Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(20-07-2015, 17:35 PM)13piisab Kirjutas:  - osa vett pääses ilmselt ka laua all olevasse villa. Tagantjärele ei tundu hea mõte: kiskus lauaservad kummi ning ma arvan, et loomulikul kombel kuivades oleks see kangutamine väiksem olnud.

Ilmselt seepärast kiskuski kummi, et lauad pealt õlitatud ja vett sisse ei võta. Küll aga külgedelt ja alt. Ja alumine serv siis tahab paisuda. Alt paisub ja ülevalt mitte - lähebki kummi.

milliste autodega on luazi 969M-il samad esituled`?

(21-07-2015, 22:08 PM)tiit1990 Kirjutas:  milliste autodega on luazi 969M-il samad esituled`?

Peaks olema sama, mis enamusel vene ümmarguste esilaternatega autodel, kaasa arvatu veokad. Vaid Lada 2103 ja 2106 olid erineva mõõduga(väiksemad). Olen vene tulesid ka vanematele lääne autodele(Datsun, Bedford, Honda Civic) ette toppinud ja sobisid. Väga standardne mõõt.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Kuidas veljelt rehv lahti saada?
Rehvitöökoja ja autoga peale sõitmise variant ei lähe arvesse Smile

Ennegi rehve rällakaga mahalõigatud. Samas ilmselt võib ka mingit penetratsiooniõli katsetada vms.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

Relakaga on ilge jursimine, ja garaas kärsakat täis ja ei sobi kui tahan rehvi hiljem uuesti kasutada.

Mis takistab autoga peale sõitmast?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

tungiga pressida.
vinklitüki ja kuvaldaga sundida.
sõita nõksuke maad tühja pastlaga.
...

Miskipärast tulevad ideed pähe alati just pärast seda kui oled küsimuse kõva häälega välja küsinud... Big Grin

Ühesõnaga vaja läks üks prussi kandur, 3m jupp tala ja tükk metalli....

[Pilt: IMG_3371.JPG]

[Pilt: IMG_3373.JPG]

[Pilt: IMG_3374.JPG]

Tundub humaanne rehvile ja veljele. 5 minutiga oli 3 rehvi lahti veljelt.
Siiani olen vinkli ja kuvaldaga teinud aga roostes velejega see ei taha õnnestuda. Tungiga on ka ilge nusserdamine olnud..

(22-07-2015, 18:50 PM)diesel Kirjutas:  vinklitüki ja kuvaldaga sundida.

Kui haamri-vinkliga ei saa (näiteks valuveljel), teha mingi analoogne mehhanism. Näiteks kang ja suvaline sobiv jorn. Tarvis on ainult toetuspunkti, mis üles ei tõuse.

Edit: näh, tabasid juba ennem isegi ära.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

Kas ja kust Eestist oleks saada autoventiili (Schrader valve), mis istuks kokku mõne standard torutükiga. Nt 1/4 välikeermega.

[Pilt: U-Tank%20%20%20Schrader%20Value_0040-L.jpg]

Kui muidu ei saa, siis saab ka kokku joota vajalikud tükid. Veevärgi kraam on pronksist, ventiil samuti sarnane. Istuvad kokku küll.

võta pikema varrega ventiil. näituseks seuke, mida velodel pruugiti. lõika tagant ots maha ja saad otsast otsani väliskeermega toru. selle juba leiutad sobiva vahetükiga kuhu iganes paika.

Eks aretada annaks küll jah.. keegi teab missugune see ventiili tagumine ots hüdrofooridel ja muudel paisupaakidel on? Sai kunagi üks lõhki lõigatud, a krt enam ei leidnud ventiili üles, vist sai minema visatud tookord.

(22-07-2015, 22:10 PM)olli Kirjutas:  Eks aretada annaks küll jah.. keegi teab missugune see ventiili tagumine ots hüdrofooridel ja muudel paisupaakidel on? Sai kunagi üks lõhki lõigatud, a krt enam ei leidnud ventiili üles, vist sai minema visatud tookord.

 neil itaallastel mis veeautomaatidel küljes on olnud selline ventiil, mille ühenduskeere paagi külge M10x1.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Kui sa hüdrofoori ventiili otsid, siis nii ütlegi. Toru-Jüri, FEB ja Katla maailm oli vist, need müüvad igasuguseid  selliseid pudinaid

Vaja puhtaks lihvida üks puidust trepp. Soovitate selleks kolmnurk lihvijat või miskit muud tarka?

vabal ajal painutan kaablit...

hiljuti sain ühe semu käest mingi jupi vineeri. mõtsi, et diil hää, ei pea tervet tahvlit kalli raha eest ostma. saab sobiva jupi mõne kompu eest. a vat see jupp oli ütlemata nässakas. õigemini teeninud eelnevas elus suva värvimistööde alusena. ehk siis oli kaetud lugematute värvikihtidega. loomulikult tuli kohe kange kahjatsus pääle ja mõttes juba valmistusin siiski tahvli ostuks. aga seepeale kästi mul kuss olla ja vaadata.

edasi tõi kodanik välja festo vibra (teistel markidel pidada amplituud väiksem olema ja tulemus seevõrra kehvem). talla külge käis see võrgu moodi lihvpaber või misiganes ta õige nimi on. no igatahes see, kust tolm ilusti läbi läeb. ja vibro sappa läks veel tolmuimeja. edasi järgnes veel minutikese või paari jagu tööd ja mul oli käes kahelt poolt uueväärne ja umbes ruutmeetrine vineeritükk.

ma olen ka vahel ikka pidand kaetud puitu puhastama. küll klaasiga kraapima ja kuumaga mässama ja lintlihvijaga proovind ja küsitud kolmnurgaga ka kogemus olemas.
pealt selle vibra jõudluse nägemist tuleb keik muud sisteemid lugeda töö imiteerimiseks.
ehk siis otsi viisakas vibra ja sellele tolmu läbilaskev paber ja imur sappa ja töö on tehtuid kiiremini kui siin seda heietust loed.

Astmetelt juba kuumaga lakk maha lastud ja taldlihvijaga jämeda paberiga üle käidud, peenlihv veel tegemata. Jäänud veel need kõikvõimalikud nurgad ja küljed kuhu tallaga ligi ei pääse just sellepärast mõtlesin kolmnurka. Need festool massinad kõik siis head, kaasa arvatud kolmnurk?

vabal ajal painutan kaablit...

kui hääd nad on, seda ma ei tea.
samane semu pruugib ainult festo asju.
ise vaatsi hiljuti juutuubiost üht niiusaagide võrdlust.
sääl oli teiste hulgas üks festo ka.
maksis koledasti.
ja kokkuvõte oli umbes seuke: you get what you paid for.
ju siis on hääd.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 42 külali(st)ne