Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Küsiks, et miks ja kuidas jõuab bensiin statsionaarmootoril karterisse? Mul 13hp lifanil õli tekkinud juurde aastajooksul umbes 2korde norm tekkinud. Kui klapid ei pea, siis peaks jõudma väljalaskesse või karbussi.
Minu arvates saab alla valguda läbi rõngaste kas saab liiga palju kütet peale ja ei suuda ära põletada? Või miski muu põhjus, pole küünalt veel maha kruttinud, et seda vaadata.
Käivitub ja töötab koralikult.
Ehk avab ksf gravity me silmi sellel teemal
Sarnane mure oli kellegil just ka muruniitjaga
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
20-06-2015, 16:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2015, 16:32 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
(20-06-2015, 13:24 PM)autojuht Kirjutas: Miks jaanipäeval sajab?
See on vastavuses ENSV Ministrite Nõukogu määrusele nr. 766-54/57 aastast 19eeeeee, ei tule enam meelde "Tuleohutusnõuete kohustuste ja täitmise kohta avalikel üritustel ja riigipühadel". Kuna uuemat seadust ei ole vastu võetud, kehtib endine ikka veel ja sünoptikud on kohustatud seda jälgima.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
1 küss Austatud tarkadekogule veel: Miks KSF Basilio loeb instruktsiooni alles siis kui miski muu enam ei aita?
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Vähemalt enamuste piltide järgi tundub nagu Lifani 13HP mootoril on kütusekraan karburaatori küljes, mitte pole eraldi. Seega pole võimalik, et voolikusse jäänud kütus saaks lekkida.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(20-06-2015, 16:58 PM)autojuht Kirjutas: 1 küss Austatud tarkadekogule veel: Miks KSF Basilio loeb instruktsiooni alles siis kui miski muu enam ei aita?
Vastan: see on tsitaat raamatust:
http://www.apollo.ee/murphy-seaduste-taielik-kogu.html
Kuna kogu salapära on nüüd haihtunud, olen sunnitud uue tunnuslause otsima.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 2,234
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
Sa ei pea palju vaeva nägema,võta järgmine mööfi tsitaat ja töötab jälle.Müts maha selle mehe ees,kes need kokku kogunud on.
Postitused: 121
Teemad: 7
Liitus: Mar 2007
Maine:
3
Oskab keegi öelda miks kiilrihm libiseb?
Tegemist Mercedes-Benz tüüpi veoauto R6 mootoriga. Libisevad rihmad on ülekandes vedavalt rattalt kompressori rattale, vahepeal pinguti. Kompressori otsas on veel roolivõimendi pump. Roolisüsteem liigub iseenesest normaalselt, ka kompressori torud ei ole umbes ja kompressor käib käega ajades normaalselt ringi. Enne oli 13 laiusega rihm, nüüd panin 12,5 laiusega rihmad. Rihmad rataste soonte põhjas ei ole ja niiöelda kannab külgedega. Rihmad on pingutatud nii palju kui võimalik, aga ikka võtab libisema.
Tänan kaasa mõtlemast.
4xOpel 3xChevrolet
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
või on vale rihm. Meil pandi jugenich tõstukile teine rihm genekale kuna originaali polnud. Küll mõõdeti igat pidi rihm 1:1 sama aga näe masina peal libiseb, vahetati seibid ära ikka libiseb. Kui sai originaali siis kadus vile ära... Ei ole saanud veel sellele originaali saladusele pihta aga vot nii lihtsalt on
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Huskvarna raideril ka muud rihmad ei kesta peale originaali, ise arvan, et piisavalt suur tootja teeb oma rihmaseibi pisut teise profiiliga ja sunnib läbi selle oma rihma ka ostma. Näiliselt tundub küll tavaline a profiil, aga vot ei ole.
Iseenesest kui rihm muidu hästi veab aga tänu mingile materjali? veale kiunub, siis on olemas mingisugune sprei mida lasta rihma vahele.