Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Mul näiteks on üks selline traktor mis sööb kõik vanad jäägid ära. Oleks ainult jääke.

Teadmata päritoluga diisli, ahjukütuse vmt solgi võib näiteks mulle odavalt maha müüa.

(04-08-2015, 23:32 PM)raul Kirjutas:  .... Äkki peaks tegema uue teema "mida teha plekist tünniga" ja üritama mersuniiduki teemast popimaks saada? Olen ühe tünni labaselt poolitanud, teisel kaane maha lõiganud et vanametalli koguda ja nüüd kolmanda tünniga on kõik head ideed otsa saanud...

pakun veel ühe variandi välja, mida tünniga teha - lõigata pikkupidi pooleks ja saada 2 motoploki sahka, kui tegu veneaegse tünniga, siis sel ka raskest rauast tugevdusvitsad peal, nii et kestab küll  Cool

Painab üks asi pikemat aega. Oletame,et näiteks Betooni tn vanarauaplatsil seisab komplektne auto. Kas väikese lisaraha eest oleks võimalik juppe maha kruttida?

Tead,kui viisakalt küsid,Mossega kohale sõidad. sügavamalt kummardad..... näiteks 500 kg. vanarauda ka nagu muuseas kaasas....rahakotis kümnekas......jne... siis ma ei usu,et keegi väga vastu on. Big Grin  Põhiline asi on ikka see,et Sul peab õige nägu ees olema! Nahktagi võid koju unustada ja ülikonnas ära ka mine. Ole lihtsalt normaalne. Big Grin

(04-08-2015, 18:43 PM)raul Kirjutas:  Mida peale hakata ~200 L metallvaadiga...

Hakka autot ehitama. Vaadist saad porilauad.

hp

(05-08-2015, 22:20 PM)motamees Kirjutas:  
(04-08-2015, 18:43 PM)raul Kirjutas:  Mida peale hakata ~200 L metallvaadiga...

Siia sobiks vana hea vaadivideo... 


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Kas kusagil mootorratta spidomeetrit kontrollida-reguleerida saab? Omateada õiged rehvid all, spido näitab hm 120 aga kaasteelised raiuvad, et 140 ga liiguti. Jalgratta omast pole tolku- kuskil 90 juures läheb lolliks. Ja veel keti õlitamisest- kui iga 500 järel, siis tuleb ju üle päeva?
Tünnipaugutajaid imetlen- et keegi naabri potsikuga pähe ei saa- seal kaootilisem kui sel aastal Jõgeva treffi tsiklite keskel.

(05-08-2015, 23:49 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas kusagil mootorratta spidomeetrit kontrollida-reguleerida saab?

Kontrolliks GPS. Kasvõi seenelise oma. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(05-08-2015, 23:49 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas kusagil mootorratta spidomeetrit kontrollida-reguleerida saab? 

Kui on trossiga spido, siis vist "reguleerida" ei õnnestu. Elektroonilistele spidokatele on saada "speedo healer"-id, millega saab spido näitu korrigeerida.

Jalgratta spido saab kasutada - ei tohi võtta juhtmevaba ja noname (kõige odavama) firma oma. Osadel spidokatel kirjas, kas näitab üle 99 km/h. ise kunagi kasutanud Sigma velospidot tsiklil väga edukalt.

Ja mis ketiõlitamise tüütusesse puutub, siis tuleb paigaldada kas automaatne ketiõlitaja (nt Scottoiler) või osta kardaani (või rihmaga) tsikkel.

Katsu sa GPS`i piiluda sõidul! Vastutulija tervitamiselgi pead korra spidole vaatama, et hooletusest seljataha ei väänaks.

(05-08-2015, 23:49 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas kusagil mootorratta spidomeetrit kontrollida-reguleerida saab? Omateada õiged rehvid all, spido näitab hm 120 aga kaasteelised raiuvad, et 140 ga liiguti. Jalgratta omast pole tolku- kuskil 90 juures läheb lolliks. Ja veel keti õlitamisest- kui iga 500 järel, siis tuleb ju üle päeva?
Tünnipaugutajaid imetlen- et keegi naabri potsikuga pähe ei saa-  seal kaootilisem kui sel aastal Jõgeva treffi tsiklite keskel.

Spidomeetri kontrollimiseks on suuremate maanteede äärde paigaldatud nn. fotorobotid, mis fikseerivad piisavalt kiire sõidu korral sõiduki kiiruse ja teavitavad sellest omanikku. Kui Abja vallas selliseid kontrollmõõteriistu ei ole, siis õlita kett ära ja sõida näiteks Pärnu poole. Usun, et saad abi!

(06-08-2015, 10:00 AM)kass Kirjutas:  
(05-08-2015, 23:49 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas kusagil mootorratta spidomeetrit kontrollida-reguleerida saab?...

Spidomeetri kontrollimiseks on suuremate maanteede äärde paigaldatud nn. fotorobotid, mis fikseerivad piisavalt kiire sõidu korral sõiduki kiiruse ja teavitavad sellest omanikku. Kui Abja vallas selliseid kontrollmõõteriistu ei ole, siis õlita kett ära ja sõida näiteks Pärnu poole. Usun, et saad abi!

Kuidas fikseerub spido taatlemise- ja kontrolli fotorobotis kiirust ületanud kaherattaline ja kas osatakse spido õige näit õigele adressaadile saata kui ülesvõttelt puudub nii reg.number kui ka omaniku näolapp pole (üldjuhul) tuvastatav vast teab vaid jumal taevas (või äärmisel juhul lugupeetav ksf! Kass maapeal).

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Kontrollimiseks nutitelefon või muu GPS-i sisaldav seade. Reguleerida kardetavalt ei õnnestu, kui just pole valikut spidomeetri tigusid või rehvi suurus mängima ei hakka.

Mootorratturid selfikioskitest veel abi ei saa, aga tõenäoliselt mõeldakse lähiajal midagi välja ka selles suunas...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(06-08-2015, 10:05 AM)Walter Kirjutas:  
(06-08-2015, 10:00 AM)kass Kirjutas:  
(05-08-2015, 23:49 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas kusagil mootorratta spidomeetrit kontrollida-reguleerida saab?...

Spidomeetri kontrollimiseks on suuremate maanteede äärde paigaldatud nn. fotorobotid, mis fikseerivad piisavalt kiire sõidu korral sõiduki kiiruse ja teavitavad sellest omanikku. Kui Abja vallas selliseid kontrollmõõteriistu ei ole, siis õlita kett ära ja sõida näiteks Pärnu poole. Usun, et saad abi!

Kuidas fikseerub spido taatlemise- ja kontrolli fotorobotis kiirust ületanud kaherattaline ja kas osatakse spido õige näit õigele adressaadile saata kui ülesvõttelt puudub nii reg.number kui ka omaniku näolapp pole (üldjuhul) tuvastatav vast teab vaid jumal taevas (või äärmisel juhul lugupeetav ksf! Kass maapeal).

Ma saan aru, et siin selles KÜSIMUSTE foorumis rabelevad just mitte kõige teravamad pliiatsid, aga ikka võtab ohkama. Kui on probleem, siis võiks ka ise natuke vaeva näha - kinnitada tsiklile suurte numbritega registreerimisnumbri duplikaadid, suurelt oma nimi ja isikukood ette, taha ja fotoroboti poolsele küljele, kas tõesti on nii raske ka ise veidi  nuputada? ....lasteaed  Sad

pole vaja ise leiutada.
õige pea hakkavad robotid ka kaugenevaid kihutajaid pildistama.
ehk siis töötavad mõlemale suunale.

märksa lihtsam on muidugi suvaline geps võtta ja hiljem rahulikult logist vaadata palju vunki oli.

või laena mõnelt rekkamehelt jälgimisseade.

või võta semud appi. piisavalt kiire autoga saab ees või taga sõita ja kasvõi filmida spidot.
samas võid ka omale spido kõrvale gepsu mägiaivari teibiga kinni panna ja omale riputad gopro kaela ja muudkui kimad.
pärast kodus lebotad tugitoolis ja vaatad ekraanilt mis kiirusel ja kui palju võssa paneb.

kummide läbimõõduga saab mõningal määral regullida küll asja. ja siis mõistagi oleneb, kustkohast spido oma info saab. võib juhtuda, et ka keti hammakatega saad
spidonäitu korrigeerida.

no ja lõpuks, kui väga segab, siis tsikkel utiili ja poodi uue järgi.

kuulun isegi keskmisest oluliselt nürimate pliiatsite hulka ja seetõttu asjalikumat vastust kahjuks genereerida ei suutnud. vabandan.

Peale selfikastide on tee ääres km/postid. Postivahe 60 sekundiga = 60 km/h, 40 sekundiga = 90 km/h. Spidomeetri klaasile saab mingi rasvakriidi või muu vahendiga meeldetuletuseks kriipsud vedada vajalike kiiruste jaoks. Muide Tln poolt Prn-sse sõites näitab Pärnu postimehe paigaldatud radar alati erinevaid kiirusi. Kas see oleneb auto värvist, lauppinna suurusest või õhuniiskusest pole ma suutnud välja uurida, vist liiga harva liigun seal. Peaks lausa exeli tabeli soetama andmete säilitamiseks ja võrdlemiseks. Riiki ju juhitakse sellega, kust ärist lihtinimene seda osta saab?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

 Primitiivne variant oleks seier lahti kangutada ja natuke edasi tõsta, või mehhanismi liigutada sihvri suhtes. 

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(06-08-2015, 11:38 AM)aavu Kirjutas:  Tln poolt Prn-sse sõites näitab Pärnu postimehe paigaldatud radar alati erinevaid kiirusi. Kas see oleneb auto värvist, lauppinna suurusest või õhuniiskusest pole ma suutnud välja uurida, vist liiga harva liigun seal. 
Mina liigun seal väga tihti(kodukant) ja võin kinnitada, et mainitud vigur näitab lihtsalt aiateibaid. Vahel ei näita üldse midagi. Ühtlase kiirusega üksi maanteel sõites saab üksteise järgi 2-3 täiesti erinevat näitu jne.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Kas spido valetab ainult kiirust ja odomeetri näit on õige või on mõlemad metsapoole?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne