestamiseks.
Vasta

Sattusin super hea värvilahendusega mtz 82-e otsa mis Läti ostumüügi portaalis ss.lv müügis on.  
[Pilt: agriculture_agricultural_machinery_wheeled_tract.jpg]

[Pilt: agriculture_agricultural_machinery_wheeled_tract.jpg]

[Pilt: agriculture_agricultural_machinery_wheeled_tract.jpg]
Vasta

Kas mulle ainult tundub või peaksid pärast teist kardaanirist samade pöörete saamiseks esimene ja teine sama nurga all töötama? Vahepealses osas tekib nagunii erinev nurkkiirus? 

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Sama nurk ja kahvlid ka kohakuti.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Küsimus laadimise kohta. Suvel laeb rohkem, kui talvel. Tühikäigul kuskil 13, aga töötades 17 ja üles. Hoian kogu aeg tulesid peal, et akudele kahju ei teeks. Kirjandust uurides tuleb välja, et generaatori peal on kruvi, mis reguleerib laadimist ja suvel tuleb seda maha keerata. Paraku see kruvi on nii kinni, et ei õnnestunud maha keerata. Mida veel võiks proovida ette võtta, et laadimine liiga suur poleks?
Vasta

Viia generaator väljaõppinud elektriku kätte hooldusesse...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(25-06-2015, 22:33 PM)MTZ Kirjutas:  Küsimus laadimise kohta. Suvel laeb rohkem, kui talvel. Tühikäigul kuskil 13, aga töötades 17 ja üles. Hoian kogu aeg tulesid peal, et akudele kahju ei teeks. Kirjandust uurides tuleb välja, et generaatori peal on kruvi, mis reguleerib laadimist ja suvel tuleb seda maha keerata. Paraku see kruvi on nii kinni, et ei õnnestunud maha keerata. Mida veel võiks proovida ette võtta, et laadimine liiga suur poleks?
Esmalt kontrollida, et pingeregulaator ikka toimetaks. Integraal või RR?

Samas on soovitus viia genekas asjatundja kätte remonti väga õige Cool , kui seni pole 17V laadimispinge ohutuld juhi peas veel süüdanud... Sad
Vasta

Taastatud MTZ 2 ja MTZ 7 MS            
Rohkem 
http://www.rcforum.ru/showthread.php?t=6279&page=148 postitused 1475, 1476
Vasta

Mis silinder MTZ 7'l küljepeal on?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Tagaveljed ja rehvid pole MTZ- 7-me originaalid. 
Vasta

(28-06-2015, 12:42 PM)hannest Kirjutas:  Mis silinder MTZ 7'l küljepeal on?

Kas see ei olnud miskise kõhualuse agregaadi tõstmiseks-langetamiseks? 

Almost Again
Vasta

Mtz käigukastiga on selline jama, et kui tühikäigul ja vaba käiguga väga madalalt tööle panna, siis hakkab kastis midagi kõvasti kolisema. Just käigukasti kohalt näib hääl tulevat. Tuure tõstes kaob ära. Sama asi on ka 9nda käiguga madalate pööretega sõites. Muud käigud on nagu enamvähem vaiksed. Võtan lahti, aga äkki keegi teab vihjata, mida sealt siis otsida. 

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Niisiis mul ka mure (eelmine aasta) enne mootori remonti kadus jahutus vedelik(vesi) nagu tina tuhka. Õli võttis ka veidi ja õli püsis ilus ei mingit emulsooni. Niisiis nüüd peale remonti alguses oli kõik hästi. Mingi 3h tööd radika kärg tühi ja karteris tasapind tõusnud pluss sellega kaasnevad asjad. Heake küll võtsin põhja alt ära nägin kuidas 3 hülsi juurest tuli rohkem 4 juurest immitses vähem. Mõtlesin mis seal ikka hülsid välja tihendid olid kehva välja nägemisega ja alamõõdulised ometi panin uued 4-5h kokku töödanud. Vaatasin hülisd ka üle (esimene kord läksid uued) ei paistnud mingid mõrasid ega midagi ning välismõõt sama mis vanadel. Lappasin kõik kokku alguses oli väga hea nagu esimene kord. Kuid peale 2 tundi korraliku tööd jälle sama jama. Nüüd nii et kui radika kork peal ehk suletud süsteem läheb 48h seistes 3-3.5l karterisse lahtise korgiga kusagil 200ml. Ehk ööpäevane temperatuuride kõikumine tekitad paisumist paisumine väikest rõhku. Kui tõenäoline on et plokkis on 2 hülsi vahel mingi mikromõra ? Et kui vesi sees on ja töötad et arustub ennem kui õli jõuab emulsooniks minna dosool nii hästi ei aurustu. Dilemma on suht suur juba Smile Remondi ajal läks uus kaan,kolvid,hülsid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 40 külali(st)ne